Mijnheer is nationaal bezit. Me dunkt, u heeft nog eerder aanspraak op het Wilhelmus.quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:37 schreef Gellius het volgende:
Zeg De With, wat moet dat met mijn Jacometti en mijn klewang?![]()
.
Het laatststgenoemd water.quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:47 schreef Gellius het volgende:
Gunst, krijgen we dat weer. En ik heb nu net mijn Frenologisch Zakboek niet bij me. Aan de overkant van die grote plas of van het kleine plasje?
Hebt gij, Gellius, dan geen Imperator herkend ?quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:23 schreef Gellius het volgende:
Is dat Tacitus, De With? (Ha fijn, RJP binne RJP spelen. )
Dat spijt u geenszins, heer sports! En terecht niet. Feit is wel dat we nu twee open platen hebben staan. Als Ollie nou even langs kwam om ze beide in 1 keer goed te raden, konden we met een schone lei verder.quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:26 schreef Johan_de_With het volgende:
Hierbij spijt het mij dat ik mijn oude ondeugden weer opneem
In deel 130 staat nog een ongeraden plaat van heer du_ke. Ook in uw tijdzone, heren Griek.quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:33 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Twee? In deze tijdzone zie ik er maar een.
Het is erger dan dat:quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:45 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Ik raak er helemaal confuus van. Is Her_tog ook aan de drank? Of zit hij Che Guevara te herdenken?
Hier biedt zelfs de spelleider geen soelaas meer. Alleen het opperwezen kan ons nog redden.quote:Kan de spelleider nú ingrijpen!?
Ollie is helaas altijd pas laat op de avond aanwezig.quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:53 schreef Parabola het volgende:
Alleen het opperwezen kan ons nog redden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |