Haha! Daar heb ik opbergdozen van gekochtquote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:10 schreef Allan24 het volgende:
[..]
[..]
Oké, hier dan nog iets ontopic:
Een IKEA muismat!
De kat kan de deur uit, je hoeft nooit meer muizenvallen te zetten, want de muizen rennen vanzelf weg! Wat een vreselijke print!
[afbeelding]
En je hebt deze Lågis voor maar 50 cent!
Ik zie het wel meteen hoor.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:43 schreef Nuvole het volgende:
Wie heeft er al gezien dat de website www.ikea.nl gedeeltelijk veranderd is? Eerst zie je het niet meteen, maar als je op een menuitem zoals A-Z of zoeken klikt en dan weer bovenaan op het logo, dan kom je bij de nieuwe look uit. Daar staan ook een klein aantal sale-aanbiedingen genoemd.
Yep, klopt, nu wel inderdaad.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:09 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik zie het wel meteen hoor.
bezorgen doen ze al wel, maar daar moet je wel eerst voorquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:22 schreef schatje het volgende:
Ik wil dat ze gaan bezorgen...wanneer gaat dat gebeuren??
Dat vroeg ik me laatst ook al af!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:22 schreef schatje het volgende:
Ik wil dat ze gaan bezorgen...wanneer gaat dat gebeuren??
Dan pasquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
bezorgen doen ze al wel, maar daar moet je wel eerst voor
naar een vestigingvan volgend financieel jaar (sep '05)
moet kopen via i-net operationeel zijn voor NL
Jaquote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:27 schreef Adelante het volgende:
Haarlem opent in februari 2005 en dan wordt daar al wel de catalogus verspreid
zal wel gewoon regio A'dam bedoeld worden
hrm.. waarom Breda weer als laatst?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:25 schreef Allan24 het volgende:
Er is trouwens al bekend wanneer deCatalogus 2005
uitkomt!
Hij wordt huis-aan-huis verspreid in week 35-37, verdeeld in regio's (naar de dichtstbijzijnde IKEA-vestiging) volgens het volgende schema:
Week 35 > Groningen, Amsterdam, Hengelo, Haarlem
Week 36 > Utrecht, Delft, Sliedrecht, Barendrecht
Week 37 > Breda, Duiven, Heerlen, Eindhoven
[insiders]
Haarlem wordt trouwens 378... blijft Breda met 403 hoger
[/insiders]
Ja, Heerlen en Eindhoven ookquote:Op woensdag 30 juni 2004 08:48 schreef Snoetje het volgende:
[..]
hrm.. waarom Breda weer als laatst?![]()
maakt me niet uit, mn ouders gaan straks Lo & Gus halen voor mn dochterquote:Op woensdag 30 juni 2004 10:05 schreef Adelante het volgende:vandaag geopend tot 20:45
quote:You are now a Super Swede.You’ll feel rightat home at the IKEA restaurant, Exit bistro and Swedish foodmarket next time you visit the store.
Ik heb zoiets gezien, stond dat op intranet of op internet?quote:Op donderdag 1 juli 2004 09:39 schreef Adelante het volgende:
doe de Zweden test, hoe Zweeds ben jij?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |