mooiquote:Op donderdag 10 juni 2004 11:13 schreef DonStefano het volgende:
Heb net toch maar D'66 gestemd. Hoop dat ze de kiesdrempel halen, maar in feite boeit t toch geen ruk aangezien in dezelfde fractie als de VVD zitten...
En Camiel Eurlings is ook cool met z'n briljante limburgse accent
[..]
Idd....dat hadden wij als bestuur ook als aanmerking op hem. Maargoed, het was allemaal wat kort dag voor hem en hij had zodoende weinig tijd om een goede training voor te bereiden. Maar als het goed is, is er Maandag wel een heuse training!
Ik denk dat ik het weet! Mag ik een klinker kopen?quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:27 schreef kiewi het volgende:
Hallo, aangenaam, kiewi hiergeen mede kun-er, maar ik was wel op de vorige meeting
oeh, een infiltrant!quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:27 schreef kiewi het volgende:
Hallo, aangenaam, kiewi hiergeen mede kun-er, maar ik was wel op de vorige meeting
Hoi!quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:27 schreef kiewi het volgende:
Jaja! Je was vast de bob nietquote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:47 schreef DonStefano het volgende:
[..]
oeh, een infiltrant!Was wel bij de vorige meeting, maar geen idee wie daar allemaal nog es aanwezig waren....
En Moi, was jij dat nou die ik gisteren tegenkwam op 't A-Feest??sorry, ben heel slecht in t onthouden van gezichten enzo.....![]()
jaaa en ik deed nog zwaaien naar je, maar je zag nietquote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:47 schreef DonStefano het volgende:
En Moi, was jij dat nou die ik gisteren tegenkwam op 't A-Feest??sorry, ben heel slecht in t onthouden van gezichten enzo.....![]()
oei, sorry....quote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:41 schreef -moi- het volgende:
[..]
jaaa en ik deed nog zwaaien naar je, maar je zag niet
twas gezellig gisteravond![]()
we waren alleen pas om 6 uur thuis![]()
Je bent ongeveer de eerste die ik ziequote:Op zaterdag 12 juni 2004 01:43 schreef BadDay het volgende:
Een HAN persoon meld zich, studeer aan het ILS op het gymnasion en vermaak me zeker in Nijmegen. Maar wel weinig HAN mensen hier verder op FOK![]()
hoi linksquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:17 schreef Vivify het volgende:
Nooit geweten dat er KU Nijmegen topics liepen hier!(Per 1 september 2004 natuurlijk omdopen naar RU Nijmegen)
* wx meldt zich
Heb overigens pvda gestemd donderdag, dus toch linkse mensen![]()
Jij concurrentquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:30 schreef mark_dabomb het volgende:
Vanaf 1 september student BedrijfswetenschappenWie o wie heeft er een kamer voor mij of weet iemand die uit z'n kamer gaat?
Erm die reactie komt dus eigenlijk van mij afquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:48 schreef KaatjeNDMMB het volgende:
Als je nou een meisje was...
Dan had ik misschien wel een kamer voor je kunnen regelen in het huis waar ik woon.
wx ben jij trouwens ingeschreven bij WFA of niet?
komt er een kamer vrij bij jou in huis?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:48 schreef KaatjeNDMMB het volgende:
Als je nou een meisje was...
Dan had ik misschien wel een kamer voor je kunnen regelen in het huis waar ik woon.
wx ben jij trouwens ingeschreven bij WFA of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |