abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19772917
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 01:42 schreef tong80 het volgende:

[..]

Het andere topic is hoogstaander.

Pfffffffffffffffffffffff

Succes daar dan.
The gum you like, is coming back in style.
  donderdag 10 juni 2004 @ 01:43:51 #27
6941 APK
Factual, I think.
pi_19772921
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 01:37 schreef Haspel33 het volgende:

[..]

Schei uit. Mulder sprak zich in dezelfde aflevering enorm tegen. Hij preekt eerst over minder systemen, meer frivoliteit en klaagt over het eruitslijpen van de creativiteit door Advocaat en zijn opstellingen. Roept eerder al dat het losser moet. Dat Makaay geen hordes moet springen maar moet kunnen luieren op de training. Roept dat in '74 juist door het losse feesterige discipline-loze Oranje ze ver kwamen. En gaat dan mauwen over discozweet van Kluif. Mulder is net als zijn zoon een en al cliche's. En het was wel lachen hoe Dick hem voor lul zette en hem uitmaakte als pseudo-kenner. Meteen vastgeluld. Niet dat Dick er kijk op heb, maar die Mulder ook niet.
Boejuh.

Het is entertainment. Ga maar over N2 zeiken ofzo.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_19772930
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 01:43 schreef APK het volgende:

[..]

Boejuh.

Entertainment voor jou misschien.

Gezien ook de reacties van de andere kijkers, is het gewoon scheissdreck
pi_19772975
Jan: "wat is die rots mooi uitgelicht hè?"
pi_19772987
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 01:43 schreef APK het volgende:

[..]

Boejuh.

Maar het is wel precies dat soort dom gezeik waar Advocaat (en ik ook) zich aan stoort.
Lekker veilig vanuit de studio of thuis roepen dat het allemaal niet klopt bij het Nederlands elftal, maar als ze dan moeten aangeven hoe het wel zou moeten, komen ze niet verder dan wat holle kreten en clichés, die zichzelf idd ook nog vaak tegenspreken.
pi_19773020
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 01:50 schreef StrayDog het volgende:
Maar het is wel precies dat soort dom gezeik waar Advocaat (en ik ook) zich aan stoort.
Advocaat moet zich gewoon professioneel opstellen en zich er niets van aantrekken. Hogen bomen vangen veel wind en je weet van te voren dat bijna iedereen een mening heeft over voetbal. Mij lijkt het zelf niets mooier om sportieve revenge te nemen.
pi_19773038
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 01:54 schreef Steijn het volgende:

[..]

Advocaat moet zich gewoon professioneel opstellen en zich er niets van aantrekken.
Ben ik met je eens, maar ja hij is ook maar een mens en ik kan me heel goed voorstellen dat je het op een gegeven moment echt ff zat bent.
pi_19773044
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 01:56 schreef StrayDog het volgende:

[..]

Ben ik met je eens, maar ja hij is ook maar een mens en ik kan me heel goed voorstellen dat je het op een gegeven moment echt ff zat bent.
Zou der Rudi dan ook maar een mens zijn?
pi_19773076
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 01:56 schreef StrayDog het volgende:

[..]

Natuurlijk mag dat. Ik vind zijn uitval dan ook begrijpelijk maar hij moet zich er verder niets van aantrekken.
pi_19773975
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 01:57 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Zou der Rudi dan ook maar een mens zijn?
Zo ver zou ik niet durven gaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')