Hij moet wél zeiken, daardoor gaat Dick helemaal over de rooie.quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:32 schreef gfree het volgende:
Jan Mulder moet niet zo zeiken.
Wat denk jij?quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:34 schreef Zwansen het volgende:
Wat dacht je van Zizou...
nee gewoon zweet, maar die man zweet ook al als ie alleen het veld maar opstapt...quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:35 schreef APK het volgende:
[..]
Wat denk jij?
Gewoon zweet of disco-zweet?
Dat heb ik al op de bank voor de TV als Nederland speelt, maar dat is een ander verhaal.quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:36 schreef Zwansen het volgende:
nee gewoon zweet, maar die man zweet ook al als ie alleen het veld maar opstapt...
Mwah.quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:37 schreef Baklap het volgende:
De een zweet nu eenmaal meer dan de ander. Mulder mag wel zeiken, maar alleen gegronde dingen. Dick heeft trouwens groots gelijk om er op te reageren. Pessimistisch gedoe altijd.
Dinsdag zeker weer.quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:38 schreef APK het volgende:
[..]
Dat heb ik al op de bank voor de TV als Nederland speelt, maar dat is een ander verhaal.
Op de bank.quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:40 schreef BazP het volgende:
maar kluivert mag van mij best zweten voor zijn geld
Wat ben je een kansloos figuur als je helemaal naar het EK-forum komt om dat te melden.quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:35 schreef Omkron het volgende:
voetbal sucks..
Ik denk niet dat hij helemaal naar het EK-forum is gekomen om te discussieren met een worm zoals jezelf. Dus houd je mond nou maar, de enige hier die kansloos is ben jij. Mensen die niet van voetbal houden moeten ook hun mening kunnen uitspreken.quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:48 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Wat ben je een kansloos figuur als je helemaal naar het EK-forum komt om dat te melden.
ja hey, wat weer die voetbaldrol er nou van.... voetbal vind ik al zoquote:Op donderdag 10 juni 2004 18:32 schreef gfree het volgende:
Jan Mulder moet niet zo zeiken.
Uiteraard, maar ik denk dat deze persoon aangetrokken werd door een topic-titel die niet voetballerig aandeed.quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:50 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Mensen die niet van voetbal houden moeten ook hun mening kunnen uitspreken.
Wat een briljante post.quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:35 schreef Omkron het volgende:
voetbal sucks..
Viel allemaal best wel mee.quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:01 schreef mazaru het volgende:
Ik heb trouwens die uitval van Dick Advocaat gisteren gemist
Was daar ook een topic over geopend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |