Ja, die! Zo ontzettend gaaf!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:46 schreef Adelante het volgende:
ik zal wel even voor je kijken, Brighteyes. het is dat model van ¤ 99.- toch?
die mega roos in aluminium lijst![]()
ga je dan de hele dag voor de IKEA staanquote:Op woensdag 7 juli 2004 11:39 schreef schatje het volgende:
In welk IKEA filiaal is princes Maxima nou geweest??
SBS liet gisteren beelden van haar gezien toen ze een bezoekje had gebracht. Het personeel zou tegen de pers hebben gezegd dat ze volgende week zou terugkomen omdat het artikel dat ze wou hebben voor haar dochter niet voorradig was.
ik hoorde op de radio dat het Ikea Delft is (lekker dichtbij...)quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:39 schreef schatje het volgende:
In welk IKEA filiaal is princes Maxima nou geweest??
SBS liet gisteren beelden van haar gezien toen ze een bezoekje had gebracht. Het personeel zou tegen de pers hebben gezegd dat ze volgende week zou terugkomen omdat het artikel dat ze wou hebben voor haar dochter niet voorradig was.
Dus ze heeft gevraagd of ze het thuis gestuurd kon krijgen??quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:36 schreef Adelante het volgende:
typisch IKEA
zelfs hare koninklijke hoogheid krijgt een uitverkocht product niet thuisgestuurd,
maar komt de week erop terug om et alsnog zelf op te halen... een beter bestaan voor
zo veel mogelijk mensen
hmmm.. medewerkers van Ikea Delft weten vast wel wat er op de kinder/baby afdeling niet op voorraad isquote:Op woensdag 7 juli 2004 15:01 schreef Toeps het volgende:
Wat zou ze hebben willen kopen?
[afbeelding]
Deze?
quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:07 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Deze is in Delft niet op voorraad.
Maar dat had Max ook even op internet kunnen checken.
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:46 schreef Adelante het volgende:
ik zal wel even voor je kijken, Brighteyes. het is dat model van ¤ 99.- toch?
die mega roos in aluminium lijst![]()
opmeten doe ik niet, ik kijk wel even in \\\'t systeem bij de maten
alle drie de urls doen t nietquote:Op vrijdag 9 juli 2004 01:08 schreef Allan24 het volgende:
Voor de mensen die Weebl kennen (na badger badger badger en banana phone vast wel):
..... PIKEA! deel 1, deel 2 en deel 3
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:38 schreef nein het volgende:
[..]
alle drie de urls doen t niet![]()
1 meter x 1 meter 40quote:Op vrijdag 9 juli 2004 01:12 schreef Brighteyes het volgende:
Thanksquote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
1 meter x 1 meter 40
buitenmaat van de ingelijste poster
Hou er wel rekening mee dat zo'n ding niet in een gemiddelde auto past (en ook niet in een stationcar). Er komen dagelijks van die posters retour bij de klantenservice omdat mensen ze niet naar huis krijgenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
ThanksDat gaat prima werken hier!
Ja, daar heb ik al over na zitten denken...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:52 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat zo'n ding niet in een gemiddelde auto past (en ook niet in een stationcar). Er komen dagelijks van die posters retour bij de klantenservice omdat mensen ze niet naar huis krijgen
Wanneer is de openingquote:Op vrijdag 9 juli 2004 20:00 schreef Weopj het volgende:
Mijn aanstaande inrichting van mijn kamer! (Jeuj!! Ik ga in Eindhoven op kamers)
[afbeelding]
De poten van het bureautje worden wel metallic ipv deze kleur blauw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |