Ja die! Zo handig!quote:Op zondag 13 juni 2004 22:05 schreef Allan24 het volgende:
Deze:
[afbeelding]
REDA, ¤2.90
Inderdaad erg handig!
wij hebben die thuis ook, maar ik denk niet dat je daar echt potten op kwijt kan, het is net groot genoeg om er CD's in te stallen, en daar gebruiken wij het ook voorquote:Op zondag 13 juni 2004 11:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ik denk trouwens dat ik er van deze een paar in mijn keuken op hang, om wat potten en dingen op kwijt te kunnen.
[afbeelding]
Ik had het al gepost in het wedstrijd topicquote:Op maandag 14 juni 2004 23:33 schreef Allan24 het volgende:
[ietsjes offtopic]
EK voetbal:Zweden - Bulgarije : 5 - 0
[afbeelding]![]()
wat gaat er in de SALE dan ? ( aangezien ik van plan was morgenavond inkopen te doenquote:Op maandag 14 juni 2004 23:39 schreef Allan24 het volgende:
Oh, en:
[terug ontopic]
Vanaf 23 juni is het weer SALE bij IKEA!
Dat zijn vooral producten die uit het assortiment gaan, omdat ze bijvoorbeeld vervangen worden door een andere range (voorbeeld: enkele typen matrassen uit de SULTAN serie), omdat een kleur eruit gaat (voorbeeld: sommige kleuren EFFEKTIV deuren) maar ook andere artikelen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:11 schreef Ils het volgende:
[..]
wat gaat er in de SALE dan ? ( aangezien ik van plan was morgenavond inkopen te doen)
Echt wel!!!!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:43 schreef Adelante het volgende:
als ik die bloempot voor je koop, ga je me dan knuffelen![]()
naaa die heb ik net gekochtquote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:19 schreef Allan24 het volgende:
[..]
-knip-
(voorbeeld: enkele typen matrassen uit de SULTAN serie),
-knip-
Ik vind ze eigenlijk niet zo mooi.quote:Op woensdag 16 juni 2004 10:55 schreef Toeps het volgende:
Ze zijn nog wel te koop in IJsland
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar helaas niet meer in het paars/roze.
Niet onbelangrijk: Benno is er ook in berkenfineer.quote:Op zondag 13 juni 2004 11:02 schreef Brighteyes het volgende:
Brennie, die bovenste is dus van Ikea... Dat is het Benno CD Rek en kost 45 euro en verkrijgbaar in
Beuken, eiken, donkergrijs-metallic, wit en zilver.
quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:22 schreef Jonan het volgende:
wanneer is de IKEA Sales eigenlijk al weer?
quote:Op maandag 14 juni 2004 23:39 schreef Allan24 het volgende:
Oh, en:
[terug ontopic]
Vanaf 23 juni is het weer SALE bij IKEA!
Geen ideequote:Op donderdag 17 juni 2004 16:22 schreef Nuvole het volgende:
Begint de Sale dus op 23 juni al? Ik heb zo'n stickerkaartje en daar staat op vanaf zaterdag 26 juni. Is die 23e weer inside-information, zodat je als je zaterdag pas komt de echt goede aanbiedingen hebt gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |