abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20303165
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 11:25 schreef 205_Lacoste het volgende:
Wat noem jij normaal? Als jij normaal eet en normaal beweegt komt het er echt niet meer aan. Je moet gewoon zorgen dat je dagelijkse energie behoefte (afhankelijk van je bezigheden en geslacht) niet overtroffen wordt door de inname van energie. Dit is een evenwicht dat heel gemakkelijk vol te houden is en je hoeft er echt niet alles voor te laten liggen.
Ik was bezig met afvallen door gezond te eten en veel te bewegen. En dat ging langzaam maar gestaag, en dat zou ik ook makkelijk kunnen volhouden.

Maar op dit moment val ik even heel snel heel veel af, omdat ik door allemaal gedoe in mijn leventje al m'n eetlust ben verloren. Ik eet veel minder dan ik normaal zou doen, en ik eet ook eigenlijk veel minder dan gezond is. Dus zodra ik weer gezond ga leven kom ik waarschijnlijk wel weer wat aan.

Ik ben geen opstandige puber die roept "ik ben verdrietig dus ik eet lekker niet!". Ik doe wel m'n best om dagelijks genoeg binnen te krijgen, maar ik word er gewoon misselijk van. Dat komt wel weer goed als ik me weer wat beter ga voelen. Ik ben niet iemand die gaat eten door verdriet, ik ben iemand die erdoor stopt met eten.

Ik ben niet van plan om straks weer aan te komen hoor. Ik zou er alleen niet gek van opkijken.
Iedere droom moet je in een potje vangen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')