Het kan toch zowiezo met hormonen te maken hebben. Toen ik stopte met de pil veranderde er gigantisch veel in mijn lichaam. Een verandering van smaak kan er ook mee te maken hebben. Bij mij stopte de hoofdpijnen bijv., maar dat zal voor iedereen anders zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 01:44 schreef snakelady het volgende:
Al een paar dagen heb ik een hele rare metaal smaak in mijn mond en sinds vandaag heb ik pijn rechtsonder in mijn buik.
Ik ga wel naar de dokter maar kan er maandag pas terecht en ik vroeg me af of iemand hier iets weet.
Het kan natuurlijk zijn dat beide dingen los van elkaar staan.
Ik wil wel even vertellen dat ik sinds een maand van de pil af ben en sinds gisteren niet meer ongesteld ben.
Dus zwanger ben ik niet.
Alvast bedankt.
Maar dan moet dat bloed toch ergens vadaan komen?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 02:08 schreef Markster het volgende:
bloed smaakt naar metaal.
Of het daadwerkelijk bloed is kom je wel achter als je ff spuugt.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 02:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar dan moet dat bloed toch ergens vadaan komen?
Kunnen het zenuwen zijn voor hetgeen waarom je met de pil gestopt bent (cryptischer als dat kan ik niet zijn op dit tijdstipquote:Op vrijdag 11 juni 2004 02:06 schreef snakelady het volgende:
Misschien komt het inderdaad door de hormonen, maar kan je daar ook buikpijn van krijgen?
Ik vind het ook raar klinkenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 02:13 schreef snakelady het volgende:
er zit geen bloed bij als ik spuug, daarom vindt ik het ook zo raar.
Komt door de hemoglobine. Daar zit een ijzeratoom in.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 02:08 schreef Markster het volgende:
bloed smaakt naar metaal.
Bloedworst?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 02:15 schreef kees_zenuwpees het volgende:
[..]
Ik vind het ook raar klinken![]()
Wat heb je gegeten vanavond?
Nee, dat het naar bloed/metaal smaakt, maar geen bloed isquote:Op vrijdag 11 juni 2004 02:29 schreef Markster het volgende:
wat klinkt raar? dat bloed naar ijzer smaakt?
Ik vind dat toch echt zo hoor
hehequote:Op vrijdag 11 juni 2004 03:03 schreef GeneralFailure het volgende:
-Edit-
Nah mijn punt is duidelijkquote:Op zaterdag 12 juni 2004 03:02 schreef Markster het volgende:
hey Brennie, tegen zulke opmerkingen gewoon wat harder optreden hoor
"rot op, idioot" in de edit bijvoorbeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |