ik heb ook een nieuw tostie apparaat voor op mn kamer, van mn dinnetje gekregenquote:Op donderdag 24 juni 2004 12:30 schreef -moi- het volgende:
me too, ik ga maar eens ontbijtentostieees
die van mij hou ik lekker uit de keuken.quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:32 schreef -moi- het volgende:
ohh wat liefik ga ook m'n tostie apparaat meenemen
quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:38 schreef Fliepke het volgende:
[..]
die van mij hou ik lekker uit de keuken.
Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine!
[afbeelding]
Maak je de mensen van je verdieping blijquote:Op donderdag 24 juni 2004 12:46 schreef -moi- het volgende:
[..]mijnes valt bijna uit elkaar, dus die mag wel in de keuken
Daarom staat die van mij ook gewoon op mn kamerquote:Op donderdag 24 juni 2004 13:30 schreef Lexie het volgende:
Ik heb de mensen bij mij in de keuken blij gemaakt met een magnetron. Na een maand draaide hij niet meer, en na een jaar is de hele binnenkant onherkenbaar.
Zo'n ervaren drinker?!quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:21 schreef wx het volgende:
Nergens last van![]()
Das ook nie waarquote:Op donderdag 24 juni 2004 16:44 schreef Fliepke het volgende:
hij drinkt NOOIT.
en zie de smiley.
je gaat al weer 20 jaar mee ofzo tochquote:Op donderdag 24 juni 2004 17:37 schreef Fliepke het volgende:
och ik drink in een week meer dan jij in hele leven
ik heb eigenlijk geen idee of dat nu wel zo goed voor me is...
hihiquote:Op donderdag 24 juni 2004 18:10 schreef -moi- het volgende:
ik heb gelukkig nu ook nergens meer last van,
vanochtend om 8uur was dat wel anders![]()
Goed bezigquote:Op donderdag 24 juni 2004 19:05 schreef mark_dabomb het volgende:
Zozo, gister even in nijmegen geweest om overal briefjes op te hangen (hence the coop's in your neighbourhood) en gezellig te doen. Wie leest er trouwens de gelderlander? Vandaag of morgen staat mijn advertentie er namelijk in, misschien dat iemand even kan kijken of ie er ook instaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |