quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:53 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Nee de toch al door al het geld en luxe verpeste internationals gaan van onze belastingcenten ook nog eens in een 5 sterren hotel.
Sorry, maar echt slecht heeft Oranje het niet gedaan de laatste toernooien dat ze er bij waren, dus de luxe helpt juist wel. Ik kan het me voorstellen dat je een 5 sterren hotel overdreven vindt, misschien is het ook wel een beetje te. Maar door deze goede faciliteiten kan Oranje zich het beste voorbereiden.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:53 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Al deze luxe komt de prestaties absoluut niet ten goede, dat hebben de afgelopen toernooien wel bewezen, ik vind het stuitend dat de KNVB hier nog steeds geen lering uit heeft getrokken..
dacht je dat de soldaten van het vreemdelingenlegioen een oorlog zouden kunnen winnen als ze met hun luie reet in een 5 sterrenhotel waren gelegerd? Marcheren door de woestijn met zware bepakkingen en ontberingen, verstoken zijn van alle luxe, zodat je uitgehongerd de vijand met huid en haar kan oprollen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry, maar echt slecht heeft Oranje het niet gedaan de laatste toernooien dat ze er bij waren, dus de luxe helpt juist wel. Ik kan het me voorstellen dat je een 5 sterren hotel overdreven vindt, misschien is het ook wel een beetje te. Maar door deze goede faciliteiten kan Oranje zich het beste voorbereiden.
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:29 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
dacht je dat de soldaten van het vreemdelingenlegioen een oorlog zouden kunnen winnen als ze met hun luie reet in een 5 sterrenhotel waren gelegerd? Marcheren door de woestijn met zware bepakkingen en ontberingen, verstoken zijn van alle luxe, zodat je uitgehongerd de vijand met huid en haar kan oprollen.
Met het geluier tussen de palmen in een hangmat creëer je echt geen winners..
Natuurlijk win je geen oorlog als je in alle luxe leeft, maar zoals Zjroentje al zei is dat een slechte vergelijking. Een E.K. kun je echt niet met een oorlog vergelijken. Daarnaast verblijven alle landen in luxieuze hotels, dus wie er ook wint, al die spelers hebben zich in alle luxe kunnen voorbereidenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:29 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
dacht je dat de soldaten van het vreemdelingenlegioen een oorlog zouden kunnen winnen als ze met hun luie reet in een 5 sterrenhotel waren gelegerd? Marcheren door de woestijn met zware bepakkingen en ontberingen, verstoken zijn van alle luxe, zodat je uitgehongerd de vijand met huid en haar kan oprollen.
Met het geluier tussen de palmen in een hangmat creëer je echt geen winners..
Geef ze is ongelijk..... ik zou ook in een 5-sterrenhotel gaan (doe ik ookquote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:53 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
-knip-
Supporter = Altijd achter je team staanquote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Juist en het erge is dat ze nog niks presteren ook en maar klagen over het publiek. Ik vind dat het fluitende publiek groot gelijk heeft. Bij nog zo'n wanprestatie moeten ze in een strafkamp.
onze soldaten moeten daar ook slapen, ik weet niet waarom een paar van die over het paard getilde voetballers het luxer moeten hebben. Als de motivatie minder wordt omdat er niet in een superdeluxe hotel wordt overnacht is er iets grondig mis met de mentaliteit. De spelers moeten het als zo'n eer beschouwen dat ze op zo'n EK aktief mogen zijn dat ze alle ontberingen voor lief zouden moeten nemen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:05 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Geef ze is ongelijk..... ik zou ook in een 5-sterrenhotel gaan (doe ik ook)
Maar ja als je in een barak gaat slapen waar het giert en de bedden keihard zijn en je niet goed kan slapen, ben je ook niet echt gemotiveerd ofwel?
Tjah in Irak staat er nou niet echt een 5-sterren hotel. Oorlog is snel opbouwen/afbreken en mobiel zijn. Dat hoeft het Nederlands elftal niet. Vergelijking is sowieso idioot. Waarom slapen ze niet op straat? Dat doen die zwervers daar toch ookquote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
onze soldaten moeten daar ook slapen, ik weet niet waarom een paar van die over het paard getilde voetballers het luxer moeten hebben. Als de motivatie minder wordt omdat er niet in een superdeluxe hotel wordt overnacht is er iets grondig mis met de mentaliteit. De spelers moeten het als zo'n eer beschouwen dat ze op zo'n EK aktief mogen zijn dat ze alle ontberingen voor lief zouden moeten nemen.
En als je samen als groep ontberingen leidt, dan wordt je juist als team veel sterker. Dat leer je in de grondbeginselen van leiderschapstraining.
het gaat erom dat je geen killermentaliteit creëert in een 5 sterren hotel en dat er veel te veel ruimte is voor egocentrisch gedrag. De groep hangt nog steeds als los zand aan elkaar, dat proef je aan alles..... het echeq tegen ierland was echter voor de groepsbinding een positieve ervaring, maar of dat genoeg is het lamlendige tij te keren betwijfel ik ten zeerste.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:14 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Tjah in Irak staat er nou niet echt een 5-sterren hotel. Oorlog is snel opbouwen/afbreken en mobiel zijn. Dat hoeft het Nederlands elftal niet. Vergelijking is sowieso idioot. Waarom slapen ze niet op straat? Dat doen die zwervers daar toch ook
jij hebt het thuis toch ook luxer dan die soldaten van je?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
onze soldaten moeten daar ook slapen, ik weet niet waarom een paar van die over het paard getilde voetballers het luxer moeten hebben. Als de motivatie minder wordt omdat er niet in een superdeluxe hotel wordt overnacht is er iets grondig mis met de mentaliteit. De spelers moeten het als zo'n eer beschouwen dat ze op zo'n EK aktief mogen zijn dat ze alle ontberingen voor lief zouden moeten nemen.
En als je samen als groep ontberingen leidt, dan wordt je juist als team veel sterker. Mentale zwakte en een groep die als los zand aan elkaar hangt waren DE 2 redenen dat het vorige toernooien mis is gegaan.
Dat zijn de grondbeginselen van leiderschapstraining en groepsbegeleiden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |