abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23004680
daarmee bedoelen ze gewoon elke week 1 afleveringen, omdat in amerika het soms nog wel is wil voorkomen dat er soms zo in ene een paar weken tussen zit

edit: net aflevering 4 gekeken, wel grappig, maar wel iets minder dan de eerdere afleveringen

[ Bericht 18% gewijzigd door The_S op 01-11-2004 21:12:54 ]
pi_23018421
waa zitten we nu eigenlijk in the US of A met NY? welke aflevering komt er morgen daar?
pi_23020541
Aflevering 5: "A Man a Mile"
New Yorker in spe
http://www.thefootballbox.nl
pi_23026480
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 12:28 schreef Jeroenus het volgende:
Aflevering 5: "A Man a Mile"
dan heb ik nog niet veel gemist... (t/m afl 3 gezien) maar ik heb er echt geen tijd voor... moet zelfs nog een csi aflevering kijken van bijna een week gelee
  donderdag 11 november 2004 @ 09:03:28 #145
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_23235705
Eén van de populairste politieseries is ongetwijfeld 'CSI'. Ook in Nederland trekt de originele serie een miljoenenpubliek. Zo populair zelfs dat er twee series van lopen. In de herfst komt daar zelfs nog een derde bij. De eerste speelt zich af in Las Vegas, de tweede in Miami en de derde gaat plaatsvinden tegen de achtergrond van de straten van New York.

Maandagavond hebben de Amerikaanse kijkers al kennis kunnen maken met de personages uit de derde 'CSI'-reeks, want de agenten uit 'CSI: Miami' moesten hun zonnige Florida verlaten voor het koude New York, om een zaak op te lossen. Hierdoor kon het Amerikaanse publiek voor het eerst de acteurs Gary Sinise en Melina Kanakaredes in actie zien.

Voor Sinise, bekend van 'Ransom' en 'Forrest Gump', betekent 'CSI: NY' zijn eerste hoofdrol in een tv-serie. Kanakaredes is een televisie-veteraan als Emmy-winnares voor haar rol in de drama-serie 'Providence'. Sinise: "Ik wist dat 'CSI' een hele populaire show was. En een vriendje van mij, William Petersen, zat in het origineel. Dus het was erg spannend toen ze mij belden."

Miami word nog steeds goed bekeken. De derde serie is inmiddels ook al door RTL Nederland aangekocht en is vanaf maart 2005 op Yorin te bekijken
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_23239016
quote:
Op donderdag 11 november 2004 09:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Eén van de populairste politieseries is ongetwijfeld 'CSI'. Ook in Nederland trekt de originele serie een miljoenenpubliek. Zo populair zelfs dat er twee series van lopen. In de herfst komt daar zelfs nog een derde bij. De eerste speelt zich af in Las Vegas, de tweede in Miami en de derde gaat plaatsvinden tegen de achtergrond van de straten van New York.

Maandagavond hebben de Amerikaanse kijkers al kennis kunnen maken met de personages uit de derde 'CSI'-reeks, want de agenten uit 'CSI: Miami' moesten hun zonnige Florida verlaten voor het koude New York, om een zaak op te lossen. Hierdoor kon het Amerikaanse publiek voor het eerst de acteurs Gary Sinise en Melina Kanakaredes in actie zien.

Voor Sinise, bekend van 'Ransom' en 'Forrest Gump', betekent 'CSI: NY' zijn eerste hoofdrol in een tv-serie. Kanakaredes is een televisie-veteraan als Emmy-winnares voor haar rol in de drama-serie 'Providence'. Sinise: "Ik wist dat 'CSI' een hele populaire show was. En een vriendje van mij, William Petersen, zat in het origineel. Dus het was erg spannend toen ze mij belden."

Miami word nog steeds goed bekeken. De derde serie is inmiddels ook al door RTL Nederland aangekocht en is vanaf maart 2005 op Yorin te bekijken
bron?

als ze csi mia seizoen 3 in maart gaan uitzenden zal ny ook wel rond die tijd hier starten
  donderdag 11 november 2004 @ 12:16:46 #147
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_23239140
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_23243215
quote:
Op donderdag 11 november 2004 12:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://rtlnl.web-log.nl/index.log?ID=1302908
tnx. is wel eerder dan ik had verwacht! maar dat is absoluut niet erg
pi_23363991
Niemand meer die het volgt? Ik heb aflevering 5 en 6 inmiddels binnen en die moet ik nog ff gaan kijken. Morgen alweer een nieuwe aflevering.
New Yorker in spe
  woensdag 17 november 2004 @ 23:05:54 #150
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_23390492
er blijft voor mij maar een CSI dat is die van Las Vegas en dat heeft alles te amken met Jorja Fox
don't give me that fucking bullshit
pi_23390619
quote:
Op woensdag 17 november 2004 23:05 schreef haagse_elfje het volgende:
er blijft voor mij maar een CSI dat is die van Las Vegas en dat heeft alles te amken met Jorja Fox
Jorja Fox
New Yorker in spe
pi_23392979
Yeah, Jorja is coolness! Vinc CSI New York best wel ok tot nu toe. Wat donkerder. Vind Miami te Vice...
"We're all pretty small in the grand scheme of things. The most we can hope for is to make a difference."
pi_23399176
tis wel cool dat dat ene meisje met die dikke lippen ook in 24 speelt. Daar kan ze serieus goed bitchslappen
pi_23419991
Ik ga vanavond denk ik weer een aflevering kijken. Ik ben vlgens mij bij 4 blijven hangen. ik mis het toch wel

sarah sidle vind ik een beetje zielig karakter en dat valt niet super bij mij. en de eerste twee seizoenen was ze een bikkel en dat vond ik veel leuker!
pi_23433704
ik heb net afl 6. gezien en
pi_23433729
straks 7 ff kijken
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_23433817
die staat de brommen nog een paar uurtjes
pi_23433889
ik kijk de laatste tijd zoveel CSI dat ik niet meer weet waar 6 over ging
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_23437086
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 21:00 schreef Mellone het volgende:
ik heb net afl 6. gezien en
Explain?
pi_23437728
crap helemaal new york vergeten. najah zondag dan.. morgen csi lv
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')