ik ook.. nu nog eens tijd zien te vinden om ze allemaal te kijkenquote:Op zondag 6 maart 2005 22:50 schreef Dafje33 het volgende:
Elke serie zijn eigen sfeer.
In LV veel goktoeristen en moorden die met geld te maken hebben.
Miami: Cubanen en drugs moorden.
NY: Enorme anonieme mensenmassa, Russische emigranten.
Ik vind ze alledrie geweldig!!!
ze kreeg gewoon een infarct... meer nietquote:Op maandag 7 maart 2005 11:32 schreef livEliveD het volgende:
Weet iemand waarom dat derde slachtoffer knipperde toen de huisbaas te zien was?
Dat is zeker wel zo in CSI Vegas. We kennen de 'vader' van Catherine (Marg Helgenberger), haar dochter, je ziet telkens het hoorprobleem van Grissom terugkomen, het drankprobleem van Sara en er was een aflevering waarin Warrick terugging naar zijn roots. Dat zie ik minder in CSI Miami.quote:Op zondag 6 maart 2005 21:54 schreef rena het volgende:
Erg leuke afleveringIk vind Gary Sinise ook erg goed.
Ook "leuk" vond ik dat je wat te weten komt over zijn priveleven, dat heb ik bij de andere series nog niet echt gezien, alhoewel ik CSI nog niet zo lang volg.
Horatio met zijn broer, schoonzus en haar zoon (Yelina en Ray Jr). Dan heb je nog Suzie en Madison... Allemaal personal info van Horatio...quote:Op maandag 7 maart 2005 13:46 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat is zeker wel zo in CSI Vegas. We kennen de 'vader' van Catherine (Marg Helgenberger), haar dochter, je ziet telkens het hoorprobleem van Grissom terugkomen, het drankprobleem van Sara en er was een aflevering waarin Warrick terugging naar zijn roots. Dat zie ik minder in CSI Miami.
Ik meen me een afl. te herinneren waar er dieper werd ingegaan op Callie en daarna vond ik haar sympathieker. De andere personages blijven me wat teveel op de achtergrond. Bovendien irriteert Horatio me met z'n afstandelijke en snedige humor altijd een beetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.er komt genoeg voorbij zetten in de afleveringenmaargoed ik zal me verder inhouden in het NY topic
En je kan Horatio uitstaan of je kunt het niet dat is al te vaak in discussie gevallen!
Ik volg het dus duidelijk nog niet langquote:Op maandag 7 maart 2005 13:46 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat is zeker wel zo in CSI Vegas. We kennen de 'vader' van Catherine (Marg Helgenberger), haar dochter, je ziet telkens het hoorprobleem van Grissom terugkomen, het drankprobleem van Sara en er was een aflevering waarin Warrick terugging naar zijn roots. Dat zie ik minder in CSI Miami.
Ik meen me een afl. te herinneren waar er dieper werd ingegaan op Callie en daarna vond ik haar sympathieker. De andere personages blijven me wat teveel op de achtergrond. Bovendien irriteert Horatio me met z'n afstandelijke en snedige humor altijd een beetje
er is ook een csi miami topicquote:Op maandag 7 maart 2005 17:32 schreef rena het volgende:
[..]
Ik volg het dus duidelijk nog niet lang![]()
Ik vind Horatio wel een leuk personage, don't ask why![]()
quote:Een in Central Park verkrachte vrouw kan zich niets meer van de feiten herinneren. Dit belemmert het onderzoek, tot grote frustratie van het Stella, die heel wat bewijsmateriaal op de plaats van misdaad heeft gevonden. Intussen krijgen Mac en Aiden af te rekenen met een hongerige rat die zich door forensisch materiaal peuzelt, waardoor het onderzoek naar de moord op een drugsdealer in het slop dreigt te raken...
csi is altijd tofquote:Op donderdag 10 maart 2005 17:54 schreef Jump het volgende:
deze avond tweede csi NY op tv hier, hopelijk beetje tof
[..]
doet vragen aan mijn belgische medefokker Jumpquote:Op donderdag 10 maart 2005 18:44 schreef Dafje33 het volgende:
Welke belgische zender heeft CSI:New York al uitgezonden?
Donderdag avond na de film (meestal iets na 23uquote:Op donderdag 10 maart 2005 21:45 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
doet vragen aan mijn belgische medefokker Jump![]()
antwoord:
VT4
tssk. zomaar ook beide eerder als bij ons uitgezonden worden... stomme belgenquote:Op donderdag 10 maart 2005 21:50 schreef Jump het volgende:
[..]
Donderdag avond na de film (meestal iets na 23u) is het CSI: NY
en de zondag avond rond 19u45 is het CSI: MIA
quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:52 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
tssk. zomaar ook beide eerder als bij ons uitgezonden worden... stomme belgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |