abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22620105
ja ik ga der even in de afleveringen bekijken, alleen op het eerste gezicht lijkt ze me niet echt zo'n slimme zeg maar. Sarah is nog altijd mijn ultieme csi dame!
pi_22620774
uiterlijk zegt niet alles

mijn ultimate fave is greg-o en speedle... kan niet kiezen!
pi_22621754
LIjkt me nog cooler als CSI LV een keer gaat samenwerken met CSI NYC
pi_22622154
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 15:18 schreef hydraulix het volgende:
LIjkt me nog cooler als CSI LV een keer gaat samenwerken met CSI NYC
Without a Trace en CSI NY. speelt zich beide in NY of

of WaT en CSI: Miami f CSI LV.. maakt me niet zo veel uit...

WaT is van dezelfde makers als CSI... vandaar
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 09:39:56 #105
96088 Z3R0-C00L
Komt af en toe langs
pi_22635867
Het enige moeilijke in het engels te verstaan voor mij is dat hele scheikunde gedoe haha. Sinds The O.C. ben ik ook verslaafd aan HDTV

Enige probleem met die shows in Amerika die nu pas worden uitgezonden is dat ik nu ook echt een week moet wachten voor de volgende aflevering
En dat was weer een uiterst nuttige bijdrage...
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 10:30:17 #106
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_22637162
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 10:30 schreef pfaf het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met CSI:NY en de Nederlandse TV?
voor de heel veelste keer dat duurd waarschijnlijk nog wel ff...
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 12:13:21 #108
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_22637700
Sorry.

Dan wordt het maar eens een paar afleveringen downloaden. ( iig geen reclame )
pi_22662206
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 12:13 schreef pfaf het volgende:
Sorry.

Dan wordt het maar eens een paar afleveringen downloaden. ( iig geen reclame )
hehe illegaal heb zo zijn voordelen...
pi_22664531
Nou ik heb gister 1 & 2 gezien en dat was eigenlijk best goed. Ik vond het vooral leuk dat ze meteen een stuk persoonlijker waren. Je kreeg meteen wat te zien van Mac zijn achtergrond en ik vond dat eind best wel een beetje dramatisch Dat hebben ze echt heel mooi in de show verwerkt.

Alleen vind ik de andere teamleden nog niet echt zo leuk ofzo, de een te opvallend en de ander weer te onopvallend.

Maar in zijn geheel een vette show
pi_22664867
Jah Mac zijn achtergrond is maar best wel beetje idealistisch en echt amerikaans enzo...

de spelers moeten ook nog op elkaar inwerken... nieuwe serie etc,..., verhaal lijnen etc. maar ik denk als we een paar afleveringen verder zijn dat het goed komt
pi_22666390
las in een interview met een van de makers dat ze NY ook echt persoonlijker willen maken dan LV en Miami. Opzich wel een een leuke insteek want ik ben nog steeds benieuwd wat H in zijn vrije tijd doet
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 20:23:56 #113
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_22666811
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 20:01 schreef Mellone het volgende:
las in een interview met een van de makers dat ze NY ook echt persoonlijker willen maken dan LV en Miami. Opzich wel een een leuke insteek want ik ben nog steeds benieuwd wat H in zijn vrije tijd doet
Als het maar niet tot soap-achtige taferelen gaan overdrijven. Diepgang in de karakters is ok, maar ik heb geen zin in onderlinge relaties, die vervolgens weer stuk lopen, waarop de een zelfmoord wil plegen en de volgende... etc etc
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 20:25:20 #114
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_22666847
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 20:23 schreef pfaf het volgende:

[..]

Als het maar niet tot soap-achtige taferelen gaan overdrijven. Diepgang in de karakters is ok, maar ik heb geen zin in onderlinge relaties, die vervolgens weer stuk lopen, waarop de een zelfmoord wil plegen en de volgende... etc etc
mwjah kvond de LV afleveringen waarin t verleden van die roodharige trugkwam best leuk..
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_22668524
Heb aflevering 1 en 3 gezien en moet zeggen dat ik het erg leuk vind. Donkere, sprannendere thrillersfeer. Het doet me een beetje denken aan Seven en Silence of the Lambs.

Aflevering 2 moet ik nog zien te vinden.
New Yorker in spe
http://www.thefootballbox.nl
pi_22668962
quote:
Seven en Silence of the Lambs.
Dat vond ik nu ook
Helaas afgelopen woensdag geen CSI: NY dankzij dat debat.
pi_22669696
nee natuurlijk geen soap maar ik ben wel benieuwd wat iemand nou drijft om zulk werk te doen. Zeker als ze n88 niet slapen en soms een klein beetje obsessed overkomen. Dat vond ik heel mooi aan de eerste aflevering. Het werd gewoon duidelijk gemaakt waarom die gast zo ongelovelijk sjaggie kijkt.
pi_22670262
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 22:00 schreef CloudStrife het volgende:

[..]

Dat vond ik nu ook
Helaas afgelopen woensdag geen CSI: NY dankzij dat debat.
noujah dat gaat het of een weekje langer door of ergens tussendoor dat ie word uitgezonden... is toch niet erg... gebeurd zo vaak in amerika dat ze een week niks uitzenden omdat de acteurs ook met kerstvakantie willen etc... is heel normaal. in de US! Komt omdat ze elke aflevering klaar maken en dan meteen op tv komt.. ze maken niet eerst een heel seizoen en doen het dan verkopen...
pi_22673800
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 20:01 schreef Mellone het volgende:
Ik vind dat het er al persoonlijk aan toe gaat bij CSI LV! Tenminste: ze laten nu al wat zien over Catherine met haar nieuwe lover en Sara's drinkprobleem?
Vind het echt een leuke cast die van CSI NYC Kan niet wachten tot het hier op t.v .is
pi_22679049
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 22:51 schreef blablasjit het volgende:

[..]

noujah dat gaat het of een weekje langer door of ergens tussendoor dat ie word uitgezonden... is toch niet erg... gebeurd zo vaak in amerika dat ze een week niks uitzenden omdat de acteurs ook met kerstvakantie willen etc... is heel normaal. in de US! Komt omdat ze elke aflevering klaar maken en dan meteen op tv komt.. ze maken niet eerst een heel seizoen en doen het dan verkopen...
Deze keer verscheen het niet, wegens dat debat.
Bij een normaal TV seizoen beginnen ze eind juli begin augustus met het filmen van een TV seizoen zoals een serie als CSI:NY of 24. Eind april filmen ze vaak de laatste aflevering van een seizoen. Tussen eind juli en eind april is het gewoon hard werken, met een break rond de kerst. Daarnaast moeten ze vaak ook nog allerlei promotie werk voor de serie doen tussen het filmen door. Van mei tot eind juli heb je dus vakantie, maar een iemand als Kiefer Sutherland gebruikt die maanden om films te maken.
pi_22696140
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 13:56 schreef CloudStrife het volgende:

[..]

Deze keer verscheen het niet, wegens dat debat.
Bij een normaal TV seizoen beginnen ze eind juli begin augustus met het filmen van een TV seizoen zoals een serie als CSI:NY of 24. Eind april filmen ze vaak de laatste aflevering van een seizoen. Tussen eind juli en eind april is het gewoon hard werken, met een break rond de kerst. Daarnaast moeten ze vaak ook nog allerlei promotie werk voor de serie doen tussen het filmen door. Van mei tot eind juli heb je dus vakantie, maar een iemand als Kiefer Sutherland gebruikt die maanden om films te maken.
jup... that's the way a life goes in Hollywood...

ow btw:

1. CSI
2. WITHOUT A TRACE
3. CSI: MIAMI
9. CSI: New York
13. Cold Case

Weekly ratings van de US.... ge-wel-dig
Whiehie de shows van Jerry Bruckheimer...
pi_22721084
haha volgens mij ben jij er heel blij mee 3 topics onder spammen
pi_22721531
Woohoo, morgen nieuwe aflevering. Wanneer zal ie ongeveer op internet staan?
New Yorker in spe
pi_22722859
ik vind het geen spammen maar nuttige informatie... elke topics heeft een aantal andere posters... dus het word zo gelezen door andere mensen

De dag erna meestal. Ik kijk altijd tussen 4 en 5 uur en dan staan ze er meestal net... tenzij je ze van een ftp server afplukt
pi_22771986
Hmmm, nog niet gevonden
New Yorker in spe
pi_22772923
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 14:41 schreef Jeroenus het volgende:
Hmmm, nog niet gevonden
Recent New Eps:
• Creatures of the Night
(Sep 29)
• American Dreamers
(Oct 6)

Upcoming New Eps:
• Grand Master
(Oct 27)
• A Man a Mile
(Nov 3)

dus er is gister helemaal geen nieuwe CSI:NY uitgekomen
pi_22773282
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 15:27 schreef The_S het volgende:

[..]

Recent New Eps:
• Creatures of the Night
(Sep 29)
• American Dreamers
(Oct 6)

Upcoming New Eps:
• Grand Master
(Oct 27)
• A Man a Mile
(Nov 3)

dus er is gister helemaal geen nieuwe CSI:NY uitgekomen
mijn dataverkeer blijft erg laag deze week
pi_22773867
CBS durfde het niet aan tegen het honkbal op FOX.
FOX heeft de afgelopen week enorme hoge kijkcijfers, vandaar.
pi_22774100
najah ken gbeuren ik zit er niet zo mee. ben beetje druk laatste tijd. maar mis het wel soms hoor. maar net csi miami nieuwe aflevering gekeken. maat een hoop goed
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 21:21:58 #130
96088 Z3R0-C00L
Komt af en toe langs
pi_22827351
Honkbal!!!!! who cares ! We want CSI:NY!!!
En dat was weer een uiterst nuttige bijdrage...
pi_22827848
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 21:21 schreef Z3R0-C00L het volgende:
Honkbal!!!!! who cares ! We want CSI:NY!!!
Honkbal is cool
  zondag 24 oktober 2004 @ 15:23:31 #132
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_22842046
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 21:44 schreef blablasjit het volgende:
Honkbal is cool
Ook als het ten koste van CSI:NY gaat?
Pimp my Daf!
pi_22862210
Nou eindelijk heb ik ook tijd gevonden om de eerste aflevering te kijken. Vond het heel anders overkomen dan LV en Miami, erg 'spooky'. Vond het wel erg donker maar op zich is dat wel weer cool. En wat een super gave ruimte is dat mortuarium
Heb nog wel beetje moeite met alles uit het Engels goed te verstaan, zeker de scheikundige dingen leveren nog wat probleempjes op. Toch vond ik het erg gaaf
pi_22916838
Vanacht eindelijk een uitzending geweest ondanks de World Series. Iemand hem al gezien?
New Yorker in spe
pi_22927943
@ Dafje: Honkbal is cooler

@Seeya: went vanzelf dat engels zonder ondertitels

@ Iedereen: Ik kijk geen csi NY meer. ik heb gewoon geen tijd! Zodra ik tijd heb haal ik alles binnen en kijk ik het wel achter elkaar!
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 15:54:11 #136
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_22935621
Ik ga het pas volgen als het in NL op tv komt.
Pimp my Daf!
pi_22941422
owkee 4 staat te brommen kan ik hem morgen lekker kijken
pi_22944745
Ik heb hem gezien, een beetje mindere aflevering vond ik het, maar die sushi shit is wel lache. Sushi van naakte vrouwen eten

Btw, ik had bij mij er allemaal groene storing door zitten om de halve minuut een paar seconden.
New Yorker in spe
pi_22970837
Hen nu 1 en 2 gezien. 3 half, maar die moet ik toch nog eens opnieuw gaan kijken, snapte er niks van omdat ik m niet helemaal kon volgen...
Zal 4 binnenkort eens zoeken
pi_22996644
De preview voor woensdag zegt: Five new CSI NY's in a row

5 afleveringen achter elkaar?
New Yorker in spe
pi_23004680
daarmee bedoelen ze gewoon elke week 1 afleveringen, omdat in amerika het soms nog wel is wil voorkomen dat er soms zo in ene een paar weken tussen zit

edit: net aflevering 4 gekeken, wel grappig, maar wel iets minder dan de eerdere afleveringen

[ Bericht 18% gewijzigd door The_S op 01-11-2004 21:12:54 ]
pi_23018421
waa zitten we nu eigenlijk in the US of A met NY? welke aflevering komt er morgen daar?
pi_23020541
Aflevering 5: "A Man a Mile"
New Yorker in spe
pi_23026480
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 12:28 schreef Jeroenus het volgende:
Aflevering 5: "A Man a Mile"
dan heb ik nog niet veel gemist... (t/m afl 3 gezien) maar ik heb er echt geen tijd voor... moet zelfs nog een csi aflevering kijken van bijna een week gelee
  donderdag 11 november 2004 @ 09:03:28 #145
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_23235705
Eén van de populairste politieseries is ongetwijfeld 'CSI'. Ook in Nederland trekt de originele serie een miljoenenpubliek. Zo populair zelfs dat er twee series van lopen. In de herfst komt daar zelfs nog een derde bij. De eerste speelt zich af in Las Vegas, de tweede in Miami en de derde gaat plaatsvinden tegen de achtergrond van de straten van New York.

Maandagavond hebben de Amerikaanse kijkers al kennis kunnen maken met de personages uit de derde 'CSI'-reeks, want de agenten uit 'CSI: Miami' moesten hun zonnige Florida verlaten voor het koude New York, om een zaak op te lossen. Hierdoor kon het Amerikaanse publiek voor het eerst de acteurs Gary Sinise en Melina Kanakaredes in actie zien.

Voor Sinise, bekend van 'Ransom' en 'Forrest Gump', betekent 'CSI: NY' zijn eerste hoofdrol in een tv-serie. Kanakaredes is een televisie-veteraan als Emmy-winnares voor haar rol in de drama-serie 'Providence'. Sinise: "Ik wist dat 'CSI' een hele populaire show was. En een vriendje van mij, William Petersen, zat in het origineel. Dus het was erg spannend toen ze mij belden."

Miami word nog steeds goed bekeken. De derde serie is inmiddels ook al door RTL Nederland aangekocht en is vanaf maart 2005 op Yorin te bekijken
pi_23239016
quote:
Op donderdag 11 november 2004 09:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Eén van de populairste politieseries is ongetwijfeld 'CSI'. Ook in Nederland trekt de originele serie een miljoenenpubliek. Zo populair zelfs dat er twee series van lopen. In de herfst komt daar zelfs nog een derde bij. De eerste speelt zich af in Las Vegas, de tweede in Miami en de derde gaat plaatsvinden tegen de achtergrond van de straten van New York.

Maandagavond hebben de Amerikaanse kijkers al kennis kunnen maken met de personages uit de derde 'CSI'-reeks, want de agenten uit 'CSI: Miami' moesten hun zonnige Florida verlaten voor het koude New York, om een zaak op te lossen. Hierdoor kon het Amerikaanse publiek voor het eerst de acteurs Gary Sinise en Melina Kanakaredes in actie zien.

Voor Sinise, bekend van 'Ransom' en 'Forrest Gump', betekent 'CSI: NY' zijn eerste hoofdrol in een tv-serie. Kanakaredes is een televisie-veteraan als Emmy-winnares voor haar rol in de drama-serie 'Providence'. Sinise: "Ik wist dat 'CSI' een hele populaire show was. En een vriendje van mij, William Petersen, zat in het origineel. Dus het was erg spannend toen ze mij belden."

Miami word nog steeds goed bekeken. De derde serie is inmiddels ook al door RTL Nederland aangekocht en is vanaf maart 2005 op Yorin te bekijken
bron?

als ze csi mia seizoen 3 in maart gaan uitzenden zal ny ook wel rond die tijd hier starten
  donderdag 11 november 2004 @ 12:16:46 #147
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_23239140
pi_23243215
quote:
Op donderdag 11 november 2004 12:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://rtlnl.web-log.nl/index.log?ID=1302908
tnx. is wel eerder dan ik had verwacht! maar dat is absoluut niet erg
pi_23363991
Niemand meer die het volgt? Ik heb aflevering 5 en 6 inmiddels binnen en die moet ik nog ff gaan kijken. Morgen alweer een nieuwe aflevering.
New Yorker in spe
  woensdag 17 november 2004 @ 23:05:54 #150
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_23390492
er blijft voor mij maar een CSI dat is die van Las Vegas en dat heeft alles te amken met Jorja Fox
don't give me that fucking bullshit
pi_23390619
quote:
Op woensdag 17 november 2004 23:05 schreef haagse_elfje het volgende:
er blijft voor mij maar een CSI dat is die van Las Vegas en dat heeft alles te amken met Jorja Fox
Jorja Fox
New Yorker in spe
pi_23392979
Yeah, Jorja is coolness! Vinc CSI New York best wel ok tot nu toe. Wat donkerder. Vind Miami te Vice...
"We're all pretty small in the grand scheme of things. The most we can hope for is to make a difference."
pi_23399176
tis wel cool dat dat ene meisje met die dikke lippen ook in 24 speelt. Daar kan ze serieus goed bitchslappen
pi_23419991
Ik ga vanavond denk ik weer een aflevering kijken. Ik ben vlgens mij bij 4 blijven hangen. ik mis het toch wel

sarah sidle vind ik een beetje zielig karakter en dat valt niet super bij mij. en de eerste twee seizoenen was ze een bikkel en dat vond ik veel leuker!
pi_23433704
ik heb net afl 6. gezien en
pi_23433729
straks 7 ff kijken
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_23433817
die staat de brommen nog een paar uurtjes
pi_23433889
ik kijk de laatste tijd zoveel CSI dat ik niet meer weet waar 6 over ging
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_23437086
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 21:00 schreef Mellone het volgende:
ik heb net afl 6. gezien en
Explain?
pi_23437728
crap helemaal new york vergeten. najah zondag dan.. morgen csi lv
pi_23439786
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 21:10 schreef Steve-O het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
CSI:NY is heel anders dan LV of Miami en dat maakt het leuk om naar te kijken. Tis lekker donker
"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
pi_23444898
het was een vieze aflevering
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_23447791
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 13:16 schreef Mellone het volgende:
het was een vieze aflevering
SPOILER
ik doe mrgen 4 kijken kzal weer eens wat gaan inhalen
pi_23451443
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 21:10 schreef Steve-O het volgende:
ik heb laatst in 2 weken seizoen 3 en 4 van CSI gekeken, Seizoen 3 van CSI miami en alle nieuwe afleveringen
pi_23463234
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 18:52 schreef The_S het volgende:

[..]

ik heb laatst in 2 weken seizoen 3 en 4 van CSI gekeken, Seizoen 3 van CSI miami en alle nieuwe afleveringen
dat doe ik soms ook wel eens met series maar dan na twee weken ben ik die serie zat haha Behalve met Without a Trace. 1 Seizoen in 2 weken... En ik vind die serie nog helemaal geweldig

Vanaaf ga ik aflevering 4 kijken van ny
pi_23475548
quote:
Op zondag 21 november 2004 10:56 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

dat doe ik soms ook wel eens met series maar dan na twee weken ben ik die serie zat haha Behalve met Without a Trace. 1 Seizoen in 2 weken... En ik vind die serie nog helemaal geweldig

Vanaaf ga ik aflevering 4 kijken van ny
ik had af en toe wat afleveringen gemist dus ff gedaan om weer helemaal bij te zijn
pi_23478705
quote:
Op zondag 21 november 2004 20:25 schreef The_S het volgende:

[..]

ik had af en toe wat afleveringen gemist dus ff gedaan om weer helemaal bij te zijn
wat ik dan irritant vind is dat ik ze der elkaar kijk en met WaT gheb je last van persoonlijke sjit enzo. niet hevig maar meer als met CSI..

nog anderhalf uur en ik kijk afl 4
  donderdag 25 november 2004 @ 13:20:11 #168
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_23563777
kheb EINDELIJK de 1e twee afleveringen binnen..vanavond maar eens kijken!
pi_23588857
quote:
Op donderdag 25 november 2004 13:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
kheb EINDELIJK de 1e twee afleveringen binnen..vanavond maar eens kijken!
flappie! have fun!

ik ga vanaaf denk ik (6 en) 8 kijken en dan ben ik weer bij

vond trouwens van afl 7 wel een beetje vergezogd die baby kidnappen. snap ook niet hoe hij die baby uberhaupt in handen heeft gekregen!
Voor de rest was ie weer leuk ofcourse!
  vrijdag 26 november 2004 @ 16:02:39 #170
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_23588927
3 is bijna binnen.. doe denk maar een marathon vanavond!
pi_23589611
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 16:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
3 is bijna binnen.. doe denk maar een marathon vanavond!
marathon is 42 uur en 192 minuten
pi_23590056
Ja dat met die baby was behoorlijk vaag
SPOILER
pi_23591642
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 16:55 schreef Mellone het volgende:
Ja dat met die baby was behoorlijk vaag
SPOILER
SPOILER
  vrijdag 26 november 2004 @ 18:47:04 #174
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_23592274
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 16:32 schreef BlueCurl het volgende:
marathon is 42 uur en 192 minuten
marathon is toch 42 kilometer?
Pimp my Daf!
  vrijdag 26 november 2004 @ 18:48:36 #175
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_23592301
quote:
Op woensdag 17 november 2004 23:11 schreef Jeroenus het volgende:

[..]

Jorja Fox
jorja is cool hoor!
don't give me that fucking bullshit
pi_23592824
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 18:09 schreef BlueCurl het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  zaterdag 27 november 2004 @ 01:36:09 #177
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_23601332
OK net de 1e gezien..
Goed begin..gelijk in de actie , geen ellelange introducties..leuke nieuwe techniekjes... draait wel iets meer alleen om Gary Sinise maar dat was in LV en M volgens mij in t begin ook zo en da's ook flink bijgetrokken.
Vond de laatste paar minuten indrukwekkend..dat je zo veel meer persoonlijk in de serie word getrokken gelijk.... SUPER!
Zondag maar 2 (en maybe 3 ) doen!
pi_23603093
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 01:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
OK net de 1e gezien..
Goed begin..gelijk in de actie , geen ellelange introducties..leuke nieuwe techniekjes... draait wel iets meer alleen om Gary Sinise maar dat was in LV en M volgens mij in t begin ook zo en da's ook flink bijgetrokken.
Vond de laatste paar minuten indrukwekkend..dat je zo veel meer persoonlijk in de serie word getrokken gelijk.... SUPER!
Zondag maar 2 (en maybe 3 ) doen!
ik vind het nu minder hoor dat het alleen mac tayor in de hoofdrol is.
2 en 3 hebben dat nog wel. maar 7 totaal niet meer. have fun watching!
  dinsdag 30 november 2004 @ 12:27:17 #179
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_23665933
gdver....
alles t/m 8 binnen behalve 6..want die BT doet t niet
pi_23668306
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 12:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
gdver....
alles t/m 8 binnen behalve 6..want die BT doet t niet
daar had ik ook last van. die heb ik maar op de oude wijze zien te bemachtiggen. ga hem vanaaf kijken!
  dinsdag 30 november 2004 @ 15:26:50 #181
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_23670007
Oude wijze??
pi_23675632
p2p denk ik
pi_23683178
whaa ga hem nu kijken
  dinsdag 30 november 2004 @ 23:25:43 #184
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_23683243
ben halverwege 5.. 7 en 8 staan i/d w8...
  woensdag 1 december 2004 @ 00:25:43 #185
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_23684853
ep 5 was wel goed..*dat stukje met If I put u on the lead of a team I expect evidence not intuition * alleen jammer dat er naast zo'n gave case met de SandHogs zo'n cliche standaard zaakje tussen moet met die meiden
SPOILER
ga nu aan 7 beginnen...
  woensdag 1 december 2004 @ 01:45:28 #186
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_23685864
7:
SPOILER

[ Bericht 14% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 01-12-2004 01:54:04 ]
pi_23687348
6 was goed maar die amputaties waren ranzig!
pi_23773963
whaa vandaag 1.09 kijken en ik ben eindelijk weer compleet bij! Heeft eimand hem al gezien overigens?
  zondag 5 december 2004 @ 16:12:30 #189
48196 Radeon_NL
To Be or Not Be
pi_23779823
JA 1.09 is ook wel kewl, in het begin dacht ik dat het een kopie was van 1 van CSI Maimi afleveringen maar het ging toch heel anders.
Live for the moment. Because it may never come again.
pi_23785508
quote:
Op zondag 5 december 2004 16:12 schreef Radeon_NL het volgende:
JA 1.09 is ook wel kewl, in het begin dacht ik dat het een kopie was van 1 van CSI Maimi afleveringen maar het ging toch heel anders.
hoezo kopie van miami?
pi_23789934
quote:
Op zondag 5 december 2004 21:07 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

hoezo kopie van miami?
SPOILER
pi_23800110
quote:
Op maandag 6 december 2004 00:23 schreef khazad het volgende:

[..]
SPOILER
ow w8.. whaaa okay. ik weet het weer. had ff een black out ofzo.
SPOILER
pi_23801256
Vanaf wanneer komt het nou op tv? of is daar nog niks over bekend?
pi_23815798
quote:
Op maandag 6 december 2004 16:23 schreef wc-eend het volgende:
Vanaf wanneer komt het nou op tv? of is daar nog niks over bekend?
ergens na de jaarswisseling. rond maart d8 ik. ergens eerder dit topic staat er een link naar een site waar het in staat.
pi_23886000
waar is afl. 10...?
pi_23886092
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 20:37 schreef Mellone het volgende:
waar is afl. 10...?
quote:
15-Dec-2004 Night, Mother
nog een weekje wachten dus
pi_23895068
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 20:42 schreef khazad het volgende:

[..]

[..]

nog een weekje wachten dus
uhuh. ik wacht met smart!
pi_23897937
Ik vond negen echt een zwaar goeie aflevering, helemaal toen ze een beetje ruzie kregen. Maakt het toch altijd weer een beetje leuker.
pi_23916649
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 14:19 schreef Mellone het volgende:
Ik vond negen echt een zwaar goeie aflevering, helemaal toen ze een beetje ruzie kregen. Maakt het toch altijd weer een beetje leuker.
als vanouds zeggen ze dan als ze het goedmaken hahaha dat was nog het leukste
  vrijdag 17 december 2004 @ 22:34:55 #200
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_24047381
01x10 CSI: NY - Night, Mother
Ik weet niet waarom, maar ik vond het een aparte aflevering.

Ik zie ook dat de volgende aflevering pas weer op January 5, 2005 is.
01x11 CSI: NY - Tri-Borough:
http://www.tvtome.com/tvt(...)id-24125/epid-373784

En een totaal van 23. Dus we zijn nog eventjes zoet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')