zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen?quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:10 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]![]()
kuch...quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:07 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen?
je naam zegt al genoeg, hou maar op.quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:42 schreef koalaschaap het volgende:
Gaaf zeg! Hard optrekken op een parkeerplaats!
Keigaaf man! Zagen je vriendjes en vriendinnetjes het ook?!
wielen nog welquote:Op donderdag 10 juni 2004 23:07 schreef T1andonly het volgende:
Suzuki Alto is precies de wagen die niets voorsteld
het is geeneens een wagen
het zijn 4 wielen en nog wat
zei ik boodschappen auto? ik bedoelde boodschappenTANKquote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:33 schreef Heintje het volgende:
Jij hebt het over een boodschappen auto en een Alto. Als er een auto een boodschapen auto is is het een Alto.
Kunnen precies 2 boodschappenkratten in, en meer dan een kilometer rijden in zo'n auto is een ramp.
Dus gezien de auto had zij meer recht op die parkeer plaats.
Oja, ik mis mijn Alto nog steeds, Lekker 1 op 18 rijden op benzine. Damm wat was die wagen goedkoop.
maar ik heb wel 1 krasjequote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:03 schreef Xitami het volgende:
En lelijk
Jij hebt 1 krasje en een schadeclaim aan je broek, want uit jou verhaal uit te maken ben jij de idioot die aan het scheuren was daar op de parkeerplaats... 30/35 is veel te snel daar man. Volgens mij mag je meestal max 20 rijden.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:05 schreef Peter_Griffin22 het volgende:
[..]
maar ik heb wel 1 krasje
Agreesquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:31 schreef Baklap het volgende:
Tsja, vrouwen achter het stuur. Ook al kwam ze van rechts, ik vind dat het haar fout is.
ik had ook m'n ogen dichtquote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:26 schreef vinnie81 het volgende:
[..]
Jij hebt 1 krasje en een schadeclaim aan je broek, want uit jou verhaal uit te maken ben jij de idioot die aan het scheuren was daar op de parkeerplaats... 30/35 is veel te snel daar man. Volgens mij mag je meestal max 20 rijden.
ik bedoel dus dat je met die snelheid vol een Alto vól in de flank klapt die totalled is, en dan zelf 1 krasje? FOOTOOSquote:Op donderdag 10 juni 2004 22:07 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen?
brbquote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:31 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
ik bedoel dus dat je met die snelheid vol een Alto vól in de flank klapt die totalled is, en dan zelf 1 krasje? FOOTOOS![]()
Van dat grietje natuurlijkquote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:31 schreef pieter_pontiac het volgende:
FOOTOOS![]()
Dan moet je naar de opticien gaan en zeggen dat je ook niets ziet als je je ogen gewoon open hebt.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:28 schreef Peter_Griffin22 het volgende:
[..]
ik had ook m'n ogen dicht
ik kan er nu eigenlijk wel omlachenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:41 schreef vinnie81 het volgende:
[..]
Dan moet je naar de opticien gaan en zeggen dat je ook niets ziet als je je ogen gewoon open hebt.
Jij reed gewoon te hard, punt uit. Dat zij gewoon haar auto erin had gezet voor jou dat is spijtig en misschien had zij ook beter uit haar doppen kunnen kijken, maar puntje bij paaltje, jij reed te hard en had gewoon verder moeten zoeken.
IMO jou fout en dat domme vrouwtje die heeft dan weer geluk gehad dat er niets aan over heeft gehouden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |