abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22772923
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 14:41 schreef Jeroenus het volgende:
Hmmm, nog niet gevonden
Recent New Eps:
• Creatures of the Night
(Sep 29)
• American Dreamers
(Oct 6)

Upcoming New Eps:
• Grand Master
(Oct 27)
• A Man a Mile
(Nov 3)

dus er is gister helemaal geen nieuwe CSI:NY uitgekomen
pi_22773282
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 15:27 schreef The_S het volgende:

[..]

Recent New Eps:
• Creatures of the Night
(Sep 29)
• American Dreamers
(Oct 6)

Upcoming New Eps:
• Grand Master
(Oct 27)
• A Man a Mile
(Nov 3)

dus er is gister helemaal geen nieuwe CSI:NY uitgekomen
mijn dataverkeer blijft erg laag deze week
pi_22773867
CBS durfde het niet aan tegen het honkbal op FOX.
FOX heeft de afgelopen week enorme hoge kijkcijfers, vandaar.
pi_22774100
najah ken gbeuren ik zit er niet zo mee. ben beetje druk laatste tijd. maar mis het wel soms hoor. maar net csi miami nieuwe aflevering gekeken. maat een hoop goed
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 21:21:58 #130
96088 Z3R0-C00L
Komt af en toe langs
pi_22827351
Honkbal!!!!! who cares ! We want CSI:NY!!!
En dat was weer een uiterst nuttige bijdrage...
pi_22827848
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 21:21 schreef Z3R0-C00L het volgende:
Honkbal!!!!! who cares ! We want CSI:NY!!!
Honkbal is cool
  zondag 24 oktober 2004 @ 15:23:31 #132
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_22842046
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 21:44 schreef blablasjit het volgende:
Honkbal is cool
Ook als het ten koste van CSI:NY gaat?
Pimp my Daf!
pi_22862210
Nou eindelijk heb ik ook tijd gevonden om de eerste aflevering te kijken. Vond het heel anders overkomen dan LV en Miami, erg 'spooky'. Vond het wel erg donker maar op zich is dat wel weer cool. En wat een super gave ruimte is dat mortuarium
Heb nog wel beetje moeite met alles uit het Engels goed te verstaan, zeker de scheikundige dingen leveren nog wat probleempjes op. Toch vond ik het erg gaaf
pi_22916838
Vanacht eindelijk een uitzending geweest ondanks de World Series. Iemand hem al gezien?
New Yorker in spe
http://www.thefootballbox.nl
pi_22927943
@ Dafje: Honkbal is cooler

@Seeya: went vanzelf dat engels zonder ondertitels

@ Iedereen: Ik kijk geen csi NY meer. ik heb gewoon geen tijd! Zodra ik tijd heb haal ik alles binnen en kijk ik het wel achter elkaar!
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 15:54:11 #136
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_22935621
Ik ga het pas volgen als het in NL op tv komt.
Pimp my Daf!
pi_22941422
owkee 4 staat te brommen kan ik hem morgen lekker kijken
pi_22944745
Ik heb hem gezien, een beetje mindere aflevering vond ik het, maar die sushi shit is wel lache. Sushi van naakte vrouwen eten

Btw, ik had bij mij er allemaal groene storing door zitten om de halve minuut een paar seconden.
New Yorker in spe
pi_22970837
Hen nu 1 en 2 gezien. 3 half, maar die moet ik toch nog eens opnieuw gaan kijken, snapte er niks van omdat ik m niet helemaal kon volgen...
Zal 4 binnenkort eens zoeken
pi_22996644
De preview voor woensdag zegt: Five new CSI NY's in a row

5 afleveringen achter elkaar?
New Yorker in spe
pi_23004680
daarmee bedoelen ze gewoon elke week 1 afleveringen, omdat in amerika het soms nog wel is wil voorkomen dat er soms zo in ene een paar weken tussen zit

edit: net aflevering 4 gekeken, wel grappig, maar wel iets minder dan de eerdere afleveringen

[ Bericht 18% gewijzigd door The_S op 01-11-2004 21:12:54 ]
pi_23018421
waa zitten we nu eigenlijk in the US of A met NY? welke aflevering komt er morgen daar?
pi_23020541
Aflevering 5: "A Man a Mile"
New Yorker in spe
pi_23026480
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 12:28 schreef Jeroenus het volgende:
Aflevering 5: "A Man a Mile"
dan heb ik nog niet veel gemist... (t/m afl 3 gezien) maar ik heb er echt geen tijd voor... moet zelfs nog een csi aflevering kijken van bijna een week gelee
  donderdag 11 november 2004 @ 09:03:28 #145
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_23235705
Eén van de populairste politieseries is ongetwijfeld 'CSI'. Ook in Nederland trekt de originele serie een miljoenenpubliek. Zo populair zelfs dat er twee series van lopen. In de herfst komt daar zelfs nog een derde bij. De eerste speelt zich af in Las Vegas, de tweede in Miami en de derde gaat plaatsvinden tegen de achtergrond van de straten van New York.

Maandagavond hebben de Amerikaanse kijkers al kennis kunnen maken met de personages uit de derde 'CSI'-reeks, want de agenten uit 'CSI: Miami' moesten hun zonnige Florida verlaten voor het koude New York, om een zaak op te lossen. Hierdoor kon het Amerikaanse publiek voor het eerst de acteurs Gary Sinise en Melina Kanakaredes in actie zien.

Voor Sinise, bekend van 'Ransom' en 'Forrest Gump', betekent 'CSI: NY' zijn eerste hoofdrol in een tv-serie. Kanakaredes is een televisie-veteraan als Emmy-winnares voor haar rol in de drama-serie 'Providence'. Sinise: "Ik wist dat 'CSI' een hele populaire show was. En een vriendje van mij, William Petersen, zat in het origineel. Dus het was erg spannend toen ze mij belden."

Miami word nog steeds goed bekeken. De derde serie is inmiddels ook al door RTL Nederland aangekocht en is vanaf maart 2005 op Yorin te bekijken
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_23239016
quote:
Op donderdag 11 november 2004 09:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Eén van de populairste politieseries is ongetwijfeld 'CSI'. Ook in Nederland trekt de originele serie een miljoenenpubliek. Zo populair zelfs dat er twee series van lopen. In de herfst komt daar zelfs nog een derde bij. De eerste speelt zich af in Las Vegas, de tweede in Miami en de derde gaat plaatsvinden tegen de achtergrond van de straten van New York.

Maandagavond hebben de Amerikaanse kijkers al kennis kunnen maken met de personages uit de derde 'CSI'-reeks, want de agenten uit 'CSI: Miami' moesten hun zonnige Florida verlaten voor het koude New York, om een zaak op te lossen. Hierdoor kon het Amerikaanse publiek voor het eerst de acteurs Gary Sinise en Melina Kanakaredes in actie zien.

Voor Sinise, bekend van 'Ransom' en 'Forrest Gump', betekent 'CSI: NY' zijn eerste hoofdrol in een tv-serie. Kanakaredes is een televisie-veteraan als Emmy-winnares voor haar rol in de drama-serie 'Providence'. Sinise: "Ik wist dat 'CSI' een hele populaire show was. En een vriendje van mij, William Petersen, zat in het origineel. Dus het was erg spannend toen ze mij belden."

Miami word nog steeds goed bekeken. De derde serie is inmiddels ook al door RTL Nederland aangekocht en is vanaf maart 2005 op Yorin te bekijken
bron?

als ze csi mia seizoen 3 in maart gaan uitzenden zal ny ook wel rond die tijd hier starten
  donderdag 11 november 2004 @ 12:16:46 #147
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_23239140
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_23243215
quote:
Op donderdag 11 november 2004 12:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://rtlnl.web-log.nl/index.log?ID=1302908
tnx. is wel eerder dan ik had verwacht! maar dat is absoluut niet erg
pi_23363991
Niemand meer die het volgt? Ik heb aflevering 5 en 6 inmiddels binnen en die moet ik nog ff gaan kijken. Morgen alweer een nieuwe aflevering.
New Yorker in spe
  woensdag 17 november 2004 @ 23:05:54 #150
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_23390492
er blijft voor mij maar een CSI dat is die van Las Vegas en dat heeft alles te amken met Jorja Fox
don't give me that fucking bullshit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')