Ook Ikea last van terreurdreiging?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:19 schreef nectarientje het volgende:
vanmiddag in Barendrecht: code 500 in het ingangsgebied.. nou ben ik behoorlijk nieuwsgierig aangelegd: dus wat betekent code 500?
Dan is er een klant gevallen ofzo, niets ernstigs meestalquote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:19 schreef nectarientje het volgende:
vanmiddag in Barendrecht: code 500 in het ingangsgebied.. nou ben ik behoorlijk nieuwsgierig aangelegd: dus wat betekent code 500?
Ik heb trouwens een schokkend grote aankoop gedaan: ijsblokjeshouderding met sterretjes voor wel 1,50![]()
22 uur hierquote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:58 schreef WebForce het volgende:
Ik kom er nu achter dat ik morgen tot 21.00 uur sta ingeplaned :') Arme Kirsten
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:53 schreef Lois het volgende:
Wanneer komt de nieuwe catalogus eigenlijk uit en krijgen we die dan in de bus of doen ze dat niet meer?
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:25 schreef Allan24 het volgende:
Er is trouwens al bekend wanneer deCatalogus 2005
uitkomt!
Hij wordt huis-aan-huis verspreid in week 35-37, verdeeld in regio's (naar de dichtstbijzijnde IKEA-vestiging) volgens het volgende schema:
Week 35 > Groningen, Amsterdam, Hengelo, Haarlem
Week 36 > Utrecht, Delft, Sliedrecht, Barendrecht
Week 37 > Breda, Duiven, Heerlen, Eindhoven
33 cm bovenkant steen, tot onderkant speakertjequote:Op maandag 26 juli 2004 19:50 schreef Superkouw het volgende:
Weet iemand hier toevallig hoe hoog de kleine luidsprekerstandaarts van de Jutis serie zijn.
Deze,
[afbeelding]
Maar dan een slag kleiner.
Je kan trouwens prima eten daar bij Ikea Utrecht
Geeft niks, graag gedaanquote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:03 schreef Lois het volgende:
Ow dat had ik niet gezien Allan sorry.
Bedankt voor het opzoeken, ik ben weer helemaal op de hoogte
altijd baas boven baas... 23 uurquote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:59 schreef Allan24 het volgende:
22 uur hier
gewoon even langsgaan bij de vestiging van je keuze en vaakquote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vraagje! Ik heb op de site het bed "DALSELV" gezien, ik zoek die in de maat 180x200, maar hij is nergens in een vestiging in de buurt van Rotterdam op voorraad... Kan ik nou naar Barendrecht ofzo toegaan en vragen of ze dat bed voor me kunnen bestellen??
Ik wil dat bed heeeel graag omdat ie a. goedkoop is en b. omdat ik dan niet op de grond lig met mn matrasjes...
Ja, die is verkocht (marktplaats, jawel) -- nog verbazingwekkend hoe geliefd die zijnquote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:25 schreef Adelante het volgende:
ik wil de Lenny in het idemo beige, maar ook
die is vrij prijzig voor bureaustoel maatstaven
heb je je oude nominell al verkocht?
het Nenne computertafeltje is een uitgaand artikel, dat wil zeggen dat jequote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Godverredomme! Ik wil dat rijdbare puterburootje Nenne!
Helaas kan ik morgenavond niet komen. De aanbieding geldt echt alleen maar op die woensdag, kan ik hem niet reserveren oid?
nope, wordt bezorgd als ongeadresseerd drukwerk....quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:57 schreef SilverStar het volgende:
krijg je met een Nee Ja sticker de catalogus? ik had hem vorig jaar niet geloof ik, en ik wil hem eigenlijk direct hebben... m'n bijbel![]()
Volgens mij kan dat inderdaad niet meer, omdat de catalogus a) huis-aan-huis wordt verspreid, b) in z'n geheel op internet staat (http://www.ikea.nl/ms/nl_(...)line_catalogues.html) en c) verkrijgbaar is in de IKEA vestigingen.quote:Op woensdag 28 juli 2004 07:15 schreef Toeps het volgende:
Bestellen via i-net? Ik kreeg hem niet van ze hoor. Wij krijgen hier ook nooit de catalogus. Ik woon in Laakkwartier, ik weet niet of dat er wat mee te maken heeft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |