abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19805476
Na jaren kom ik eindelijk op het geweldige idee om maar eens te stoppen met roken. En aangezien je bij zoiets moeilijks altijd wel een steuntje in de rug kunt gebruiken besloot ik om een pakje nicotine kauwgom aan te schaffen.

Om te beginnen schrok ik ervan hoe verschikkelijk duur die rommel wel niet is. Als je stopt uit financiele overwegingen zou ik zeker geen kauwgom aanschaffen... die zijn namelijk net zo duur als sigaretten.

Maar het ergste is nog, zoals in de gebruiksaanwijzing beschreven staat, 'de typische smaak'.
Wat een gore, bittere smaak zit er aan die krengen zeg!
Voor de mensen die shag roken en wel eens een droge pluk in hun smoel krijgen... zó smaakt dat!

Diep triest die rommel... als zoiets mij moet helpen met de overstap naar een gezonder leven..
I'm not just a guy with a big dick.. I'm an artist!
pi_19805571
Die kauwgom is alleen bedoeld voor de eerste paar weken om de ontwenningsverschijnselen te onderdrukken. Dus de zin stoppen uit financiele overwegingen en daarom dus kauwgom aanschaffen is een beetje een kromme gedachte. Je gaat die dingen niet nemen als vervanging voor langere tijd.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  vrijdag 11 juni 2004 @ 11:07:20 #3
37811 hemmes
Prietprater
pi_19806217
Je kan ook gewoon op een kaugumpje kauwen. Naast die ontwenningsverschijnselen is het ook een gewoonte geworden iets in je mond te hebben. Denk ik.
Praatprieter
pi_19806484
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 11:07 schreef hemmes het volgende:
Je kan ook gewoon op een kaugumpje kauwen. Naast die ontwenningsverschijnselen is het ook een gewoonte geworden iets in je mond te hebben. Denk ik.
Sterker nog... nicotine behoeft bestaat volgens mij niet eens.
Maar omdat je denkt dat zo'n kut-kauwgompje helpt, hoef je je niet meer te roken...
het helpt je van de GEWOONTE af te komen... want dat is de enige verslaving...
I'm not just a guy with a big dick.. I'm an artist!
pi_19806564
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 11:17 schreef infra-roodborstje het volgende:

[..]

Sterker nog... nicotine behoeft bestaat volgens mij niet eens.
Maar omdat je denkt dat zo'n kut-kauwgompje helpt, hoef je je niet meer te roken...
het helpt je van de GEWOONTE af te komen... want dat is de enige verslaving...
Nou, succes met stoppen dan hè.
Als je niet eens wilt toegeven dat nicotine verslavend is heb je de hulpmiddelen zoals pleisters en kaugom ook niet nodig!
pi_19806591
Ik vind die kauwgom eigenlijk wel lekker, jammer dat het zo duur is, anders zou ik het gewoon altijd kauwen.
  zaterdag 12 juni 2004 @ 22:47:18 #7
61362 gijsbert2002
consumeren is mijn leven
pi_19845826
Nicotineverslaving ben je ok zo kwijt, met een paar dagen al, wat daarna komt is echt gewoon psychisch en het kauwen van kauwgum kan daar wel bij helpen. Als je begint met Nicotinepleisters en nicotinekauwgum, probeer je het in een andere volgorde, door eerst de gewoonte te laten verdwijnen en daarna pas de nicotineverslaving.
ete
  zaterdag 12 juni 2004 @ 23:21:12 #8
54509 Bobby18
Peace for ever
pi_19846574
Met het kauwen van Nicotinekauwgum houd je je Nicotine verslaving in stand, je kunt dan beter "normale" kauwgum kauwen, er zijn al mensen die nu verslaafd zijn als zowel Nicotine kauwgum als ook aan roken, schiet niet op dus, stoppen is stoppen, niet een verslaving in stand houden dmv het kauwend innemen van Nicotine.
Copyright 31 January 1693
Van leven ga je dood, dood dus niet je leven maar leef en laat leven het duurt maar even.
Make Love not War.
  zondag 13 juni 2004 @ 00:06:08 #9
50314 Tuana
Turkse Troel
pi_19847760
Nicotinekauwgom is idd. erg duur, maar als jij niet op eigen kracht kan stoppen met roken dan is het wellicht handig Succes met stoppen i.i.g
I will permit no man to narrow and degrade my soul by making me hate him ...
"I never did give anybody hell. I just told them the truth and they thought it was hell." - Harry Truman
  zondag 13 juni 2004 @ 00:11:47 #10
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_19847896
Ik denk dat je dan je geld beter uit kunt geven aan een boek wat je helpt hierbij
http://www.allencarr.nl/roken/index2.html
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_19847996
Troep die Nicorette, gewoon "cold turkey" stoppen
Ok, je hebt het even een weekje zwaar maar daarna wordt het steeds makkelijker en heb je jezelf bevrijd uit die "gevangenis van rook"
Succes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')