net gekeken, ik vond dit ook een zeer goeie aflevering, vooral ook dat stukje met die maffia kerelquote:Op zaterdag 11 december 2004 14:19 schreef Mellone het volgende:
Ik vond negen echt een zwaar goeie aflevering, helemaal toen ze een beetje ruzie kregen. Maakt het toch altijd weer een beetje leuker.
alle series liggen even stilquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:34 schreef Junkie het volgende:
01x10 CSI: NY - Night, Mother
Ik weet niet waarom, maar ik vond het een aparte aflevering.
Ik zie ook dat de volgende aflevering pas weer op January 5, 2005 is.![]()
01x11 CSI: NY - Tri-Borough:
http://www.tvtome.com/tvt(...)id-24125/epid-373784
En een totaal van 23. Dus we zijn nog eventjes zoet.![]()
![]()
![]()
maffia? je bedoelt die pizza vent?quote:Op woensdag 22 december 2004 19:11 schreef The_S het volgende:
[..]
net gekeken, ik vond dit ook een zeer goeie aflevering, vooral ook dat stukje met die maffia kerel![]()
nee joh gewoon een smerige bookmaker.... meer niet.quote:Op zondag 2 januari 2005 16:03 schreef The_S het volgende:
[..]
ja in die pizzatent, maar dat was dus maffia
ja, september had me waarschijnlijker gelekenquote:Op woensdag 5 januari 2005 10:13 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
vind je? dan is in amerika het seizoen bijna aan zijn einde...
uhuh gewoon maximaal een dag nadat amerika het uitzend ofzoquote:Op woensdag 5 januari 2005 16:05 schreef khazad het volgende:
[..]
ja, september had me waarschijnlijker geleken
* BlueCurl loopt een beetje achterquote:Op donderdag 6 januari 2005 00:38 schreef The_S het volgende:
[..]
jah, die heb ik gister gekeken, wat een vaag wief![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
whehe ik niet. voordat CSI: NY begon en mensen zeiden wie het was had ik geen enkel idee.. pas toen ze die vietnam veteraam in die rolstoel van foreest gump werd gezegd dat ik hmmz die gekke doorgedraaide ventquote:Op vrijdag 7 januari 2005 14:32 schreef SEMTEX het volgende:
YAY! In maart! Ik kijk er al reikhalzend naar uit. Ik ben best wel een fan van Gary Sinise.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |