Alsjebliieeft!!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:58 schreef Adelante het volgende:
Bedankt voor m'n bonus Laura 2000![]()
![]()
Die hebben wij dus ook en ik vind ze behoorlijk irritant!!! Ze blijven gewoon steeds plakken aan het glas zelfquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:47 schreef Laura 2000 het volgende:
Verder nog de Groggy-onderzetters:
[afbeelding]
Je moet ook de buitenkant van het glas eens afwassenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:31 schreef SpaceAce het volgende:
[..]
Die hebben wij dus ook en ik vind ze behoorlijk irritant!!! Ze blijven gewoon steeds plakken aan het glas zelf![]()
Hey dat doen we niet meer he zo plotseling in een woontopicquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:40 schreef Allan24 het volgende:
Van de frontpage: Euro 2004: Uitslag Italië - Zweden
Italië - Zweden 1-1
Tussenstand in groep C
1. Zweden 2 wedstrijden 4 punten, doelsaldo 6-1
2. Denemarken 2 wedstrijden 4 punten, doelsaldo 2-0
3. Italië 2 wedstrijden 2 punten, doelsaldo 1-1
4. Bulgarije 2 wedstrijden 0 punten, doelsaldo 0-7Zweden!
haal dat offtopic weg danquote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:54 schreef Brennie het volgende:
[..]
Hey dat doen we niet meer he zo plotseling in een woontopic
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:54 schreef Brennie het volgende:
[..]
Hey dat doen we niet meer he zo plotseling in een woontopic
quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:33 schreef Allan24 het volgende:
[afbeelding][afbeelding]Het centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz...
[..]
Demonteren gaat altijd... maar dan wordt het ook wel 'slopen' genoemdquote:Op zondag 20 juni 2004 20:06 schreef DanielaJurcevice het volgende:
Even een vraagje uit een andere thread: [Klussen] Opmeten of een bed via de trap naar boven kan
Kan een IKEA boxspring bodem (dus het 'matras/mdfframe/veren' deel) gedemoteerd worden???
zie andere draad voor hoe en waarom
Ik heb nog niks gezienquote:Op zondag 20 juni 2004 23:11 schreef Adelante het volgende:
In de nieuwe slaapserie wordt volgens mij wel een monteerbare
boxspring genoemd?!? maar dat zal nog wel even duren voor
die leverbaar is
ik weet het ook niet precies hoor, stond laatst iets over in de interiörquote:Op zondag 20 juni 2004 23:23 schreef Allan24 het volgende:
Ik heb nog niks gezien
Anyhow lijkt me een rotkarwei, een boxspring zelf monteren... krijg je de springveren er los in een zakje bij?? Met een handleiding van 300 pagina's?
voor lange jongens is jet neit ideaal liggenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:48 schreef Brighteyes het volgende:
En dus? Kunnen daar geen grote meisjes op?
Ik zie mezelf al helemaal liggen in de tuin van de zomer! Probeer het maar eens. Ligt echt superlekker!
nee véél zuidelijkerquote:Op woensdag 23 juni 2004 00:07 schreef Brighteyes het volgende:
Haha, het was Utrecht...
de naam komt me nog wel bekend voor, maarquote:Op woensdag 23 juni 2004 00:07 schreef Ienepien het volgende:
Hoi Ik heb even een vraagje aan de kenners:
3 jaartjes geleden heb ik twee bankjes van Skene gekocht. Inmiddels beginnen helaas de (verwisselbare) hoezen te slijten. Nou vraag ik mij af of Skene nog in het assortiment zit (hier in Delft zie ik ze niet meer) en of ik nog aan nieuwe hoezen kan komen in dat geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |