nou.. excelsior is stoutquote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:47 schreef Merson het volgende:
En Excelsior speelde in rode broek en zwarte trui. [afbeelding]
Das niet lief als je tegen Rood Zwart moet voetballen, die in zwarte broek en wit shirt speelde.![]()
Jij hebt het echt begrepenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:19 schreef dVTB het volgende:
Excelsior is simpelweg Feyenoord 2. Spelers die bij Feyenoord niet aan de bak komen, worden bij Excelsior gestald, spelers die bij Excelsior excelleren worden naar Feyenoord gehaald. En dan hebben ze ook nog eens dezelfde shirtsponsor. Valt me nog mee dat Excelsior niet in hetzelfde shirt als Feyenoord speelt.
Kan Ajax Haarlem niet inlijven ofzo?
Gommans die zijn totale productie bij excelsior in 1 wedstrijd weet te verdubbelen. De eerste was een beauty, die ook op een goed moment viel. Eindhoven was tot de 60e minuut minstens gelijkwaardig, maar excelsior begon vanaf dat moment te drukken, wat resulteerde in een aantal levensgrote kansen. Ook eindhoven had nog een kans op de tweede van de avond te maken, maar gelukkig mislukte dit.quote:13/8/2004 Excelsior heeft op eigen veld nipt met 2-1 gewonnen van FC Eindhoven. Na een matige eerste helft, waarin Excelsior op een 0-1 achterstand kwam, bleef de ploeg in de tweede helft zoeken naar de aansluiting. Die viel uiteindelijk uit het niets. Harrie Gommans schoot de bal snoeihard in het doel. In de 90e minuut ging Excelsior er zelfs nog met de volle winst vandoor. Eindhoven speelde toen al met tien man. Harrie Gommans scoorde de winnende treffer en vierde die door zijn shirt uit te trekken. Het leverde hem niet alleen de titel man of the match op, maar ook zijn tweede gele kaart en dus rood.
correctquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:18 schreef hellmondunited het volgende:
best lastig dat eindhoven
Via welke club denk je dat Otten bij ons terecht gekomen is? Excelsior en zelf een speler halen? Nee dat is voorlopig utopisch gedacht. Net als die andere drama speler Harbuzi, vraag ik me af wat ie in het elftal doet.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:34 schreef Stpan het volgende:
Michels' enige kwaliteit zal denk ik het kaarten scoren zijn![]()
En ja, die Otten is idd niet zo sterk.![]()
Krijgen jullie tegenwoordig niets meer van Zuid?
quote:'El Hamdaoui mag niet weg van Feyenoord'
27/9/2004 21:02
EXCLUSIEF - NEC moet Mounir El Hamdaoui uit het hoofd zetten. Feyenoord laat de aanvaller niet vertrekken bij Excelsior.
NEC had belangstelling voor El Hamdaoui. Excelsior stond niet helemaal onwelwillend tegen een transfer van de Marokkaanse aanvaller. Maar Feyenoord heeft een stokje gestoken voor de overgang.
De aanvaller staat onder contract bij Excelsior, maar bij transfers moet Feyenoord altijd toestemming geven. Die afspraak is een onderdeel van de samenwerking tussen de twee Rotterdamse clubs.
Op last van Feyenoord kreeg NEC te horen dat de topscorer van de Gouden Gids Divisie niet te koop is. De Rotterdamse club heeft andere plannen met El Hamdaoui. 'We gaan heel serieus onderzoeken of Mounir de kwaliteiten heeft voor Feyenoord en of we hem na de winterstop of volgend seizoen eventueel gaan gebruiken', zegt technisch directeur Mark Wotte in de nieuwe Voetbal International.
De komende maanden kan Feyenoord bekijken hoe El Hamdaoui zich ontwikkelt. De aanvaller gaat een keer per week meetrainen met de hoofdmacht van Feyenoord. Mogelijk stapt hij in de winterstop over van Woudenstein naar De Kuip.
zou echt eens tijd moeten worden.. ze zeggen wel steeds tijd voor actie, nu hopen dat ze het eens doen.. dit slaat echt alles..quote:Op maandag 27 september 2004 21:31 schreef Stpan het volgende:
Ik las het en ging ook gelijk even hier kijken..........................
Ik gok op supportersacties van Excelsiorkant.
Ik ook, dit slaat alles!! Zo bont hebben ze het nog niet gemaakt lijkt mij zo. Ik ga iig mijn best doen! Eikels!quote:Op maandag 27 september 2004 21:31 schreef Stpan het volgende:
Ik las het en ging ook gelijk even hier kijken..........................
Ik gok op supportersacties van Excelsiorkant.
tot hoelang duurt dat contract van die samenwerking eigenlijk nog? of is er geen contract?quote:Op maandag 27 september 2004 22:52 schreef Mindlight het volgende:
Ohh ja en kan iemand de topictitel veranderen in
Het grote Satelliet topic "Goodbye Excelsior"
Geen contract maar een waar Junta-regime.quote:Op dinsdag 28 september 2004 10:54 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
tot hoelang duurt dat contract van die samenwerking eigenlijk nog? of is er geen contract?
tja dan kies je toch om t samenwerkings verband op te zeggen met feyenoord.. ga je wel ff achteruit maar je kan daarna wel doorgroeien! nu wordt excelsior gewoon klein gehouden want alle goeie spelers vertrekken naar feyenoordquote:Op dinsdag 28 september 2004 12:14 schreef Stpan het volgende:
[..]
Geen contract maar een waar Junta-regime.
Nee, Excelsior zal zonder spelers van Feyenoord er sportief op achteruit gaan. Het is de keuze van het bestuur van Excelsior: of Feyenoord de sportieve dienst uit laten maken of voorlopig een pas op de sportieve plaats maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |