lijkt me logisch...quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:50 schreef Tjabbo het volgende:
oh ja. ikke trouwens.
Als je rijdt, ben ik je tolk, moet alleen wel kunnen zuipen (is gratisquote:Op donderdag 10 juni 2004 20:53 schreef ook_gek het volgende:
ik niet. M,n tolk is precies in die tijd op vakantie om dat gelul van die Tjabbo te vertalen
quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:53 schreef ook_gek het volgende:
ik niet. M,n tolk is precies in die tijd op vakantie om dat gelul van die Tjabbo te vertalen
Is je inveliede wagen gejat danquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik versta het aardig... maaarr... Tjah.. ik mis zo'n ding met 4 wielen en een motor..
Waarom ben je eigenlijk een ex-pta'erquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:40 schreef Ballebek het volgende:
En ik? Ben ik ook als EX PTA'er uitgenodigd?
Ik kan eventueel als tolk dienen voor de niet tukkers
TJabbo gaat ook met zijn grote teen trouwen suffe...quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:52 schreef PeuRac het volgende:
Tjabbo gaat dus in z'n eentje meeten?
met zn wijffie en de hele reutemeteut toch?quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:52 schreef PeuRac het volgende:
Tjabbo gaat dus in z'n eentje meeten?
Mij toch nietquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:48 schreef Ballebek het volgende:
Omdat ik jullie trieste gedrag behoorlijk zat was...
Thats why
Je bent nog luier als een ambtenaar, dat jij je baan nog hebtquote:Op donderdag 10 juni 2004 22:29 schreef ook_gek het volgende:
helaas zijn alle lijnen op dit moment bezet. Klein ogenblik AUB.
*piep*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |