ik kan niet meer wachtenquote:Op vrijdag 24 september 2004 09:50 schreef Kamuji het volgende:
whooo Gister heb ik eerste aflevering gezienbest wel vet
ik zie het in het weekend welquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:12 schreef CloudStrife het volgende:
Gisteravond gezien.
Top!
Ik vind die donkere lugubere sfeer erg goed overkomen. Tis echt een andere CSI serie. Daarnaast krijg je ook veel meer backstory van de hoofdrolspelers.
Hehe, het was gewoon scary deze aflevering en dat heb ik nooit bij CSI!quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:42 schreef blablasjit het volgende:
[..]
ik zie het in het weekend welIk begin steeds benieuwder te worden!
de week is nog niet afgelopenquote:Op vrijdag 24 september 2004 13:45 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Hehe, het was gewoon scary deze aflevering en dat heb ik nooit bij CSI!
Beetje Seven achtig.
Oh, en de kijkcijfers waren enorm goed! Beste seizoens opener van dit TV seizoen. Versloeg zelfs Law & Order en dat had niemand verwacht
Vanaf ongeveer half 5 kun je de kijkcijfers van de vorige dag bekijken op www.zap2it.comquote:Op vrijdag 24 september 2004 14:20 schreef blablasjit het volgende:
[..]
de week is nog niet afgelopen
kmoe ff weten wat Without a Trace heb gedaan qua kijkcijfers in de US... hebbie een link ofzo waar ik dat kan bekijken?
dank! alleen is in amerika op donderdag de echte avond van de tv dus csi ny zal overtroffen worden als die er nog niet bijstaan!quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:37 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Vanaf ongeveer half 5 kun je de kijkcijfers van de vorige dag bekijken op www.zap2it.com
Goede site trouwens
Uh..dat is de weekly top 20. Daar kan CSI NY nog niet eens in staan. (CSI NY zou in dat geval op 2 komen te staan).quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:40 schreef blablasjit het volgende:
[..]
dank! alleen is in amerika op donderdag de echte avond van de tv dus csi ny zal overtroffen worden als die er nog niet bijstaan!
edit: CSI NY staat nieteens in de top20 meer CSI LV staat verre weg op 1
Betweterquote:Op vrijdag 24 september 2004 14:55 schreef blablasjit het volgende:
tuurlijk kan die daar wel instaan alles van gister aaf staat er ook al in! Neem Without a Trace, en CSI maar. die zijn beide gister uitgezinden en die staan der al in!
hmmz hehehe ik had nieteens naar de datum gekekenquote:Op vrijdag 24 september 2004 14:58 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Betweter
Week of 09/13/04 - 09/19/04
Ooit gehoord van 'herhalingen'??
Geeft nietquote:Op vrijdag 24 september 2004 15:14 schreef blablasjit het volgende:
[..]
hmmz hehehe ik had nieteens naar de datum gekeken
mijn welgemeende excuses zijn wel op zijn plaats!
haha ik kijk volgende week dan wel nog een keertje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |