Nee hoor. De middenveldershebben de vrijheid overal te lopen, iets wat ze allemaal bij hun club ook doen. In principe stond het ook zo tegen de Schotten thuis. De enige dissonant (Mandy) moest je vervangen door een wat intelligentere spelerquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
t.o.v. de ruit: Je hebt nu 5 ipv 4 centraal georiënteerde middenvelders. Robben speelt wellicht echt van links, maar op rechts heb je niemand staan, ook geen back die kan opkomen. Het veld is dus erg smal en alles gaat door het centrum. Heel gemakkelijk te verdedigen.
Open er een topic over ofzo, Jezus. Het gaat hier over tactiek if you likequote:Op woensdag 9 juni 2004 18:36 schreef Barca het volgende:
: Van BommelGelukkig speelt die niet mee!
Da's ook een aardige, 3-4-3 bij balbezit een 4-4-2 verdedigendquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mijn opstelling:
GK
DC DC DC
ML DMC AMC MR
F
ST ST
De vrijheid om in het gat op rechts te duiken wordt simpelweg niet vaak genoeg genomen. Ze willen allemaal zoveel mogelijk op de as spelen is mijn indruk.quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:41 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Nee hoor. De middenveldershebben de vrijheid overal te lopen, iets wat ze allemaal bij hun club ook doen. In principe stond het ook zo tegen de Schotten thuis. De enige dissonant (Mandy) moest je vervangen door een wat intelligentere speler
Oh okay. Nou ... ik kies dus voor een systeem dat hangt tussen 4 - 3 - 3 en 4 - 4 - 2. ZIe mijn opstelling.quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Open er een topic over ofzo, Jezus. Het gaat hier over tactiek if you like![]()
Daarom kies ik ook voor Kluivert, die laat zich graag en vaak terugzakken en zo creëert hij ruimtequote:Op woensdag 9 juni 2004 18:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
De vrijheid om in het gat op rechts te duiken wordt simpelweg niet vaak genoeg genomen. Ze willen allemaal zoveel mogelijk op de as spelen is mijn indruk.
Een 3-5-2 dus met één flank zeg maar. Je moet Seedorf nog wel vervangen in je basiself. Zou je daar dan niet een rechtervleugelspeler voor inzetten?quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:47 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Daarom kies ik ook voor Kluivert, die laat zich graag en vaak terugzakken en zo creëert hij ruimte
Reeds gemeld aan Tony:quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Een 3-5-2 dus met één flank zeg maar. Je moet Seedorf nog wel vervangen in je basiself. Zou je daar dan niet een rechtervleugelspeler voor inzetten?
quote:Ik zou i.p.v. Seedorf kiezen voor Davids. Cocu op de plek waar je nu Davids hebt en Van Bronckhorst op de plek waar je nu Cocu hebt.
Dat gaat lastig worden, er zijn geen fatsoenlijke spelers te vinden voor die positie. Zenden en Overmars zijn de enige opties op papier en daar moet je echt niet mee aankomenquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
Een 3-5-2 dus met één flank zeg maar. Je moet Seedorf nog wel vervangen in je basiself. Zou je daar dan niet een rechtervleugelspeler voor inzetten?
Melchiot - Stam - v Bronkhorstquote:Op woensdag 9 juni 2004 19:09 schreef pfaf het volgende:
4-3-3
Melchiot doet niet mee. Davids als rechtshalf?Zou dan Sneijder rechtshalf zetten en Davids centraal.quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
Melchiot - Stam - v Bronkhorst
Cocu
Davids - Sneijder - vd Vaart
vd Meyde - Makaay - Robben
Niet helemaal je van het, Maar wel het beste elftal denk ik.
Hoewel ik twijfel over de punt. ( kluivert? ) Davids zou eventueel ook nog linksback kunnen, cocu middenveld en Heitinga de opbouw laten verzorgen.
Hiermee moeten we de Duiters op kunnen rollen
Melchiot doet wel mee, let op m'n woorden.quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:25 schreef Barca het volgende:
[..]
Melchiot doet niet mee. Davids als rechtshalf?Zou dan Sneijder rechtshalf zetten en Davids centraal.
Wishful thinking.quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
Melchiot doet wel mee, let op m'n woorden.
Ik wist niet dat zijn broer ook geselecteerd was.quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wishful thinking.
Sneijder op rechts zou ook kunnen, maar ik zie het toch meer in Sneijder zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |