quote:
Op woensdag 9 juni 2004 19:03 schreef DzjieDub het volgende:
Smerig karweitje, maar het effectiefst is het om de onderkant van de zwanenhals ervan af te schroeven, emmer er van tevoren onder - dan komt alle troep er direct uitzetten.
Okay ga ik even proberen zo als eerste, hopelijk hebben we het gereedschap om hem los te maken.
Het zijn PVC pijpen zag ik net.
Maar is dat niet gevaarlijk?
wellicht zit er nog van dat "vretende ontstopper spul" in die zwanenhals...
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 19:06 schreef Fierman het volgende:http://www.prverhuur.nl/producten.asp?ProductID=6105[
afbeelding]
zwanenhals loshalen zowiezo, en dan daarn amet dit krengetje je hele afvoer doorraggen. Dat is precies wat een loodgieter ook gaat doen namelijk mocht je die inhuren. (en zo duur is het niet, bij de meeste verhuurbedrijven kun je wel zon trekveer halen)
Ah als het eerste niet lukt probeer ik dit
![]()
quote:
Wel grappig overigens dat je je huurcontract kwijt bent.. Hoe doet de huisbaas dat dan ook met zijn jaarlijkse huurverhoging?
en wat denk j ete doen als de huisbaas opeens gekke dingetjes doet? en hoe zit het met verder onderhoud van de woning?
volgens mij heb je je zaakjes niet helemaal voor elkaar
Nou die woning stond op naam van mijn familie, die zijn vertrokken en ik woon er nog, en nu moet ik opeens alles zelf doen, en ben echt een kantoorlullo met twee linkerhandjes
Het onderhoud (schilderen etc) dat doet de huisbaas altijd, of dat laat hij doen door een firma.
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 19:07 schreef schatje het volgende:
Tjee, kan je dat zelf niet??
Valt me toch tegen van je T.S.
Sorry