abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 juni 2004 @ 00:31:53 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_19771778
Okay, iedereen weet inmiddels dat bv een Nyrem een medogenloze propaganda-oorlog tegen Kluivert voert.

En ik ben tegen Advocaat.
Van mij mag hij weg, maar ik heb geen zin om net zoals Nyrem het halve Internet op Fok te gaan quoten zoals bovenstaand contra-revolutionair persoon doet met zijn lijstjes en insenuaties.

Bovendien: iedereen is tegen Advocaat momenteel, dus je hoeft niet ver te zoeken om negatieve artikelen te vinden.

Dit topic is bedoeld als een soort culturele revolutie om het Nederlands Elftal voor eens en voor altijd schoon te maken van anti-revolutionaire krachten die ondermijnend werken t.a.v. ons aller doel: Het behalen van de Europesche Titel!

Vertel het hier, als je hoort dat iemand fluistert dat Kluivert niet in de basis moet.
Meld het hier, als je ergens leest dat iemand denkt dat Frank de Boer te oud is.

Lang leve de revolutie!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 10 juni 2004 @ 00:48:04 #2
65997 Oldbie
Proud to be South African!
  donderdag 10 juni 2004 @ 00:55:02 #3
6941 APK
Factual, I think.
pi_19772178
Okay, topic-starter begint.

Mijn coke dealer vertelde mij dat hij verschillende spelers van het Nederlands elftal persoonlijk kent.
Kijk, dat ik mijzelf naar God snuif vind ik tot daar aan toe, maar dat die volgevreten vedettes dat ook doen.

Daarnaast vertelde een vriend van mij vanavond dat hij een Belgisch meisje kent -Wanda heet ze, het schijnt een echte stoot te zijn- die een 'roasting' heeft gehad van Ajax spelers 4 jaar geleden.
Ze had wel zin en ze zeiden dat ze even moest wachten.
Na een kwartiertje werd ze door een taxi opgepikt en afgezet bij een hotel, alwaar ze door 5 Ajacieden zowel van voren als van achteren werd genomen terwijl de anderen toe keken.

Moderators: Dit is geen gelul.
Dit werd mij verteld door een persoon die ook met die Wanda naar bed is geweest en dus inmiddels kutzwager van 5 Ajacieden is.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')