Hé Robertje, hoe was het?quote:Op maandag 28 februari 2005 17:48 schreef Robertje het volgende:
Ik hoop het wel
whehehe das wel leuk. word je gebeld, denk je te hebben gewonnen, win je niksquote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:35 schreef Robertje het volgende:
Ik vond de eerst aflevering erg donker. De tweede viel me een beetje tegen. Leukste van de avond was dat ze de verkeerde hadden gebeld voor de hoofdprijs
Het is natuurlijk ook moeilijk om het in 1 uur te persen. Er staat een interview in De Nieuwe Revu waarin verteld wordt dat normale CSI zaken jaren duren voordat er een schuldige kan worden aangewezen. Dit is natuurlijk niet rendabel als je een succesvolle tv-serie wil maken.quote:Op zondag 6 maart 2005 21:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wel aardig....ik vind alleen dat men er nogal snel en makkelijk achter komt wie de dader is,
Er zijn amper plotwendingen....
Ze was de collega van Horatio in NYPD een paar jaar geleden. Ook zo'n klasse serie. Elke vrijdagavond tegen 11-en op NL2quote:Op zondag 6 maart 2005 21:08 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind het tot nu toe ENORM gaaf. Het doet me denken aan Se7en.
Het is een stuk zieker dan Miami en Vegas en dat vind ik wel OK.
Enige jammere is die actrice met de krullen die erg op de partner van Horatio in CSI Miami lijkt en er niet echt tussen past, naar mijn idee.
Ik vind dat Gary Sinise tot nu toe zo'n beetje deze aflevering 'draagt'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |