abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 juni 2004 @ 13:53:10 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_19809817
Ik was verbijsterd toen ik hoorde dat de "heren" spelers in een 5 sterren hotel bivakkeren. Een normale accomodatie is zeker weer niet goed genoeg voor die volgevreten vedettes. Ik snap niet dat ze niet gewoon in een tentenkamp gaan, of zet van die kadalto's neer waar onze jongens in Irak in slapen. (zie foto) of anders een jeugdherberg.

foto (c) HAL9000S, die nu in Irak zit..

Nee de toch al door al het geld en luxe verpeste internationals gaan van onze belastingcenten ook nog eens in een 5 sterren hotel. En dan nog maar te zwijgen over de exorbitante premies die de heren opstrijken. Ik vind dat de heren een leuke beker, of medaille mogen krijgen als ze het EK winnen, maar verder zou de eer toch genoeg moeten zijn, de spelers die het hier niet mee eens zijn hebben niets te zoeken in het Nederlands 11-tal.

Al deze luxe komt de prestaties absoluut niet ten goede, dat hebben de afgelopen toernooien wel bewezen, ik vind het stuitend dat de KNVB hier nog steeds geen lering uit heeft getrokken..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_19809885
Boeie, dat hoort er gewoon bij
pi_19809929
Ze hadden ook veel beter in een hostel op basis van halfpension kunnen zitten, en dan 's avonds met z'n allen naar de locale snackbar. En met de bus naar het stadion? Kom nou, gewoon met de metro.

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_19809950
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 13:53 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Nee de toch al door al het geld en luxe verpeste internationals gaan van onze belastingcenten ook nog eens in een 5 sterren hotel.

AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_19810026
Tja...

De "heren" moeten wel een topprestatie gaan leveren en op een camping tussen de Frans Bauer adorerende, dronken teletoeters met het verstandelijk niveau van een amoebe embryo staan lijkt me ook geen fantastische oplossing.

Haal de militairen gewoon terug uit Irak, dan is het probleem ook opgelost
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_19810128
Slotje
pi_19810183

Het nieuwe optrekje
pi_19810197
quote:

Al deze luxe komt de prestaties absoluut niet ten goede, dat hebben de afgelopen toernooien wel bewezen, ik vind het stuitend dat de KNVB hier nog steeds geen lering uit heeft getrokken..
Sorry, maar echt slecht heeft Oranje het niet gedaan de laatste toernooien dat ze er bij waren, dus de luxe helpt juist wel. Ik kan het me voorstellen dat je een 5 sterren hotel overdreven vindt, misschien is het ook wel een beetje te. Maar door deze goede faciliteiten kan Oranje zich het beste voorbereiden.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  vrijdag 11 juni 2004 @ 14:11:28 #9
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_19810307
jouw belasting geld?
je woont nu in belgie hoor
en de belgen zijn niet op het wk
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
  vrijdag 11 juni 2004 @ 14:29:19 #10
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_19810725
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 14:06 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Sorry, maar echt slecht heeft Oranje het niet gedaan de laatste toernooien dat ze er bij waren, dus de luxe helpt juist wel. Ik kan het me voorstellen dat je een 5 sterren hotel overdreven vindt, misschien is het ook wel een beetje te. Maar door deze goede faciliteiten kan Oranje zich het beste voorbereiden.
dacht je dat de soldaten van het vreemdelingenlegioen een oorlog zouden kunnen winnen als ze met hun luie reet in een 5 sterrenhotel waren gelegerd? Marcheren door de woestijn met zware bepakkingen en ontberingen, verstoken zijn van alle luxe, zodat je uitgehongerd de vijand met huid en haar kan oprollen.

Met het geluier tussen de palmen in een hangmat creëer je echt geen winners..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_19811086
Wat een vergelijking.
  vrijdag 11 juni 2004 @ 14:49:27 #12
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_19811225
Tja, en dat terwijl Raul, Vieri, Totti, en Beckham wars zijn van sterallures, op houten britsen slapen in ranzige zeemanspensions waar ze een bittere strijd moeten leveren tegen de vlooien, en dientengevolge véééél beter presteren dan die verwende Nederlanders.........
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_19811391
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 14:29 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

dacht je dat de soldaten van het vreemdelingenlegioen een oorlog zouden kunnen winnen als ze met hun luie reet in een 5 sterrenhotel waren gelegerd? Marcheren door de woestijn met zware bepakkingen en ontberingen, verstoken zijn van alle luxe, zodat je uitgehongerd de vijand met huid en haar kan oprollen.

pi_19811442
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 14:29 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Natuurlijk win je geen oorlog als je in alle luxe leeft, maar zoals Zjroentje al zei is dat een slechte vergelijking. Een E.K. kun je echt niet met een oorlog vergelijken. Daarnaast verblijven alle landen in luxieuze hotels, dus wie er ook wint, al die spelers hebben zich in alle luxe kunnen voorbereiden
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_19811464
BHFH geeft natuurlijk wel weer het andere uiterste als alternatief, maar ik ben het wel met hem eens dat het wat minder kan. Ik heb ergens gelezen dat 1 kamer in dat hotel rond de 400 euro per nacht kost en dat ze 55 kamers hebben afgehuurd totaan de finaledag. Lekker duur grapje dus.

Waarom geen 4 sterren hotel van 80 euro per nacht? Die zijn er ook meer dan zat hoor, of anders een "goedkoop" 5 sterren hotel van 100 euro per nacht. Ik neem aan dat de KNVB dat allemaal betaald. Nu zit ik zelf niet op voetbal, maar als ik dat wel was vond ik het wel zonde dat de KNVB mijn bondscontributie aan dat soort dingen uitgaf. Belachelijk
  vrijdag 11 juni 2004 @ 21:04:27 #16
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_19820877
Juist en het erge is dat ze nog niks presteren ook en maar klagen over het publiek. Ik vind dat het fluitende publiek groot gelijk heeft. Bij nog zo'n wanprestatie moeten ze in een strafkamp.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_19820905
quote:
-knip-
Geef ze is ongelijk..... ik zou ook in een 5-sterrenhotel gaan (doe ik ook )

Maar ja als je in een barak gaat slapen waar het giert en de bedden keihard zijn en je niet goed kan slapen, ben je ook niet echt gemotiveerd ofwel?
pi_19820916
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 21:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Juist en het erge is dat ze nog niks presteren ook en maar klagen over het publiek. Ik vind dat het fluitende publiek groot gelijk heeft. Bij nog zo'n wanprestatie moeten ze in een strafkamp.
Supporter = Altijd achter je team staan

Dat gebeurt niet dus dan heb je best reden tot klagen....
  vrijdag 11 juni 2004 @ 21:10:52 #19
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_19821034
Een goed hotel is niets mis mee, maar ik vond het wel frappant toen ik in de EK-bijlage van de NRC las dat het Nederlands elftal verreweg het duurste hotel van alle deelnemers had.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  vrijdag 11 juni 2004 @ 21:12:53 #20
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_19821077
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 21:05 schreef Inquistor87 het volgende:

[..]

Geef ze is ongelijk..... ik zou ook in een 5-sterrenhotel gaan (doe ik ook )

Maar ja als je in een barak gaat slapen waar het giert en de bedden keihard zijn en je niet goed kan slapen, ben je ook niet echt gemotiveerd ofwel?
onze soldaten moeten daar ook slapen, ik weet niet waarom een paar van die over het paard getilde voetballers het luxer moeten hebben. Als de motivatie minder wordt omdat er niet in een superdeluxe hotel wordt overnacht is er iets grondig mis met de mentaliteit. De spelers moeten het als zo'n eer beschouwen dat ze op zo'n EK aktief mogen zijn dat ze alle ontberingen voor lief zouden moeten nemen.

En als je samen als groep ontberingen leidt, dan wordt je juist als team veel sterker. Mentale zwakte en een groep die als los zand aan elkaar hangt waren DE 2 redenen dat het vorige toernooien mis is gegaan.

Dat zijn de grondbeginselen van leiderschapstraining en groepsbegeleiden.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_19821124
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 21:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

onze soldaten moeten daar ook slapen, ik weet niet waarom een paar van die over het paard getilde voetballers het luxer moeten hebben. Als de motivatie minder wordt omdat er niet in een superdeluxe hotel wordt overnacht is er iets grondig mis met de mentaliteit. De spelers moeten het als zo'n eer beschouwen dat ze op zo'n EK aktief mogen zijn dat ze alle ontberingen voor lief zouden moeten nemen.

En als je samen als groep ontberingen leidt, dan wordt je juist als team veel sterker. Dat leer je in de grondbeginselen van leiderschapstraining.
Tjah in Irak staat er nou niet echt een 5-sterren hotel. Oorlog is snel opbouwen/afbreken en mobiel zijn. Dat hoeft het Nederlands elftal niet. Vergelijking is sowieso idioot. Waarom slapen ze niet op straat? Dat doen die zwervers daar toch ook
  vrijdag 11 juni 2004 @ 21:18:33 #22
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_19821219
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 21:14 schreef Inquistor87 het volgende:

[..]

Tjah in Irak staat er nou niet echt een 5-sterren hotel. Oorlog is snel opbouwen/afbreken en mobiel zijn. Dat hoeft het Nederlands elftal niet. Vergelijking is sowieso idioot. Waarom slapen ze niet op straat? Dat doen die zwervers daar toch ook
het gaat erom dat je geen killermentaliteit creëert in een 5 sterren hotel en dat er veel te veel ruimte is voor egocentrisch gedrag. De groep hangt nog steeds als los zand aan elkaar, dat proef je aan alles..... het echeq tegen ierland was echter voor de groepsbinding een positieve ervaring, maar of dat genoeg is het lamlendige tij te keren betwijfel ik ten zeerste.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_19821275
Als er maar bier is vind ik elk hotel wel prima.
All good things must come to an end...
pi_19821764
Je moet het van een andere kant bekijken. De Oranje-spelers hebben het goed voor elkaar. Dan hadden de Nederlandse militairen maar een betere accomodatie moeten zoeken c.q. bouwen.

Typische Hollandse calvinistische zeikmentaliteit weer; het mag nooit luxe zijn, liever de Spartaanse methodes. Met zo'n instelling van je achterban wil je gewoon niet presteren
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  vrijdag 11 juni 2004 @ 21:49:56 #25
79439 mambo
wat een feest
pi_19821956
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 21:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

En als je samen als groep ontberingen leidt, dan wordt je juist als team veel sterker. Mentale zwakte en een groep die als los zand aan elkaar hangt waren DE 2 redenen dat het vorige toernooien mis is gegaan.

Dat zijn de grondbeginselen van leiderschapstraining en groepsbegeleiden.
jij hebt het thuis toch ook luxer dan die soldaten van je?
hobbakee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')