Een code 1000, da's in ieder geval niet goedquote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:27 schreef Nuvole het volgende:
Ik was gisteren bij Ikea en toen werd er een code 1000 omgeroepen voor de afdeling opbergen. Vijf minuten later werd die weer herroepen. Weet iemand wat dat betekent?
Iemand die iets probeert te jatten ofzo?
Ik heb nu een (2+1 zits) bank van LeenBakker (:@)quote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:45 schreef Que-Pasa het volgende:
heeft gisteren haar Ektorp banken gekregen, is erg blij mee
Moet wel kunnen volgens mij, ik zou het niet weten... hij is wel wasbaar:quote:maar weet er misschien iemand ook of de hoes vlekbestendig is enz..of moet je hem nog behandelen met zo'n spuitbus...scotgard ofzo???
Ja, die kaarten vond ik ook erg leuk, heb ze meteen gekocht toen ik ze zag liggen. Goed dat je ze even noemt, want ik weet niet meer waar ik ze nou heb neergelegd...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:40 schreef Adelante het volgende:
erg leuke nieuwe Keith Haring kunstkaarten
[afbeelding]
Ik werkte toen niet nee, maar werk normaal wel naast de verlichting afdeling!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 21:18 schreef Adelante het volgende:
ik heb gehoord dat IKEA Duiven vandaag ontruimd moest worden,
aangezien heel Duiven zonder stroom zat... WebForce werkte toch
niet toevallig op de verlichtingsafdeling???
Da's wel apart... bij ons heeft de centrale (alsook enkele andere vitale plekken in de winkel en op kantoor) wel stroom. De omroepinstallatie werkt dan ook door de hele winkel, deze zit op de permanent-stroom. We hebben zelfs een omroeptekst voor het geval er een stroomstoring is. Even denken of ik 'm uit mijn hoofd weet.quote:Op zondag 11 juli 2004 02:44 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ik werkte toen niet nee, maar werk normaal wel naast de verlichting afdeling!
Maar:
- De noodverlichting werkte niet, centrale dus ook niet
- kwam een ENORME regenbui overheen, veel klanten gingen dus weg...
Weer wat geleerd![]()
quote:Dames en heren, attentie alstublieft -- op dit moment is er een stroomstoring. Over enkele ogenblikken zal de noodstroomvoorziening inschakelen, waardoor er in de winkel weer licht zal zijn. U kunt gewoon doorgaan met uw aankopen, de kassa's functioneren normaal. Indien u tijdens of na de stroomstoring de winkel wilt verlaten, gebruikt u dan de trap of de rolbanden bij de uitgang; de liften zijn uitgeschakeld. Onze excuses voor het ongemak.
Mja, waren weer wat 'punten' waaraan gewerkt isquote:Op zondag 11 juli 2004 04:42 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Da's wel apart... bij ons heeft de centrale (alsook enkele andere vitale plekken in de winkel en op kantoor) wel stroom. De omroepinstallatie werkt dan ook door de hele winkel, deze zit op de permanent-stroom. We hebben zelfs een omroeptekst voor het geval er een stroomstoring is. Even denken of ik 'm uit mijn hoofd weet.
[..]
Zogezegd één keer zelf omgeroepen, net op het moment dat SO binnen was i.v.m. een uitgebreide veiligheidscheck
Ik heb trouwens in het kader van opleiding Safety & Security in Breda eens een bezoek gebracht aan de ruimte van waaruit de sprinklerinstallatie wordt aangestuurd. Drie ENORME dieselpompen die door buizen van ø 70 cm water uit een gigantische bak water de hele winkel doorgeven.
Vorig jaar is in Hengelo een van de melders per ongeluk ('s nachts) afgegaan waardoor ze toen een stuk of acht keuken-interiörs met waterschade compleet hebben kunnen vernieuwen![]()
Mijn god! No offence, maar die is lelijk!quote:Op woensdag 14 juli 2004 11:52 schreef Adelante het volgende:
de slechte zomer is iig goed voor IKEA
"leuke" nieuwe Ektorp overtrek
[afbeelding]
Ik vind hem ook uitermate matig.quote:Op woensdag 14 juli 2004 11:52 schreef Adelante het volgende:
"leuke" nieuwe Ektorp overtrek
[afbeelding]
En we noemen hem: Dildö!quote:Op woensdag 14 juli 2004 11:55 schreef Adelante het volgende:
is het trouwens grappig als een klant je vraagt waar
de batterijen liggen voor onderstaand artikel:
[afbeelding]
Pelare stompkaars 17cm
Idd, zo noemen wij em ook (BA50 > kaarsenquote:Op woensdag 14 juli 2004 12:35 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik vind hem ook uitermate matig.
[..]
En we noemen hem: Dildö!
misschien leuk voor IKEA's nieuwe Complete Bedroom range?
Ik dacht dat het een CD-rek wasquote:Op woensdag 14 juli 2004 12:10 schreef Adelante het volgende:
ook nieuw van strimma: de vloerlamp
[afbeelding]
Hackåsquote:Op woensdag 14 juli 2004 23:17 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een CD-rek was!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |