ja en v. nistelrooij presteert niks in het nederlands elftalquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:48 schreef Letterman het volgende:
Yep 433 met echte vleugel spitsen waardoor er optimaal gebruik kan worden gemaakt van Der Rudi Nistelrooy.....(Makaay is te voorspelbaar voor die duitsers)
quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:58 schreef biertapper het volgende:
4-4-3
Ik zie het um zo zeggen,quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:59 schreef APK het volgende:
"Ja luistah nah, wehebbuhtijdusde voobegeiding geoeffud en dat is du oeffne. Toen speelduh we vievietee. ik heb gepraa me de spelag en nu gaan we viediedie. Meer zegikniet."
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:29 schreef Barca het volgende:
[..]
Nieuwe opstelling 4 - 3 - 3:
Van der Sar
Reiziger, Heitinga, De Boer, Van Bronckhorst
Sneijder, Cocu (want Seedorf is niet fit), Davids
Kluivert, Makaay, Van der Vaart
Nee, geen Stam!
Verkapte 4-4-2 dus?quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dynamisch 3-5-2
om het ff in CM termen neer te zettenquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Verkapte 4-4-2 dus?
Hoe verzin je het? Je neemt "Wees hier Dick" te serieus, iedereen te vriend houden.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:59 schreef RichyRich het volgende:
Ontopic:
4 - 3 - 3, met Kluivert in de spits...
(Als er 4 - 4 - 2 gespeeld wordt moeten Nistelrooy en Makaay in de spits)
In CM zou het vast fantastisch werkenquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:26 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
om het ff in CM termen neer te zetten
Van der Vaart op rechts? Ik zou i.p.v. Seedorf kiezen voor Davids. Cocu op de plek waar je nu Davids hebt en Van Bornckhorst op de plek waar je nu Cocu hebt. Zou Sneijder geen linie naar achteren doen. Doe dan Reiziger een linie naar voren (op plek van Van Bommel) en zet Heitinga op de plek van Reiziger.quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:26 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
om het ff in CM termen neer te zetten
GK
DC DC DC
DMC DMC
MR AMC ML
F F
Met de namen erbij
Sar
Reiziger Stam Cocu
Van Bommel Davids
Sneijder Seedorf Robben
Kluivert Makaay
Helaas is Bommel geblesseerd, dus moet Sneijder een linie terug en kan Vaart op zijn plaats spelen.
Helaas is Seedorf ook gebleseerd dus dan Overmars maar uit armoede
In praktijk werkt het wel. Davids en Bommel bikkelen zo hard dat de 3 daarvoor alle ruimte hebben om creatief te zijn. Op deze manier zit er balans in het elftal en is de aanvoer naar de spitsen gewaarborgdquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
In CM zou het vast fantastisch werken, maar dit is nog meer ophoping in het centrum dan bij de ruit.
Kan niet imho.![]()
Ik zeg 1-3....quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik zeg 4-3-3
t.o.v. de ruit: Je hebt nu 5 ipv 4 centraal georiënteerde middenvelders. Robben speelt wellicht echt van links, maar op rechts heb je niemand staan, ook geen back die kan opkomen. Het veld is dus erg smal en alles gaat door het centrum. Heel gemakkelijk te verdedigen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:34 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
In praktijk werkt het wel. Davids en Bommel bikkelen zo hard dat de 3 daarvoor alle ruimte hebben om creatief te zijn. Op deze manier zit er balans in het elftal en is de aanvoer naar de spitsen gewaarborgd
Mijn opstelling:quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:26 schreef Tony_Montana67 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |