Ik heb al maanden last van een rode ruwige/schilverachtige/exceemachtige plek op mijn wijsvinger. Aangezien ik verder geen last heb van exceem o.i.d. dacht ik dat het vanzelf weer over ging. Maar dat was dus niet het geval. Ik ging ermee naar de dokter en kreeg een hormoon-zalfje voorgeschreven. Dit moest ik 10 dagen gebruiken.Dit werkte inderdaad wel, maar helaas maar tijdelijk. Nadat ik er mee gestotp was kwam het na paar dagen alweer terug. Na een tijdje was het weer net zo erg als eerst. Dus ben ik nog maar een keer 10 dagen gaan gebruiken. Ook dit hielp maar tijdelijk. Nou wil ik dat niet nog een keer gebruiken, want het zijn hormonen en daar moet je voorzichtig mee zijn.
Toen allerlei zalfjes en vaseline etc gebruikt maar dat hielp niet. Ik heb het overigens nu ook op mijn middelvinger. Het vreemde is dat het alleen aan de zijkanten van de vingers zit en niet bovenop of onderop. De huid is erg gevoelig en rood. Ik kan het soms gewoon ZIEN kloppen, wordt het rood en weer wit.
Ik heb al een afspraak gemaakt voor morgen bij de dokter. Maar ik wil graag weten of jullie dit herkennen of wat bij jullie goed hielp. De doktoren van tegenwoordig zijn ook niet meer zo goed te vertrouwen
![]()
De ranzige pics
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 11% gewijzigd door robbertnl op 10-06-2004 15:45:07 ]