Jorja Foxquote:Op woensdag 17 november 2004 23:05 schreef haagse_elfje het volgende:
er blijft voor mij maar een CSI dat is die van Las Vegas en dat heeft alles te amken met Jorja Fox![]()
Explain?quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:00 schreef Mellone het volgende:
ik heb net afl 6. gezien en
quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:10 schreef Steve-O het volgende:
ik kijk de laatste tijd zoveel CSI dat ik niet meer weet waar 6 over ging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CSI:NY is heel anders dan LV of Miami en dat maakt het leuk om naar te kijken. Tis lekker donker
"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:16 schreef Mellone het volgende:
het was een vieze afleveringik doe mrgen 4 kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kzal weer eens wat gaan inhalen
![]()
ik heb laatst in 2 weken seizoen 3 en 4 van CSI gekeken, Seizoen 3 van CSI miami en alle nieuwe afleveringenquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:10 schreef Steve-O het volgende:
ik kijk de laatste tijd zoveel CSI dat ik niet meer weet waar 6 over ging
dat doe ik soms ook wel eens met series maar dan na twee weken ben ik die serie zat hahaquote:Op zaterdag 20 november 2004 18:52 schreef The_S het volgende:
[..]
ik heb laatst in 2 weken seizoen 3 en 4 van CSI gekeken, Seizoen 3 van CSI miami en alle nieuwe afleveringen![]()
ik had af en toe wat afleveringen gemist dus ff gedaan om weer helemaal bij te zijnquote:Op zondag 21 november 2004 10:56 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
dat doe ik soms ook wel eens met series maar dan na twee weken ben ik die serie zat hahaBehalve met Without a Trace. 1 Seizoen in 2 weken... En ik vind die serie nog helemaal geweldig
Vanaaf ga ik aflevering 4 kijken van ny
wat ik dan irritant vind is dat ik ze der elkaar kijk en met WaT gheb je last van persoonlijke sjit enzo. niet hevig maar meer als met CSI..quote:Op zondag 21 november 2004 20:25 schreef The_S het volgende:
[..]
ik had af en toe wat afleveringen gemist dus ff gedaan om weer helemaal bij te zijn
flappie! have fun!quote:Op donderdag 25 november 2004 13:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
kheb EINDELIJK de 1e twee afleveringen binnen..vanavond maar eens kijken!
marathon is 42 uur en 192 minutenquote:Op vrijdag 26 november 2004 16:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
3 is bijna binnen.. doe denk maar een marathon vanavond!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:55 schreef Mellone het volgende:
Ja dat met die baby was behoorlijk vaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
marathon is toch 42 kilometer?quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:32 schreef BlueCurl het volgende:
marathon is 42 uur en 192 minuten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |