Echt?quote:Op zondag 13 juni 2004 00:14 schreef -moi- het volgende:
oh ik lees nu pas dat reactie van Fliepke was
Fliepke, ik zoek een kamer
Een woonbon moet je invullen wil je in aanmerking komen voor een van die kamers die die week beschikbaar zijn. Degene die een woonbon heeft ingevuld en de langste wachttijd heeft krijgt de kamer.quote:Op zondag 13 juni 2004 01:12 schreef -moi- het volgende:
wat is een woonbon?
ik ben niet ingeschreven bij sshn, want als k dat doe, krijg k over 10 jaar een kamer ofzo
same herequote:Op zondag 13 juni 2004 13:04 schreef -moi- het volgende:
donstefano, reageer jij wel es op kamers? volgens mij mailen ze me nooit terug omdat ik sowieso al in nijmegen woon
Yup, eerste keer dat ik er een invulde had ik prijsquote:Op zondag 13 juni 2004 13:19 schreef Lexie het volgende:
[..]
Een woonbon moet je invullen wil je in aanmerking komen voor een van die kamers die die week beschikbaar zijn. Degene die een woonbon heeft ingevuld en de langste wachttijd heeft krijgt de kamer.
nope nergens (nog)quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:48 schreef KaatjeNDMMB het volgende:
Als je nou een meisje was...
Dan had ik misschien wel een kamer voor je kunnen regelen in het huis waar ik woon.
wx ben jij trouwens ingeschreven bij WFA of niet?
Dan vertel je dat er toch niet bij,quote:Op zondag 13 juni 2004 14:39 schreef DonStefano het volgende:
[..]
same here
Ja, als je met zijn tweeën bent wordt het sowieso wel erg makkelijk geloof ik. Ik wacht maar tot ik iets leuks zie staan, nu valt het nog een beetje tegen eigenlijkquote:Op zondag 13 juni 2004 16:16 schreef L-mo het volgende:
[..]
Yup, eerste keer dat ik er een invulde had ik prijs
Ja, is gemakkelijker dan alleen...quote:Op maandag 14 juni 2004 13:06 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ja, als je met zijn tweeën bent wordt het sowieso wel erg makkelijk geloof ik. Ik wacht maar tot ik iets leuks zie staan, nu valt het nog een beetje tegen eigenlijk.
Doe je mooiste jurkje aan en kom op de kijkavond bij mij in huus.quote:Op maandag 14 juni 2004 13:26 schreef L-mo het volgende:
[..]
Ja, is gemakkelijker dan alleen...
maar dan ga je toch samen met wx![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |