abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 15 juni 2004 @ 13:27:57 #26
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19907635
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 13:21 schreef Idril-2 het volgende:
Beetje off-topic vraagje: is het waar (en veilig!) dat je siliconenspray kunt gebruiken om latex kleding glimmend te maken? * dafjedaf is te zuunig om daar zo'n dure spuitbus voor te kopen
ik weet wel dat Tagnar dat spul gebruikt voor zn wapens, maar ik weet niet of het te gebruiken is op kleding.... T maakt het wel wat plakkie.
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_19907874
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 13:27 schreef dafjedaf het volgende:
ik weet wel dat Tagnar dat spul gebruikt voor zn wapens, maar ik weet niet of het te gebruiken is op kleding....
Ik ben eigenlijk wel een beetje benieuwd naar wat voor soort wapens je het hier hebt?? Gaat 't nog steeds over de replica van Tagnars' lul?? Als slagwapen of als steekwapen??
'k ben gewoon benieuwd..................
  dinsdag 15 juni 2004 @ 13:49:48 #28
83921 poepert
lamme anus
pi_19908234
@zlapelooz: kei bedankt voor je zelfbouwzweephandleiding... ben al lang op zoek maar vind ze echt te duur. heb je nog meer van dat soort simpele zelfmaak dingen? zo ja, zou je me die dan kunnen mailen ofzo? of gewoon hier posten kan natuurlijk ook, hebben andere er ook nog lol van.
psychologisch navorser der menselijke gedachtenspinsels door middel van extraorbitante waarnemingsverdiepende neuropeppers
pi_19908277
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 13:35 schreef zlapelooz het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk wel een beetje benieuwd naar wat voor soort wapens je het hier hebt?? Gaat 't nog steeds over de replica van Tagnars' lul?? Als slagwapen of als steekwapen??
'k ben gewoon benieuwd..................
zie de website van tagnar maar ik denk dat hij stiekum ook zweepjes maakt om dafjedaf onder controle te houden
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_19908679
@poepert: vergelijk de prijzen eens: in een ruitersportzaak koop je een leuk zweepje voor rond de 5 euro, in een seksshop betaal je daar al gauw 40 euro meer voor Die zijn dan misschien iets mooier, maar het effect is hetzelfde
  dinsdag 15 juni 2004 @ 14:06:20 #31
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19908685
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 13:35 schreef zlapelooz het volgende:
Ik ben eigenlijk wel een beetje benieuwd naar wat voor soort wapens je het hier hebt?? Gaat 't nog steeds over de replica van Tagnars' lul?? Als slagwapen of als steekwapen??
'k ben gewoon benieuwd..................
Dat was een geintje van die lul

Tagnar heeft LARP als hobby, daar gebruikt hij dus wapens bij, bijlen en zwaarden enzo, maar die mogen anderen geen pijn doen. Dus maken ze ze van foam en dan met latex er over heen tig lagen. Ik zal even tegen Tagnar zeggen dat ie het je even uitlegt hier, ik weet er niet zo veel van.
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_19908768
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 14:06 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Dat was een geintje van die lul

Tagnar heeft LARP als hobby, daar gebruikt hij dus wapens bij, bijlen en zwaarden enzo, maar die mogen anderen geen pijn doen. Dus maken ze ze van foam en dan met latex er over heen tig lagen. Ik zal even tegen Tagnar zeggen dat ie het je even uitlegt hier, ik weet er niet zo veel van.
aanvulling: LARP= Life Action Role Playing... oftewel een RPG maar dan met echte mensen ipv een bord of PC spel...

* GewoneMan kent ook een LARPer vandaar
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  dinsdag 15 juni 2004 @ 18:35:02 #33
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_19916048
Dankjewel gewoneman
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 15 juni 2004 @ 18:55:26 #34
95752 crew  Chell
Kluns
pi_19916582
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 13:21 schreef Idril-2 het volgende:
Beetje off-topic vraagje: is het waar (en veilig!) dat je siliconenspray kunt gebruiken om latex kleding glimmend te maken? * Yoni is te zuunig om daar zo'n dure spuitbus voor te kopen
Ik weet niet precies wat siliconenspray is, maar ik heb van diverse kanten begrepen dat cockpitspray een aanrader is als je je latex kleding wil laten glimmen. Is veilig en gewoon te koop bij winkels als de Halfords. Zou best kunnen trouwens dat dat dus hetzelfde is als de door jou bedoelde siliconenspray, maar ik heb geen flauw idee wat waar in zit (ik heb zelf geen latex).
pi_19916637
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 13:49 schreef poepert het volgende:
@zlapelooz: kei bedankt voor je zelfbouwzweephandleiding... ben al lang op zoek maar vind ze echt te duur. heb je nog meer van dat soort simpele zelfmaak dingen? zo ja, zou je me die dan kunnen mailen ofzo? of gewoon hier posten kan natuurlijk ook, hebben andere er ook nog lol van.
..later meer!!
eigenlijk is de belangrijkste tip al gegeveven door Tagnar.. Als je twee strukjes latex, of ander flexibel materiaal, of ander flexivel materiaal gebruikt.. zorg er voor dat er 'n stukje niet-flexibel materiaal tussen zit.. Leer of spijkerstof of iets anders
pi_19925731
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 18:35 schreef dafjedaf het volgende:
Dankjewel gewoneman
yw
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_19933723
Siliconenspray is goed spul om latex glad en glimmend mee te maken. Over Larp? Larp is een interactief toneelstuk, waar je een rol speelt, die je zelf bedenkt, en in een verhaal speelt, wat van tevoren niet vaststaat. Je ben een dag, of langer, hetzelfde personage, en reageert op het spel van anderen vanuit je character.

Voor dummies: Alsof je Lord of the Rings zelf speelt, en Legolas, of Gimli, of Aragorn bent.

Voor het spel gebruik je voornamelijk gewoon echte dingen als aankleding, pantsers, kleding, enzovoorts, maar om te vechten gebruiken we foam wapens met een fiberglas kern en een latex finish. Zie mijn profiel voor een random niet nader genoemde site
pi_35903642
Kijk even op www.latexpermeter.nl om zelf latex kleding te maken en waar natuurlijk ook latex lijm te koop is.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')