abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Games donderdag 10 juni 2004 @ 17:19:18 #1
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_19788516
Dickie heeft gesproken. Ze waren allemaal brak op de training maar hoofdwaarschijnlijk kiest hij toch voor ruud. Ik denk dat dit een goede keus is..
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
  donderdag 10 juni 2004 @ 17:19:54 #2
55929 Caipirinhia
lekkerrrrrrrrr....
pi_19788529
hangt er voor mij helemaal vanaf of hij 4-3-3 of met een ruit speelt
pi_19788548

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  Redactie Games donderdag 10 juni 2004 @ 17:20:46 #4
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_19788557
Hij speelt met vleugelspelers. Dat ruit is overboord. Als we de coach mogen geloven
pi_19788567
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 17:19 schreef Caipirinhia het volgende:
hangt er voor mij helemaal vanaf of hij 4-3-3 of met een ruit speelt
Waar ben jij de laatste dagen geweest? Zuid-Osetie?

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 10 juni 2004 @ 17:22:19 #6
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_19788595
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 17:21 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Goeie zaak trouwens! RvN in der spitse, makaay mag ook..
  donderdag 10 juni 2004 @ 17:22:33 #7
55929 Caipirinhia
lekkerrrrrrrrr....
pi_19788602
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 17:21 schreef zjroentje het volgende:

[..]

nee gewoon op mijn werk
  donderdag 10 juni 2004 @ 17:23:34 #8
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_19788630
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 17:20 schreef Fathom het volgende:
Hij speelt met vleugelspelers. Dat ruit is overboord. Als we de coach mogen geloven
en die meisje was de wijf van die Lange
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  donderdag 10 juni 2004 @ 17:24:45 #9
80850 Paran0id_Andr0id
www.casemodders.net
pi_19788666
ik hoop dat ze er geljik uitliggen stelletje luilakken!!
Typ fouten voorbehouden.Comentaar ook graag voor je houden!
  Redactie Games donderdag 10 juni 2004 @ 17:25:23 #10
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_19788685
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 17:22 schreef Noca het volgende:

[..]

Goeie zaak trouwens! RvN in der spitse, makaay mag ook..
Toch denk ik dat RvN beter is tegen de Duitsers. Kahn en Mackaay kennen elkaar te goed...
  donderdag 10 juni 2004 @ 17:25:34 #11
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_19788690
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 17:24 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
Waarom? Zeker vandaag ook SP-gestemd...
  Redactie Games donderdag 10 juni 2004 @ 17:25:46 #12
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_19788695
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 17:24 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
  donderdag 10 juni 2004 @ 17:25:47 #13
55929 Caipirinhia
lekkerrrrrrrrr....
pi_19788696
nah, iig:

bouma
stam
coco
heitinga
davids
van de vaart
sneider
overmars
nistelrooy
van der meyde
pi_19788826
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 17:25 schreef Caipirinhia het volgende:
nah, iig:

coco
sneider
Wie zijn dat
Knapen die varen willen moeten mannen met baarden zijn.
pi_19788895
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 17:29 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:

[..]

Wie zijn dat
Ken je Coco Chanel niet? En Bob Sneider.

Voetballen sinds kort mee, doen het aardig.
Dus...
  donderdag 10 juni 2004 @ 17:36:17 #16
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_19789005
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 17:25 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Waarom? Zeker vandaag ook SP-gestemd...

Dank je. You made my day.
pi_19789034
Francesco Coco en Bernd Sneider zijn tot Nederlanders genaturaliseerd...
New Yorker in spe
http://www.thefootballbox.nl
  donderdag 10 juni 2004 @ 17:42:10 #18
68638 Zwansen
pi_19789159
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 17:36 schreef pfaf het volgende:

[..]

Dank je. You made my day.
Whehe...
pi_19789168
Ik las elders dat v/d Vaart ook een Spaanse nationaliteit heeft en hij met ook met het Spaanse elftal had mogen meedoen volgens de regels...
  donderdag 10 juni 2004 @ 17:44:28 #20
68638 Zwansen
pi_19789211
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 17:42 schreef Skwish het volgende:
Ik las elders dat v/d Vaart ook een Spaanse nationaliteit heeft en hij met ook met het Spaanse elftal had mogen meedoen volgens de regels...
Nu niet meer lijkt me...
pi_19789585
Hopen dat ruud het dan beter doet dan afgelopen week
pi_19790265
Heb ik net Roy Makaay gepouled als topscorer van Nederland...
  donderdag 10 juni 2004 @ 18:50:51 #23
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_19790902
Makaay moet spelen.
Alleen al het psychologische effect zal zich gaan uitbetalen. In Duitsland al das Torphantoom genoemd, en levensgevaarlijk volgens onze Oosterburen. Ze vrezen Makaay als geen ander.

Daarom dus
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
  Trouwste user 2022 donderdag 10 juni 2004 @ 18:52:14 #24
7889 tong80
Spleenheup
pi_19790925
Als Makaay niet speelt hoe goed moet die andere spits dan wel niet zijn.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 10 juni 2004 @ 19:09:12 #25
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_19791321
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 17:19 schreef Fathom het volgende:
Dickie heeft gesproken. Ze waren allemaal brak op de training maar hoofdwaarschijnlijk kiest hij toch voor ruud. Ik denk dat dit een goede keus is..
Hoezo waren ze brak op de training?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_19791371
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 17:23 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

en die meisje was de wijf van die Lange
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 10 juni 2004 @ 19:42:04 #27
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_19792236
Makaay moet in de spits anders klopt mn toto niet meer, van wie het eerste oranje goal maakt
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_19792868
Daarom heb ik daar maar geen spits neergezet, je weet nooit wie er speelt. Gok op Robben, maar of dat zo slim is?
pi_19793185
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 17:42 schreef Skwish het volgende:
Heeft ie een spaanse moeder ofzo dan? Waarom heeft ie ook een spaanse nationaliteit?
٩๏̯͡๏)۶
pi_19807663
Ik wil ROY !!!
pi_19807676
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 20:17 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Heeft ie een spaanse moeder ofzo dan? Waarom heeft ie ook een spaanse nationaliteit?
Hij heeft idd een Spaanse moeder ja. Groot deel van z'n familie woont ook nog in Spanje.
  vrijdag 11 juni 2004 @ 12:04:46 #32
30919 mitt
Michael Corleone
pi_19807703
Juist tegen Duitsland zet je Makaay er toch in..

die scheiten in hun broek voor Makaay
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  vrijdag 11 juni 2004 @ 12:05:34 #33
15600 BB-King
Long live the King!
pi_19807722
Goede zaak, als Ruud de klus niet weet te klaren Makaay inbrengen.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_19808247
Hij speelt ws. met VdV op links en nog wat vreemde aanpassingen, waardoor het systeem eerder WEER op een verkapt 4-4-2 lijkt
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_19808538
baal gewoon van dat Advocaat Bert Zuurman niet heeft opgeroepen.

Maar goed de keuze om Van Nistelrooy in de basis is de gewoon goed.
De grootste bierweek van Nederland
www.bierweek.nl
pi_19809604
hongerig als
door Thijs Smeenk & Pascal van Wessel

Als geen ander hunkert hij naar het Europees Kampioenschap in Portugal. Hij kijkt er al maanden naar uit, kan niet wachten tot de aftrap dinsdag om 20.45 uur tegen Duitsland. Ruud van Nistelrooy, 27 jaar, magische Mancunian. Nooit eerder kreeg de Brabander de kans om te schitteren op een eindronde. Het verklaart zijn intense verlangen naar dat voor hem haast heilige podium.Alsof hij zijn twee verloren toernooien in een keer moet inhalen. ,,Ik wil zo graag iets winnen met Oranje."

NOORDWIJK - Wie Ruud van Nistelrooy de afgelopen weken observeerde tijdens de trainingen van het Nederlands elftal, zag een tot op het bot gedreven spits aan het werk. Een perfectionistische vakidioot die altijd alles geeft. 'Van the Man' houdt niet van half werk. Goed kan altijd beter. En het woord slecht komt niet eens voor in zijn vocabulaire. Vandaar ook dat zijn collega's het moesten ontgelden als ze weer een slechte pass gaven of hem te laat inspeelden. Dan liet de woede-uitbarsting van Van Nistelrooy niet lang op zich wachten.

Wie Ruud van Nistelrooy bezig ziet, ziet een man met een missie. Een missie waarvoor alles, maar dan ook echt alles, moet wijken. Deze weken staan voor hem alleen maar in het teken van het EK. Al het andere is even van ondergeschikt belang. Van Nistelrooy is een hongerige wolf die niet kan wachten tot hij uit zijn kooi wordt bevrijd om te gaan jagen.

,,Ik probeer er elke wedstrijd voor te gaan", verklaart de in Oss geboren Manchester United-aanvaller zijn felheid. ,,Ik werk keihard, ik train keihard, bereid me perfect op elke wedstrijd voor. Probeer alle omstandigheden te creëren om zo goed mogelijk te kunnen presteren. De passie die ik heb, zie je ook als ik scoor. Scoren is voor mij het ultieme, vooral op dit extreem hoge niveau. Dat is ook mijn doel; onder alle omstandigheden zo goed mogelijk te presteren. Er zijn steeds nieuwe doelen. Nu ik op dit niveau ben, is het het doel dit vast te houden. Om je doelen te kunnen halen, moet je alles geven en blijven analyseren waar je je kan verbeteren. Ik heb die drive elke wedstrijd. Ik heb nooit het idee van: vandaag komt het wel. Zou ik zonde vinden. Al die trainingsuren maak ik om in die wedstrijd goed te presteren. Hoe je traint, speel je ook. Dat is mijn benadering. Ik besef gewoon dat ik niet mag verslappen. Ik ben er eentje die keihard moet werken om te kunnen presteren. Ik ben niet van zulke uitzonderlijke klasse dat ik ermee weg zou kunnen komen om minder inzet te tonen. Ik heb ook nog steeds de technische trainingen met René Meulensteen bij ManUnited nodig." Schreeuw De voetbalhete zomers van 2000 en 2002 kon de voorbeeldprof maar moeilijk verteren. Van Nistelrooy zat gefrustreerd voor de buis. Euro 2000 in Nederland en België miste hij vanwege een vreselijke knieblessure. Zijn huiveringwekkende schreeuw van pijn, die in april van dat jaar over De Herdgang schalde, gaat menig voetballiefhebber zelfs nu nog door merg en been. Op het moment dat zijn ploeggenoten op het EK aantraden tegen Denemarken was Van Nistelrooy net van de operatietafel af in de Verenigde Staten. Via de tv volgde hij de verrichtingen van Oranje. Twee jaar later stond de spits in de basis tegen de Ieren in Dublin, waar Nederland werd geëlimineerd voor het WK in Japan en Zuid-Korea. Weer was Van Nistelrooy die zomer aangewezen zijn op televisie. Hij zag zijn ploegmaten van Manchester United voetballen op het hoogste podium dat er bestaat. Dat deed pijn. Van Nistelrooy: ,,Ik wil dat nooit meer meemaken en ik was niet de enige international die dat zo voelde. We hadden erbij moeten zijn in Japan en Zuid-Korea."

,,Dit wordt dan eindelijk mijn eerste eindtoernooi", vervolgt hij. ,,Gelukkig hebben we genoeg jongens in deze selectie die al de nodige toernooien hebben meegemaakt. Zij kunnen me er het een en ander over vertellen. Hoe het er aan toegaat. Dat is toch wel prettig, aangezien ik als voetballer nog helemaal geen ervaring heb met grote toernooien." Dromen Wel heeft hij zijn herinneringen. Vooral die aan het befaamde jaar 1988 koestert Van Nistelrooy: ,,Ik weet nog heel goed hoe ik als jongetje van twaalf jaar op tv zag hoe het Nederlands elftal de Europese titel pakte in München. Fantastisch was dat, ik kan alle duels nog dromen. De ploeg van die tijd groeide echt in het toernooi. Dat kan ons ook gebeuren. Ik verwacht er in elk geval veel van. Door de moeizame kwalificatiereeks zijn we eens een keer geen favoriet. Bovendien is onze voorbereiding ook niet verlopen zoals we wilden. Wij verkeren nog niet in de positie om dominant te spelen. Op dit moment is Nederland geen topland, maar dat kan wel weer komen. Dat we geen favoriet zijn, vind ik gunstig. De druk ligt bij Frankrijk, Portugal en Italië. En ze zeggen altijd dat de Duitsers toernooivoetballers zijn, maar wij kunnen er ook wat van. Oranje groeit altijd in het toernooi. Kijk maar naar 1988, 1998 - het jaar waarin Oranje wereldkampioen had moeten worden - en 2000. De eerste wedstrijd valt altijd tegen. Daarna wordt het beter."

Hoe het Nederlands elftal moet gaan spelen, is Van Nistelrooy om het even: ,,Daar is naar mijn mening al veel te veel over gediscussieerd. Net als over de samenwerking tussen Patrick Kluivert en mij. Met deze selectie kan je alle kanten op. Ik ben gewend om in een driespitsensysteem te voetballen, maar bij Manchester spelen we ook vaak 4-4-2. Mij maakt het niet zoveel uit. Ik pas me aan. Een echte voorkeur heb ik niet. Het gaat erom dat we een onoverwinnelijke ploeg vormen. Dat is namelijk wel heel belangrijk. Ik wil zķ graag iets winnen met Oranje. Dat proef ik ook bij mijn ploeggenoten. Dat leeft heel erg, ja. Hoe het komt dat het momenteel nog niet loopt, weet ik niet. Het is wel lastig dat er maar weinig vastigheden zijn, maar eigenlijk is er geen excuus te vinden. Je kunt het ook niet alleen op de speelwijze gooien. Het systeem functioneert door de spelers en niet andersom. We moeten dus bij onszelf te rade gaan."

Stiekem verlangt 'The Ruud Devil' nog wel eens terug naar de avond van 19 november 2003. In de tweede playoffwedstrijd tegen Schotland durfde bondscoach Dick Advocaat eindelijk echt voor Van Nistelrooy te kiezen. De Hagenaar zette Patrick Kluivert, Oranjetopscorer aller tijden, op de bank, verjongde het elftal en koos voor één systeem met vleugelaanvaller en een diepe spits. Het gevolg was een memorabele voetbalshow.

Van Nistelrooy voelde zich in de Amsterdam ArenA als in een warm bad. Hij genoot zichtbaar van het vertrouwen dat hij had gekregen en hielp Nederland met drie doelpunten naar het EK in Portugal: ,,Die wedstrijd was niet alleen voor mij, maar voor het hele team speciaal. Het was een heel jong elftal. Sneijder speelde super, Bouma was ook heel goed als linksback. Ik had wel een beetje het gevoel dat ik zo'n wedstrijd nodig had. Om te laten zien dat ik ook bij Oranje kan wat ik bij Man-United doe." Sterk gevoel ,,Je proefde de maanden na die wedstrijd binnen de selectie duidelijk nog steeds de opluchting dat we ons gekwalificeerd hadden. Er rustte ook zo'n druk op die playoffs tegen Schotland. Dat we uiteindelijk wonnen, was machtig mooi. 'Hoe is het in godsnaam mogelijk dat we hier met 1-0 hebben verloren', vroegen we ons af in de bus na het eerste duel in Glasgow. Kansen genoeg, maar de bal wilde er gewoon niet in. We hadden wel het idee van: 'straks gaan we het afmaken'. Dat was een heel sterk gevoel. Er was natuurlijk ook een rigoureuze wisseling doorgevoerd in de opstelling en de mensen die waren opgesteld deden het fantastisch. Nee, twijfel is er tussen die twee wedstrijden niet geweest. Ja, er schoot wel door ons hoofd van 'stel dat ze een keer scoren, wat dan?' Maar in grote lijnen hadden we er duidelijk alle vertrouwen in."

Ook een ander tafereel van die avond staat bij Van Nistelrooy in het geheugen gegrift. De bijzondere momenten die zich voor de wedstrijd in de kleedkamer afspeelden. Van Nistelrooy: ,,Wat daar gebeurde, was fantastisch. Onvergetelijk. Het deed me ook pijn dat Seedorf en Kluivert toen werden uitgefloten. En dat terwijl Seedorf voor de wedstrijd een hoofdrol speelde. Hij was het die iedereen bij elkaar riep - sommigen liepen al naar buiten - en iedereen de handen liet pakken om elkaar moed in te spreken. Trainers, medische staf, basisspelers en reserves. 'Nu of nooit', dat gevoel hadden we. Daar was iedereen heel stellig in; het moest met z'n allen. Kijk, als we dat gevoel vast kunnen houden, zijn we al een heel eind op de goede weg. Er is ook lekker wat vers bloed bijgekomen. Heitinga, Robben, Sneijder. Knap hoe ze zich ontwikkelen. Die hernieuwde concurrentie is alleen maar goed. De nieuwe generatie staat al klaar. Daar kunnen we mee bouwen. Alleen blijf ik het erg vinden dat steeds dezelfde ervaren jongens (Seedorf, Kluivert, Frank de Boer, red.) worden uitgefloten. Geloof me, iedereen van deze groep geeft zich volledig voor Oranje. Dat verdient respect."

(Met dank aan Ronald Kres)

Verschenen in SP!TS op vrijdag 11 juni 2004.
  vrijdag 11 juni 2004 @ 13:54:35 #37
20955 mgeelh
RMS Lusitania
pi_19809864
Ik snap er niks van. Waarschijnlijk gaat v.d. Vaart of Overmars op linksvoor spelen. Dit slaat toch nergens op terwijl wij de beste linksvoor van europa hebben, Arjen Robben. Waarom staat hij niet gewoon in de basis. Hij is weer vollefig fit.
pi_19809949
Ben ook benieuwd hoe dit gaat uitpakken. Hoop wel dat Dickie dit x nou is op tijd gaat wisselen als ie doorheeft dat 't niet werkt..
pi_19810594
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 13:54 schreef mgeelh het volgende:
Ik snap er niks van. Waarschijnlijk gaat v.d. Vaart of Overmars op linksvoor spelen. Dit slaat toch nergens op terwijl wij de beste linksvoor van europa hebben, Arjen Robben. Waarom staat hij niet gewoon in de basis. Hij is weer vollefig fit.
Dat wassie eerder ook al. En toch raakte hij weer op hetzelfde punt geblesseerd. Hij zal wel een invalbeurtje krijgen denk ik. Overmars speelt toch geen hele wedstrijd.
pi_19810891
Op het trainingspotje:
quote:
Het middenveld werd gevormd door Wesley Sneijder, Phillip Cocu en Edgar Davids. De aanval bestond uit Andy van der Meyde, Ruud van Nistelrooij en Rafael van der Vaart.
http://www.nos.nl/ek2004/(...)tmeemetbasiself.html

Dan heb je spelers als Zenden, Overmars en Robben, dé eerste keus in geval van 4-3-3 zou je zeggen. Maar wie zetten we op de vleugel? RafVDVaart.
Da's toch geen vleugelspeler Dick!?
En dan beroepsdweil VDMeijde aan de andere kant.

Wie verlost ons van Dick?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_19811691
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 14:36 schreef Mwanatabu het volgende:

Wie verlost ons van Dick?
We hebben in nederland maar EEN verlosser, maar die verkiest een rol langs de zijlijnen
pi_19811756
Wimpie?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_19811864
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 15:07 schreef Mwanatabu het volgende:
Wimpie?
Foei!!
Als voetbalkenner zou je moeten weten wie ik bedoel (zijlijn niet te letterlijk nemen..)
pi_19811883
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 15:05 schreef kamagurka het volgende:

[..]

We hebben in nederland maar EEN verlosser, maar die verkiest een rol langs de zijlijnen
Maar da's logisch natuurlijk...

Kijk als je tekort komt op het middenveld, als we zien dat we de slag op het middenveld verliezen, moet je er een mannetje bijschuiven. Nou dit kan op twee manieren. Eén is door middel van een inschuivende verdediger. Het tweede middel is natuurlijk door een terugzakkende aanvaller. Hierdoor is er de mogelijkheid om op het middenveld een ruit te vormen, waardoor we die Duitsers vierkant het bos in sturen, waardoor dus de cirkel weer rond is natuurlijk.

Maar da's logisch.
  vrijdag 11 juni 2004 @ 15:17:51 #45
96007 Amersf00rt
Hold your head up high!!
pi_19812066
Als kluivert er maar uit blijft!
You don't have to agree with me, but it's quicker.
Fotoboek
pi_19812087
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 15:11 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Maar da's logisch natuurlijk...

Kijk als je tekort komt op het middenveld, als we zien dat we de slag op het middenveld verliezen, moet je er een mannetje bijschuiven. Nou dit kan op twee manieren. Eén is door middel van een inschuivende verdediger. Het tweede middel is natuurlijk door een terugzakkende aanvaller. Hierdoor is er de mogelijkheid om op het middenveld een ruit te vormen, waardoor we die Duitsers vierkant het bos in sturen, waardoor dus de cirkel weer rond is natuurlijk.

Maar da's logisch.
pi_19812092
JC is een clubcoach, net als Louis van Gaal. Vinnik. Logisch ofnie?
pi_19812199
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 15:19 schreef Mwanatabu het volgende:
JC is een clubcoach, net als Louis van Gaal. Vinnik. Logisch ofnie?
Kijk, je moet altijd het driehoekje in stand houden, zodat je meer mogelijkheden krijgt. Als je dat doet, moet de verdediging keuzes maken, dus ze moeten goed nadenken, maar dat kunnen ze niet, want als ze dat wel konden, waren ze wel filosoof geworden. Dus het collectief moet in evenwicht zijn om afspeelmogelijkheden te hebben.
pi_19817485
Het probleem hier is nou juist dat het collectief geen collectief is en ook geen kans krijgt om dit te worden omdat Advocaat vaker dan systeem wisselt dan van onderbroek. Elke vooruitziende coach had in de aanloop naar het EK een basiselftal met een vaste opbouw proberen te creeëren.
Daarnaast maakt hij dezelfde fout als Van Gaal deed: ervaren basisspelers ondergeschikt maken aan een hele zooi nieuw "talent" (het valt me al weer mee dat Dickie Bruggink niet mee wilde nemen)
  Trouwste user 2022 vrijdag 11 juni 2004 @ 18:50:27 #50
7889 tong80
Spleenheup
pi_19817623
Het schijnt dat ie niet alleen in de spits staat maar ook in de Telegraaf en de Volkskrant.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 11 juni 2004 @ 19:40:27 #51
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_19818812
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 18:50 schreef tong80 het volgende:
Het schijnt dat ie niet alleen in de spits staat maar ook in de Telegraaf en de Volkskrant.

en in alle reclamespotjes en in alle tijdschriften en in alle geldpakhuizen waarin die een ferme duik neemt

Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_19819191
En hij eet Pringles.
Interesseert me allemaal geen fuck waar hij opduikt, als hij maar scoort!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')