mag ik je 1 tip geven over die tafel??quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:47 schreef Laura 2000 het volgende:
Hoeraaaaa ik ben verhuisd! Woon nu op een (gelukkig ruime) kamer!
Een Norden-tafel:
[afbeelding]
Harpöquote:Op woensdag 23 juni 2004 00:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
voor lange jongens is jet neit ideaal liggen
ik ga meer voor het Harpö zonnebed
maar als je bij ons op de showroom was
gaan liggen, had je iig bekijks van 't personeel
gehad
quote:Op woensdag 23 juni 2004 08:26 schreef Jonan het volgende:
maareh, de Sales begint vandaag????
nee toch?
Woonsdag is iedere laatste woensdag van de maand!quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:00 schreef Snoetje het volgende:
Neee.. vandaag is WOONSDAG !
ik moet vanavond werken (jah tijdens EKquote:SALE
vanaf zaterdag 26 juni is het SALE bij IKEA! Met kortingen tot wel 50%!
vanaf zaterdag dus sale... (slimmm !)
verdammt, was ik net niet snel genoeg. Dr is inderdaad NOG een woensdag in deze maand !quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:03 schreef Adelante het volgende:
niet snel weg-editen snoetje
Oeps, my bad.quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:00 schreef Snoetje het volgende:
[..]
SALE
vanaf zaterdag 26 juni is het SALE bij IKEA! Met kortingen tot wel 50%!
vanaf zaterdag dus sale... (slimmm !)
Duiven ook, mocht absoluut nog niks geen gele streamers hangen!quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:15 schreef Adelante het volgende:
Heerlen was nog SALE info vrij en hier staat ook duidelijk
gecommuniceerd dat het zaterdag in gaat
zaterdag Zwe - Ned![]()
voor wie moet ik nu zijn
Daar zou ik bij willen zijn!quote:Op donderdag 24 juni 2004 18:47 schreef WebForce het volgende:
[..]Zweden - Nederland kijken op personeelsfeest van IKEA![]()
Ja! Was tof! Op een bootquote:Op zondag 27 juni 2004 00:18 schreef Allan24 het volgende:
EK Voetbal:
Zweden ligt eruit.
Maar Nederland is door!
-edit- volgens mij heeft WebForce een HEEL leuke avond achter de rug... in Breda was het zomerfeest vorige week zaterdag, toen Nederland tegen Tsjechië voetbalde... dat was schijnbaar een stuk minder
ehm, gisteren in Sliedrecht geweest, er waren wel veel aanbiedingen, maar wat ik gezien heb was voornamelijk klein spul. Wel zag ik de expedit 'vakjes-kast' in de sale staan.quote:Op maandag 28 juni 2004 12:40 schreef Nuvole het volgende:
Weet er al iemand of er goede aanbiedingen zijn tijdens de sale? De website van Ikea vermeldt er niks over, hoewel ik me kan er herinneren dat er de vorige keren wel sale aanbiedingen opstonden.
Serieus?quote:Op maandag 28 juni 2004 19:25 schreef Allan24 het volgende:
Overmorgen is het weer Woonsdag... op Woonsdag is IKEA open tot 22:00 uur 's avonds.
MAAR NIET DEZE WOONSDAG want IKEA sluit dan al om 20:45 uur, omdat Nederland dan moet voetballen in de halve finale van het EK!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |