mag ik voortaan ook weer, mountainbike niet meer bij dat team dus bewaredquote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:29 schreef Mindlight het volgende:
Hellmondunited moet een biertje drinken hi-ha-ho
damn, excelsior heeft volgend jaar een lekker elftal bij elkaar!quote:Marinus Dijkhuizen terug bij Excelsior
10/2/2005 16:51
Marinus Dijkhuizen keert terug bij Excelsior. De 33-jarige aanvaller heeft bij Excelsior een contract ondertekend voor twee seizoenen.
Dijkhuizen, die de afgelopen drie jaar uitkwam voor TOP Oss, speelde van 1994 tot 1996 ook voor Excelsior. Na zijn vertrek kwam hij uit voor Cambuur Leeuwarden, FC Utrecht, Dunfermline Athletic en TOP Oss. De aanvaller is opgetogen dat hij juist bij zijn eerste betaald voetbalclub zijn carrière gaat afsluiten.
'Ik werd een paar weken geleden voor het eerst benaderd en dat kwam voor mij precies op het juiste moment', aldus de aanvaller. 'Het geeft mij een euforisch gevoel nu alles geregeld is en ik mijn carrière ga afsluiten bij de club waar het ooit allemaal is begonnen.'
ik denk dat het einde in zicht isquote:Op donderdag 10 februari 2005 19:40 schreef Mindlight het volgende:
Ja maar dat zie ik juist niet als probleem. Volgend jaar staat er inderdaad een redelijk team denk ik, een mix van jong en oud, in plaats van jong en jonger zoals nu
De wens is bij mij misschien vader van de gedachte hoor, maar valt het jullie ook op dat excelsior nu ineens wél ervaren spelers haalt (mag halen), terwijl dit de afgelopen seizoenen continue werd tegengehouden door feyenoord.
Ik zit nu steeds te denken aan het samenwerkingsverband dat deze zomer ten einde loopt, en waarvan de contracten (nog) niet verlengd zijn. Zou het dan toch?
quote:Feyenoord stuurt Van Peppen naar Excelsior
26/4/2005 19:43
Excelsior kan deze zomer Ard van Peppen verwelkomen. De verdediger komt op tijdelijke basis over van Feyenoord, waar hij een tweejarig contract heeft.
Van Peppen (19) komt bij Excelsior in de plaats van Mels van Driel, die komend seizoen niet meer actief is op Woudestein.
als jou kutclub er een heeft, heeft deze het ook hequote:Op zondag 1 mei 2005 18:16 schreef Yeahinho het volgende:
Hé, heeft deze kutclub ook al tijden een eigen topic?
Wat is het verschil met andere seizoenen, een titel is toch gewoon een titel?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:50 schreef pekel het volgende:
Ik weet niet als je er dit seizoen zo blij mee moet zijn...
Nou ja, betekent wel dat Bruins dan blijft.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:48 schreef Mindlight het volgende:
Dat zijn slechts van Dieren, Sprockel en Holman
Oftewel de 3 betere spelers van dit seizoen. Toch heb ik goede hoop dat ze bij promotie blijven.
zelfs ik, raspessimist, begin vertrouwen te krijgen in de titel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |