Zou je eigenlijk eens van die slet-kleren gaan moeten kopen, waar je veel meer meisjes in ziet lopen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 12:19 schreef Sylvana het volgende:
[..]
hoe bedoel je topickicken
Ik draag nog steeds overzeasme ouders hadden gehoopt dat ik wanneer ik naar het HBO ging me kledingsmaak zou veranderen, maar dat is niet gebeurd en ik loop nog gewoon lekker in overzeas en bandtruien/shirts
dat doet me zusje al, in slettenkleding lopen en dat vinden ze idd beter dan dat ik met bandshirts loopquote:Op dinsdag 14 september 2004 17:50 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Zou je eigenlijk eens van die slet-kleren gaan moeten kopen, waar je veel meer meisjes in ziet lopen.
En dan je ouders vragen wat ze nou beter vonden.
Meen je dat?quote:Op dinsdag 14 september 2004 18:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat doet me zusje al, in slettenkleding lopen en dat vinden ze idd beter dan dat ik met bandshirts loop
deed ik idd eerst wel eens, nu te lui voor ofzo. maar k had het zaterdag beter wel kunnen doen, want ik was gevallen met de fiets omdat mn broek om mn trapper bleef haken. boemquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:36 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik draag ze ook en ze zitten heerlijkmaar die knoopies zijn voor als je gaat fietsen dat hij dan niet tussen je ketting komt als je geen ketting kast er omheen hebt! Dat heb ik uitgevonden dan er zit een onwijs gat in omdat ie te wijd was en tussen me skapen kwam, maar nu doe ik als ik ga fietsen ff die knoopies vast en hij komt er niet meer tussen handige uitvinding
gister bleef mn broek WEER haken, bijna weer gevallen. Wist helemaal niet dat ik er zulke raffels aan had zitten... Maar kon gelukkig nog met 1 voet goed afstappen. Maar ik heb toen meteen alle raffels er af geknipt, levensgevaarlijk man! Nu heb ik dus die knoopjes er ook niet meer op, hele onderste zoom is dr af...quote:Op woensdag 15 september 2004 17:03 schreef Piepje het volgende:
[..]
deed ik idd eerst wel eens, nu te lui voor ofzo. maar k had het zaterdag beter wel kunnen doen, want ik was gevallen met de fiets omdat mn broek om mn trapper bleef haken. boem
ow, mooie lengte dusquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:46 schreef saaw het volgende:
ik heb nieuwe broek gehaald
geen overzeas ditkeer maar een supermooie bruinige ribbroek van element
en hij blijft aan de onderkant precies op mn schoen hangen, dus geen gezeur met knoopjes of over de grond slepen
jup, had wat fototjes gemaakt voor 'show hier je nieuwe kleding' topicquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:09 schreef Piepje het volgende:
[..]
ow, mooie lengte dus
heb je ook fotootje ofzo?
en dat ze snel slijten .. en veeel te duur zijnquote:Op maandag 25 oktober 2004 08:50 schreef clowntje het volgende:
Overzeas rulezzzzzz...
Jammer alleen dat die dingen zo vaag worden, niet lekker zitten en iedereen je meteen een wannabe vind en ze eigenlijk ook gewoon veel te wijd zijn. Maar verder zijn ze helemaal geweldig...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |