het is gewoon school, want werken mag je het niet noemen wat die studenten daar doen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
Je bent 19. Je studeert. En je mist je mama.
MAAR DAT IS GOFTEDOMME GEEN REDEN OM DE UNIVERSITEIT SCHOOL* TE NOEMEN.
* Idem met "les", "leraar" etc.
volgendjaar mag ik weer naar school .. ik hoop dat daar in utrecht leuke leraren zitten !quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
MUAHAHAHAquote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:46 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
het is gewoon school, want werken mag je het niet noemen wat die studenten daar doen.
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:47 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
MUAHAHAHA![]()
![]()
Jij hebt er echt geen kont van begrepen!
De enige reden waarom ik altijd met het woord 'schooltje' refereerde naar de Uni, is om elitaire kutfiguren als jij over de zeik te helpen
Helemaal bovenop?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:48 schreef skiczukie het volgende:
'ik zit op de uni".. dan?
Heerlijk is dat die gasten die denken dat ze zo goed zijn op die manier over de zeik te helpenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:47 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
MUAHAHAHA![]()
![]()
Jij hebt er echt geen kont van begrepen!
De enige reden waarom ik altijd met het woord 'schooltje' refereerde naar de Uni, is om elitaire kutfiguren als jij over de zeik te helpen
"Ik studeer."quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:48 schreef skiczukie het volgende:
zitten er dan gradaties in geen fuck uitvoeren?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:49 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
"Ik studeer."
Om het verschil te maken met middelbare scholen enzo..
Kan, maar dan krijg je van die mensen die zeggen dat je niet op het universiteitsgebouw zit... Een betere is "ik studeer"quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:48 schreef skiczukie het volgende:
Bralbreak.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:51 schreef detulp050 het volgende:
Oh ja, je hebt geen pauze, je hebt relativeringskwartier.
Jij hebt anders weer het tegenovergestelde: een minderwaardigheidscomplex. Stel je eens voor dat men iets wat jij doet als minder zou bestempelen dan dat het echt is, dan vergaat toch wel de hele wereld!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik was even vergeten te vermelden waarom ik dit topic opende:
Een stelletje jongetjes in de bus die hadden het over "repetities" ipv tentamens.
Hoezo moedercomplex..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |