quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:25 schreef saaw het volgende:
ook eens foto van mijn haar momenteel
[afbeelding]
kom net uit mn bed en mn goeie camera is uitgeleend dus hier moeten jullie het maar mee doen
cool kapsel!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:04 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Bla Bla Bla
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze laatste is dus gewoon voor de fun omdat ik het wel een komisch effect vond...
![]()
Ik had zoiets maar dan oranje om tijdens Ned - Dui, het staat me niet echt maar dat boeide me geen ene reet natuurlijkquote:Op dinsdag 15 juni 2004 08:59 schreef -roGue- het volgende:
Diadeem a la beckham is ook wel ok bij ut sporten
Is dat een natuurlijke wetlook, een gel met wetlook of is die foto maar zo dat het een wetlook lijkt? Ziet er anders wel 'fris' uit..quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:00 schreef Webby het volgende:
Ook mijn lange haar dan maar even hier dumpen:
[afbeelding]
Jaaaa, staat je goedquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:10 schreef TwztId het volgende:
[..]
Ik had zoiets maar dan oranje om tijdens Ned - Dui, het staat me niet echt maar dat boeide me geen ene reet natuurlijk
[afbeelding]
Rechtsonderin voor alle duidelijkheid.
Dat is net uit de douchequote:Op woensdag 16 juni 2004 12:03 schreef Infinity123 het volgende:
Is dat een natuurlijke wetlook, een gel met wetlook of is die foto maar zo dat het een wetlook lijkt? Ziet er anders wel 'fris' uit..
Heb je gelijk in, vooral in lange haren wil nogal eens wat blijven zitten...quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:12 schreef Webby het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan 'haarprodukten', wordt je haar alleen maar smerig van ...
ik probeer er ook zo min mogelijk in te smeren en soms ook helemaal nietsquote:Op woensdag 16 juni 2004 12:12 schreef Webby het volgende:
[..]
Dat is net uit de douche
Ik doe er 's ochtends met een plantenspuit water in, aangezien het dan alle kanten opstaat met mijn krullen. Dan schud ik er even door met mijn handen dat het omlaag valt en zit het okay de hele dag.
Om de zoveel tijd even volledig uitkammen, anders worden het vanzelf dreadlocks. Ik heb een hekel aan 'haarprodukten', wordt je haar alleen maar smerig van ...
Niets in je haar is okee!quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:12 schreef Webby het volgende:
[..]
Dat is net uit de douche
Ik doe er 's ochtends met een plantenspuit water in, aangezien het dan alle kanten opstaat met mijn krullen. Dan schud ik er even door met mijn handen dat het omlaag valt en zit het okay de hele dag.
Om de zoveel tijd even volledig uitkammen, anders worden het vanzelf dreadlocks. Ik heb een hekel aan 'haarprodukten', wordt je haar alleen maar smerig van ...
vond het kapsel voor dat je na de kapper bent geweest mooier... waarom ben je heen gegaan?quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:27 schreef -roGue- het volgende:
Om nog ff de vergelijking voor / na kapper te maken:
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
Om er een model in te laten knippenquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:00 schreef S-Two het volgende:
[..]
vond het kapsel voor dat je na de kapper bent geweest mooier... waarom ben je heen gegaan?
okay, ik ben benieuwdquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:04 schreef -roGue- het volgende:
[..]
Om er een model in te laten knippen![]()
Als het goed is wordt het wel beter als het nu doorgroeit...
.voor je kapperbezoek ziet het er idd veel beter uitquote:Op woensdag 16 juni 2004 15:27 schreef -roGue- het volgende:
Om nog ff de vergelijking voor / na kapper te maken:
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |