doet vragen aan mijn belgische medefokker Jumpquote:Op donderdag 10 maart 2005 18:44 schreef Dafje33 het volgende:
Welke belgische zender heeft CSI:New York al uitgezonden?
Donderdag avond na de film (meestal iets na 23uquote:Op donderdag 10 maart 2005 21:45 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
doet vragen aan mijn belgische medefokker Jump![]()
antwoord:
VT4
tssk. zomaar ook beide eerder als bij ons uitgezonden worden... stomme belgenquote:Op donderdag 10 maart 2005 21:50 schreef Jump het volgende:
[..]
Donderdag avond na de film (meestal iets na 23u) is het CSI: NY
en de zondag avond rond 19u45 is het CSI: MIA
quote:Op donderdag 10 maart 2005 21:52 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
tssk. zomaar ook beide eerder als bij ons uitgezonden worden... stomme belgen
quote:
ik ook netquote:Op donderdag 10 maart 2005 22:04 schreef The_S het volgende:
pas aflevering 17 gekeken was ook wel weer cool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ooit werk ik ook in een labquote:Op zondag 13 maart 2005 21:27 schreef greatgonzo het volgende:
vanavond voor het eerst gekeken
wat ben ik stom geweest, om niet eerder naar deze serie te kijken! Super tof!
Omdat ik zelf ook in een lab werk, zijn veel herkenbare dingen te zien, dat is wel leuk
Dinsdag ook maar eens CSI: Miami mee pikken
ik ben juist weer bij eindelijk! alle afleveringen gezienquote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:41 schreef Jeroenus het volgende:
Shit, vanaf E14 heb ik niks meer gezien en gevonden.
hij stond bij mij oook onderaan maar hij word bere-sterk... en humor komt zeker nog!quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:31 schreef Koningin het volgende:
NY en Miami hebben wel nog niet de humor die in Las Vegas duidelijk aanwezig is.
Hopelijk krijg NY dat nog, want op dit moment staat ie bij mij onderaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |