Tja ik ken dus verder bijna geen namen van voetballers.quote:1) Wie wordt de Europees kampioen?
2) Wie wordt Europees topscorer?
3) Wie wordt de beste speler van het toernooi?
4) Wie wordt de minst gepasseerde keeper?
5) Welk land krijgt de meeste gele kaarten?
quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:14 schreef tong80 het volgende:
Ik had hem in het voetbal forum gepost als ik jou was.
Langzaam de bedrijfscultuur inzakken en verbroederen .. dat is toch zo met sport en gemengde intresses.quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:16 schreef hollander172 het volgende:
Oh oh, waar begin je aan?
Na wat ik nu over je collega's weet moet je je inderdaad maar conformeren aan de cultuur die er heerst, veel succes!quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Langzaam de bedrijfscultuur inzakken en verbroederen .. dat is toch zo met sport en gemengde intresses.![]()
1) Wie wordt de Europees kampioen?quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:11 schreef Patrick281 het volgende:
Dames en heren.
Ik ben dus geen voetballiefhebber maar wil toch mee doen met de voetbalpool op mijn werk.
De complete WK uitslagen ga ik wel even verzinnen.. het moet wel mijn inbreng blijven dacht ik vooraf ..
Maar nu zie ik net in de bonusvragen het volgende:
[..]
Tja ik ken dus verder bijna geen namen van voetballers.
De enigste keeper die ik ken is van der Sar.
Als Europees kampioen dacht ik Frankrijk, en de beste speler Thierry Henry. (schrijf je dat zo?)
Verder heb ik geen flauw idee welk land het meest agressief speelt .. Duitsland?Post hieronder je antwoorden op de 5 vragen, dan neem ik daar het gemiddelde van.
Groetjes een voetbalnoob .. and Iám proud of it..
Ik zeg frankrijk of italië, maar niemand kan dit weten, spanje doet het nooit goed op dit soort toernooien, portugal is over hun kunnen heen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
1) Wie wordt de Europees kampioen?
het zal tussen Frankrijk idd en Portugal gaan, mits Figo meedoet (geruchten) anders tussen Frankrijk en Spanje.
hoogswaarschijnlijk wel jaquote:2) Wie wordt Europees topscorer?
Thierry Henry idd.
Waarschijnlijk wel jaquote:3) Wie wordt de beste speler van het toernooi?
Zinedine Zidane
Bartez totaal niet, Buffon van Italië, italië speelt sowieso altijd verdedigend en met verdedigers als nesta zal de beste keeper van het moment er waarschijnlijk zeer weinig doorlaten.quote:4) Wie wordt de minst gepasseerde keeper?
Barthez (als ie speelt voor Frankrijk), anders zou ik het niet weten...
Italiëquote:5) Welk land krijgt de meeste gele kaarten?
geen idee...Engeland missch...?
is goed hoor mittquote:Op donderdag 10 juni 2004 20:34 schreef mitt het volgende:
--> EK
sorry JustMe, je bent er ff niet![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 06:42 schreef Barca het volgende:
Italianen zijn slimmer in het maken van overtredingen.
Ik sta sterk in de middenmood.quote:Op maandag 14 juni 2004 21:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hoe gaat het met je poule?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |