Without a Trace en CSI NY. speelt zich beide in NY ofquote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:18 schreef hydraulix het volgende:
LIjkt me nog cooler als CSI LV een keer gaat samenwerken met CSI NYC![]()
voor de heel veelste keerquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:30 schreef pfaf het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met CSI:NY en de Nederlandse TV?
hehe illegaal heb zo zijn voordelen...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:13 schreef pfaf het volgende:
Sorry.
Dan wordt het maar eens een paar afleveringen downloaden. ( iig geen reclame)
Als het maar niet tot soap-achtige taferelen gaan overdrijven. Diepgang in de karakters is ok, maar ik heb geen zin in onderlinge relaties, die vervolgens weer stuk lopen, waarop de een zelfmoord wil plegen en de volgende... etc etcquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:01 schreef Mellone het volgende:
las in een interview met een van de makers dat ze NY ook echt persoonlijker willen maken dan LV en Miami. Opzich wel een een leuke insteek want ik ben nog steeds benieuwd wat H in zijn vrije tijd doet
mwjah kvond de LV afleveringen waarin t verleden van die roodharige trugkwam best leuk..quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als het maar niet tot soap-achtige taferelen gaan overdrijven. Diepgang in de karakters is ok, maar ik heb geen zin in onderlinge relaties, die vervolgens weer stuk lopen, waarop de een zelfmoord wil plegen en de volgende... etc etc
Dat vond ik nu ookquote:Seven en Silence of the Lambs.
noujah dat gaat het of een weekje langer door of ergens tussendoor dat ie word uitgezonden... is toch niet erg...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:00 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Dat vond ik nu ook
Helaas afgelopen woensdag geen CSI: NY dankzij dat debat.
Ik vind dat het er al persoonlijk aan toe gaat bij CSI LV! Tenminste: ze laten nu al wat zien over Catherine met haar nieuwe lover en Sara's drinkprobleem?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:01 schreef Mellone het volgende:
las in een interview met een van de makers dat ze NY ook echt persoonlijker willen maken dan LV en Miami. Opzich wel een een leuke insteek want ik ben nog steeds benieuwd wat H in zijn vrije tijd doet
Deze keer verscheen het niet, wegens dat debat.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:51 schreef blablasjit het volgende:
[..]
noujah dat gaat het of een weekje langer door of ergens tussendoor dat ie word uitgezonden... is toch niet erg...gebeurd zo vaak in amerika dat ze een week niks uitzenden omdat de acteurs ook met kerstvakantie willen etc... is heel normaal. in de US! Komt omdat ze elke aflevering klaar maken en dan meteen op tv komt.. ze maken niet eerst een heel seizoen en doen het dan verkopen...
jup... that's the way a life goes in Hollywood...quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:56 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Deze keer verscheen het niet, wegens dat debat.
Bij een normaal TV seizoen beginnen ze eind juli begin augustus met het filmen van een TV seizoen zoals een serie als CSI:NY of 24. Eind april filmen ze vaak de laatste aflevering van een seizoen. Tussen eind juli en eind april is het gewoon hard werken, met een break rond de kerst. Daarnaast moeten ze vaak ook nog allerlei promotie werk voor de serie doen tussen het filmen door. Van mei tot eind juli heb je dus vakantie, maar een iemand als Kiefer Sutherland gebruikt die maanden om films te maken.
Recent New Eps:quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:41 schreef Jeroenus het volgende:
Hmmm, nog niet gevonden
mijn dataverkeer blijft erg laag deze weekquote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:27 schreef The_S het volgende:
[..]
Recent New Eps:
• Creatures of the Night
(Sep 29)
• American Dreamers
(Oct 6)
Upcoming New Eps:
• Grand Master
(Oct 27)
• A Man a Mile
(Nov 3)
dus er is gister helemaal geen nieuwe CSI:NY uitgekomen![]()
Honkbal is coolquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:21 schreef Z3R0-C00L het volgende:
Honkbal!!!!! who cares ! We want CSI:NY!!!
Ook als het ten koste van CSI:NY gaat?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:44 schreef blablasjit het volgende:
Honkbal is cool
dan heb ik nog niet veel gemist... (t/m afl 3 gezien) maar ik heb er echt geen tijd voor... moet zelfs nog een csi aflevering kijken van bijna een week geleequote:Op dinsdag 2 november 2004 12:28 schreef Jeroenus het volgende:
Aflevering 5: "A Man a Mile"
bron?quote:Op donderdag 11 november 2004 09:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Eén van de populairste politieseries is ongetwijfeld 'CSI'. Ook in Nederland trekt de originele serie een miljoenenpubliek. Zo populair zelfs dat er twee series van lopen. In de herfst komt daar zelfs nog een derde bij. De eerste speelt zich af in Las Vegas, de tweede in Miami en de derde gaat plaatsvinden tegen de achtergrond van de straten van New York.
Maandagavond hebben de Amerikaanse kijkers al kennis kunnen maken met de personages uit de derde 'CSI'-reeks, want de agenten uit 'CSI: Miami' moesten hun zonnige Florida verlaten voor het koude New York, om een zaak op te lossen. Hierdoor kon het Amerikaanse publiek voor het eerst de acteurs Gary Sinise en Melina Kanakaredes in actie zien.
Voor Sinise, bekend van 'Ransom' en 'Forrest Gump', betekent 'CSI: NY' zijn eerste hoofdrol in een tv-serie. Kanakaredes is een televisie-veteraan als Emmy-winnares voor haar rol in de drama-serie 'Providence'. Sinise: "Ik wist dat 'CSI' een hele populaire show was. En een vriendje van mij, William Petersen, zat in het origineel. Dus het was erg spannend toen ze mij belden."
Miami word nog steeds goed bekeken. De derde serie is inmiddels ook al door RTL Nederland aangekocht en is vanaf maart 2005 op Yorin te bekijken
tnx. is wel eerder dan ik had verwacht! maar dat is absoluut niet ergquote:Op donderdag 11 november 2004 12:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://rtlnl.web-log.nl/index.log?ID=1302908
Jorja Foxquote:Op woensdag 17 november 2004 23:05 schreef haagse_elfje het volgende:
er blijft voor mij maar een CSI dat is die van Las Vegas en dat heeft alles te amken met Jorja Fox![]()
Explain?quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:00 schreef Mellone het volgende:
ik heb net afl 6. gezien en
quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:10 schreef Steve-O het volgende:
ik kijk de laatste tijd zoveel CSI dat ik niet meer weet waar 6 over ging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CSI:NY is heel anders dan LV of Miami en dat maakt het leuk om naar te kijken. Tis lekker donker
"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:16 schreef Mellone het volgende:
het was een vieze afleveringik doe mrgen 4 kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kzal weer eens wat gaan inhalen
![]()
ik heb laatst in 2 weken seizoen 3 en 4 van CSI gekeken, Seizoen 3 van CSI miami en alle nieuwe afleveringenquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:10 schreef Steve-O het volgende:
ik kijk de laatste tijd zoveel CSI dat ik niet meer weet waar 6 over ging
dat doe ik soms ook wel eens met series maar dan na twee weken ben ik die serie zat hahaquote:Op zaterdag 20 november 2004 18:52 schreef The_S het volgende:
[..]
ik heb laatst in 2 weken seizoen 3 en 4 van CSI gekeken, Seizoen 3 van CSI miami en alle nieuwe afleveringen![]()
ik had af en toe wat afleveringen gemist dus ff gedaan om weer helemaal bij te zijnquote:Op zondag 21 november 2004 10:56 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
dat doe ik soms ook wel eens met series maar dan na twee weken ben ik die serie zat hahaBehalve met Without a Trace. 1 Seizoen in 2 weken... En ik vind die serie nog helemaal geweldig
Vanaaf ga ik aflevering 4 kijken van ny
wat ik dan irritant vind is dat ik ze der elkaar kijk en met WaT gheb je last van persoonlijke sjit enzo. niet hevig maar meer als met CSI..quote:Op zondag 21 november 2004 20:25 schreef The_S het volgende:
[..]
ik had af en toe wat afleveringen gemist dus ff gedaan om weer helemaal bij te zijn
flappie! have fun!quote:Op donderdag 25 november 2004 13:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
kheb EINDELIJK de 1e twee afleveringen binnen..vanavond maar eens kijken!
marathon is 42 uur en 192 minutenquote:Op vrijdag 26 november 2004 16:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
3 is bijna binnen.. doe denk maar een marathon vanavond!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:55 schreef Mellone het volgende:
Ja dat met die baby was behoorlijk vaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
marathon is toch 42 kilometer?quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:32 schreef BlueCurl het volgende:
marathon is 42 uur en 192 minuten
jorja is cool hoor!quote:Op woensdag 17 november 2004 23:11 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Jorja Fox![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2004 18:09 schreef BlueCurl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind het nu minder hoor dat het alleen mac tayor in de hoofdrol is.quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
OK net de 1e gezien..
Goed begin..gelijk in de actie , geen ellelange introducties..leuke nieuwe techniekjes... draait wel iets meer alleen om Gary Sinise maar dat was in LV en M volgens mij in t begin ook zo en da's ook flink bijgetrokken.
Vond de laatste paar minuten indrukwekkend..dat je zo veel meer persoonlijk in de serie word getrokken gelijk.... SUPER!
Zondag maar 2 (en maybe 3 ) doen!
daar had ik ook last van. die heb ik maar op de oude wijze zien te bemachtiggen. ga hem vanaaf kijken!quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
gdver....
alles t/m 8 binnen behalve 6..want die BT doet t niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ga nu aan 7 beginnen...You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
[ Bericht 14% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 01-12-2004 01:54:04 ]You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
hoezo kopie van miami?quote:Op zondag 5 december 2004 16:12 schreef Radeon_NL het volgende:
JA 1.09 is ook wel kewl, in het begin dacht ik dat het een kopie was van 1 van CSI Maimi afleveringen maar het ging toch heel anders.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
quote:Op maandag 6 december 2004 00:23 schreef khazad het volgende:
[..]ow w8.. whaaa okay. ik weet het weer. had ff een black out ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ergens na de jaarswisseling. rond maart d8 ik. ergens eerder dit topic staat er een link naar een site waar het in staat.quote:Op maandag 6 december 2004 16:23 schreef wc-eend het volgende:
Vanaf wanneer komt het nou op tv? of is daar nog niks over bekend?
quote:
nog een weekje wachten dusquote:15-Dec-2004 Night, Mother
als vanouds zeggen ze dan als ze het goedmaken hahaha dat was nog het leukstequote:Op zaterdag 11 december 2004 14:19 schreef Mellone het volgende:
Ik vond negen echt een zwaar goeie aflevering, helemaal toen ze een beetje ruzie kregen. Maakt het toch altijd weer een beetje leuker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |