abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19849639
quote:
Op zondag 13 juni 2004 01:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dezelfde kroeg zelfs, met vakantie precies hetzelfde...hij wil nu voor de 3e keer op rij naar hetzelfde land, dezelfde plaats en zelfs hetzelfde hotel...

Had het er vandaag nog over met een vriend en hem was het ook al opgevallen. Ook met winkelen in de stad is het zo dat hij een paar winkels heeft waar hij binnengaat en de rest niet. Zelfs al loop je met hem door de stad, dan gaat hij alleen ´zijn´ winkels binnen, als je in een andere winkel gaat kijken dan blijft hij buiten staan.
Mkay.... laat mijn opmerkingen maar zitten.... dit klinkt me toch een beetje te "niet sociaal vaardig" ofwel wat egoistisch in de oren....
pi_19849648
quote:
Op zondag 13 juni 2004 01:59 schreef tvdleur het volgende:

[..]

Mkay.... laat mijn opmerkingen maar zitten.... dit klinkt me toch een beetje te "niet sociaal vaardig" ofwel wat egoistisch in de oren....
Qua vakantie zou ik het me kunnen voorstellen het argument van je op je gemakt voelen, maar voor uitgaan en voor winkels gaat dat minder op natuurlijk. Voor m´n gevoel is er in z´n bovenkamer toch iets scheefgegroeid ofzo, want helemaal normaal lijkt dit gedrag me niet.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_19849705
Wass den Bauer nicht kennt, das isst er nicht
  zondag 13 juni 2004 @ 02:10:14 #54
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_19849733
quote:
Op zondag 13 juni 2004 01:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dezelfde kroeg zelfs, met vakantie precies hetzelfde...hij wil nu voor de 3e keer op rij naar hetzelfde land, dezelfde plaats en zelfs hetzelfde hotel...

Had het er vandaag nog over met een vriend en hem was het ook al opgevallen. Ook met winkelen in de stad is het zo dat hij een paar winkels heeft waar hij binnengaat en de rest niet. Zelfs al loop je met hem door de stad, dan gaat hij alleen ´zijn´ winkels binnen, als je in een andere winkel gaat kijken dan blijft hij buiten staan.
is wel spannend zo'n vriend ja,
hij geeft zeker ook elke avond 5 biertjes uit?
hij zal wel gek worden na een prijsverhoging?
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_19849748
quote:
Op zondag 13 juni 2004 02:10 schreef Erosjuhhh het volgende:

[..]

is wel spannend zo'n vriend ja,
hij geeft zeker ook elke avond 5 biertjes uit?
hij zal wel gek worden na een prijsverhoging?
Hij drinkt wel gewoon mee en met z´n rondje blijft hij ook altijd bij. Daar valt weinig op af te dingen eigenlijk.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  Spellchecker zondag 13 juni 2004 @ 02:31:29 #56
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_19849940
laat hem dit topic lezen
Tevens -purist.
pi_19850170
Grappig, ik heb het omgekeerde met mijn vriendengroep.

Ieder weekend naar dezelfde kroeg en dat zo'n 8 jaar lang.
Tijdens de pubertijd, toen iedereen nog elk weekend wilde scoren was er nog wel eens afwisseling en wilden ze wel eens andere wijven zien, maar vanaf hun 20e wilden ze alleen nog maar na een stadje verderop om daar een kroeg in te duiken.
Ik ging de laatste jaren altijd met tegenzin mee, omdat ik die kroegen nu wel een keer ken en er elke week dezelfde mensen tegenkom en tja, op een gegeven moment heb ik die mensen gewoon niks meer te melden en vervelen ze me alleen maar.
Maar het debiele is, iedere week als we er dan eindelijk waren, begonnen ze te zeuren dat het er zo saai was en dat ze weer naar huis heen wilden en dan nét op de momenten dat ik eindelijk toch nog leuk gezelschap had gevonden .
Op een avond gingen we om 1:00 naar die kroeg met de taxi, ze wilden persé uit, het was immers z.a.te.r.d.a.g.a.v.o.n.d; 2:00 was de helft naar de shoarmaboer om even wat te eten en daarna naar huis te gaan en om 2:30 kwam de andere helft bij me om te melden dat ze ook naar huis gingen omdat er in die kroeg geen reet aan was.
Maar toch nooit ergens anders naartoe willen hé .
Toen iedereen een vaste relatie kreeg was het helemaal rampzalig; WEER naar die ene kroeg in de buurt, ze moesten de volgende dag voetballen en wilden dus vroeg naar huis.
En als het voetbalseizoen dan voorbij was zaten ze elke Zaterdag met de vriendin op de bank .
En áls ze dan eindelijk weer eens uit wilden, was het weer naar diezelfde kutkroeg waarvan ik al wist dat ze het er binnen een half uur alweer zat waren.
Ik ben 2 maanden geleden in Utrecht ingetrokken bij m'n vriendin en kom regelmatig nog even in de weekenden terug; de helft komt niet eens meer omdat ze liever met hun vriendin thuis gaan zitten en de andere helft gaat om 2:00 naar huis omdat ze zo'n zware week hebben gehad of moeten voetballen.
En dan werd me de afgelopen keer dat ik er was ook nog gevraagd of ik het stappen niet miste aangezien ik nu zonder kameraden in Utrecht woon en ik niet alleen ga stappen hier .
Ja hoor jongens, onwijs .

Tja, het zijn hele geschikte jongens om mee in m'n stamkroeg te zitten, potje darten, beetje kaarten, dom lullen, maar als het op uitgaan aankomt .

Naja, dit jaar nog met de hele groep naar Turkije en dat zal dan ook direct de laatste kameradenvakantie worden aangezien iedereen met zijn vriendin op vakantie moet .
I was an atheist until I realized I was God
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')