Kolere he! Je had wel dood kunnen zijn man!! Die is echt geheel total-loss!! Pff...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:46 schreef Peter_Griffin22 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
onder skirt/ding/bumper zit beetje fuck/vervormd en wat krassen.... op de bumper.
thats it
'There is always a bigger fish'quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:17 schreef bonke het volgende:
hahaha mooie actie, dat ns treinen geen probleem hebben met aanrijdingen had ik gister ook gezien . Op een overgang naar huis hiero in spijkernisse ( hartelbrug ) was een intercity boven op een volvov60 gereden . Volvo in de kreukels, intercity had niets :-) Zal alleen wat schrammetjes hebben gehad .:-)
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:17 schreef bonke het volgende:
hahaha mooie actie, dat ns treinen geen probleem hebben met aanrijdingen had ik gister ook gezien . Op een overgang naar huis hiero in spijkernisse ( hartelbrug ) was een intercity boven op een volvov60 gereden . Volvo in de kreukels, intercity had niets :-) Zal alleen wat schrammetjes hebben gehad .:-)
en ik maar denken dat die intercity in een deuk lagquote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:17 schreef bonke het volgende:
Mijn Volvo, wat doe jequote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:17 schreef bonke het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |