quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:15 schreef kleinmeiske het volgende:
och, ik had m'n auto koud opgehaald of er zat al zo'n fijne winkelwagentjesdeuk in. had 'm dus nog geen half uur ...
Mag ik dat opvatten als: "Jij mijn autootje een deuk geven, ik jou een deuk teruggeven? In je kop of zo?" Niet tegen jou persoonlijk gericht hoorquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:18 schreef rwr-xr-x het volgende:
Je moet vandalisme ook een kans geven. Het maakt nou eenmaal deel uit van onze cultuur.
Zo ben ik niet, tevens is het een nieuwe wagen die bij aflevering gecontroleerd is op mankementen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:21 schreef alki het volgende:
teruggaan en zeggen dat er een deuk inzit, je weet maar nooit miss hebben ze m niet goed gecontroleert bij de dealer
ik kots van mensen die geen respect hebben voor andermans spullen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:29 schreef Rizz0 het volgende:
Ik kots van mensen die hun auto als goddelijk beschouwen... Ga je nu je hele auto over laten spuiten?
Oh ik lees het al: Aaantal posts:26quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:30 schreef Rizz0 het volgende:
Oh ik lees al, 600 euro voor een kras, heb je een gaatje in je hoofd ofzo.
Zucht.. Ik heb de auto net 5 dagen en iemand zet een kras van 15 centimeter, daardoor moet heel de portier overgespoten worden en dat kost naar schatting 600 euro door het schade-bedrijf.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:29 schreef Rizz0 het volgende:
Ik kots van mensen die hun auto als goddelijk beschouwen... Ga je nu je hele auto over laten spuiten?
Kijk even bij Scratch Repair. Die kunnen alleen de kras bijspuiten ipv de hele deur. Scheelt aardig wat Euri. Resultaat is het zelfde als hele deur spuiten.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:40 schreef Thermo het volgende:
[..]
Zucht.. Ik heb de auto net 5 dagen en iemand zet een kras van 15 centimeter, daardoor moet heel de portier overgespoten worden en dat kost naar schatting 600 euro door het schade-bedrijf.
Ik ga het niet door een beun laten doen omdat het een nieuwe auto is. En ik hem gewoon kleurecht terug wil.
Tevens beschouw ik niks als goddelijk, maar ik wil wel graag dat andere mensen mijn eigendommen respecteren.
Als zijn kras zo groot is al ik denk dat die is, kan dat niet, dan is die daarvoor te groot. En omdat het metallic lak is, moet het hele portier gespoten worden.quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:55 schreef D-FENS het volgende:
[..]
Kijk even bij Scratch Repair. Die kunnen alleen de kras bijspuiten ipv de hele deur. Scheelt aardig wat Euri. Resultaat is het zelfde als hele deur spuiten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |