Hoezo serieus?quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:57 schreef off_topic het volgende:
50 gele en 8 rode kaarten denk ik serieus
tja, ik weet niet hoe ik het moet uitleggen, maar mijn voorspellingen kloppen meestal wel. Het kan misschien met max 1% verschillen, maar 99% klopt mijn gevoel altijd.quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:59 schreef Rasing het volgende:
[..]
Hoezo serieus?
Jouw voorspelling van 50 gele en 8 rode komt met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet uit. Het zou wel heel toevallig zijn als t precies zo was. Dan moet je aan de loterij mee gaan doen!quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:16 schreef off_topic het volgende:
[..]
tja, ik weet niet hoe ik het moet uitleggen, maar mijn voorspellingen kloppen meestal wel. Het kan misschien met max 1% verschillen, maar 99% klopt mijn gevoel altijd.
Kansloze voorspelling.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:16 schreef off_topic het volgende:
[..]
tja, ik weet niet hoe ik het moet uitleggen, maar mijn voorspellingen kloppen meestal wel. Het kan misschien met max 1% verschillen, maar 99% klopt mijn gevoel altijd.
het probleem is dan dat 1% van 50 gele kaarten 0.5 gele kaart is en 1 % van 8 0.08 rode kaarten.quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:16 schreef off_topic het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |