Wie?quote:Op zondag 13 juni 2004 02:25 schreef Seborik het volgende:
Dat Unearthed is best ok Dante, ik mis alleen een beetje de thrash van Iced Earth. Dan vind ik hem toch beter zingen.
Ondertussen heeft bijna iedereen hier wel de nieuwe Therion-cd's?
Alle Ex'en van Jon Schaffer die samen spelen.quote:Op zondag 13 juni 2004 02:26 schreef Graveland het volgende:
[..]
Wie?
Jon Schaffer?quote:Op zondag 13 juni 2004 02:27 schreef Seborik het volgende:
[..]
Alle Ex'en van Jon Schaffer die samen spelen.
Ze staan in de bestelling, ik geef 't toe.quote:Op zondag 13 juni 2004 02:33 schreef Seborik het volgende:
Oh, ik merk geen verschil met normaal.
Heb jij Lemuria en Sirius B al?
Ja het is wel leuk, het valt me trouwens op dat als Adams rustig probeert te zingen dat het dan niet zo vals klinkt, jammer genoeg doet hij dat hier niet zo veel.quote:Op zondag 13 juni 2004 02:25 schreef Seborik het volgende:
Dat Unearthed is best ok Dante, ik mis alleen een beetje de thrash van Iced Earth. Dan vind ik hem toch beter zingen.
Dat is een goed nummer jaquote:Op zondag 13 juni 2004 02:25 schreef Seborik het volgende:
Ondertussen heeft bijna iedereen hier wel de nieuwe Therion-cd's?
Dat Son of The Sun is wel heel pakkend zeg (op Sirius B). Het is bijna een soundtrack voor een spannende tocht waarin een groep helden de heilige graal vindt bij een stinkende mummy.
Same here. "Typhon" en "Three Ships of Berik" zijn nummers die erboven uit steken.quote:Op zondag 13 juni 2004 10:56 schreef OProg het volgende:
Op de 1 of andere manier draai ik tot op heden Lemuria meer. Die valt als geheel toch iets beter
Hoe waren Priest en Alice?quote:Op zondag 13 juni 2004 14:21 schreef Kipman het volgende:
Had hier nog iemand Judas Priest gezien gisteravond? Ik wel namelijk.
Ik neig zelf ook wat meer naar Lemuria, op één nummer na dan, daar word ik echt gestoord van. Dacht dat het de vierde track was. Met grunts (die zijn cool), maar dan zo'n ontzettend slecht orkestraal stuk erbij.quote:Op zondag 13 juni 2004 10:56 schreef OProg het volgende:
Op de 1 of andere manier draai ik tot op heden Lemuria meer. Die valt als geheel toch iets beter
quote:DIO ON SAME SEX MARRIAGE
Our opponents claim Dio is soft on the issues, and the campaign headquarters is buzzing with Ronnie James' recent straight-ahead approach to one of the thorniest issues of this campaign: Gay Marriage. While most candidates won't touch it with a ten-foot pole, Dio gave a press conference today to make his stance on the issue clear:
"Rob Halford wants it, so it's cool with me."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |