Er zijn nu toch geen doden meer gevallen?quote:Op maandag 14 juni 2004 15:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mira!.
Leuk stukkie weer!. Maar de doden vallen wel met bosjes neer zeg.
.
.
Dizer is snel met doden, dus Marieke is vast dood.quote:Op maandag 14 juni 2004 15:17 schreef BVO het volgende:
Er zijn nu toch geen doden meer gevallen?
Alleen Valerie die weg is.
Dat is niet te hopen, dan moet Touriya alweer wegquote:Op maandag 14 juni 2004 15:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dizer is snel met doden, dus Marieke is vast dood..
Ik zeg niksquote:Op maandag 14 juni 2004 15:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat is niet te hopen, dan moet Touriya alweer weg.
Ja, wie speelde Mira ook alweer in GTST?quote:Op maandag 14 juni 2004 15:18 schreef BVO het volgende:
Mira is trouwens leuk.
Mooi!quote:Op maandag 14 juni 2004 15:22 schreef Dizer het volgende:
Ooooh ik heb grote gedachten voor Mira
Ja ik zag het, heb het al inmiddels aangepastquote:Op maandag 14 juni 2004 15:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Mooi!
Oh, en de URL in je sig werkt niet. Je moet in de eerste tag nog [url=http://....] invullen.
quote:Op maandag 14 juni 2004 15:27 schreef Bupatih het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oops....aangepast!!!quote:Op maandag 14 juni 2004 15:28 schreef Bupatih het volgende:
"Morris vraagt om een biertje en Marieke wil het beertje brengen"
Haha..niet dat ik op al die foutjes zit te zeiken, maar ik vond dat wel grappigquote:Op maandag 14 juni 2004 15:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oops....aangepast!!!
Sorry kan er niks aan doen. Zit hier de hele dag op kantoor alleen maar engels te praten. Ik heb al zoveel moeten aanpassen omdat ik steeds telkens in het engels zit te tikken
Nee joh, das de taak van Dadaquote:Op maandag 14 juni 2004 15:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Haha..niet dat ik op al die foutjes zit te zeiken, maar ik vond dat wel grappig
Miran Brands Buijs werd gespeeld door Anja Winter. Echt een vrouw met karakter.quote:Op maandag 14 juni 2004 15:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, wie speelde Mira ook alweer in GTST?
Maar anyway, die mag de volgende aflevering wel een grote rol krijgen..
hahaquote:Op maandag 14 juni 2004 15:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee joh, das de taak van Dada
das ook het leuke van GTSTquote:Op maandag 14 juni 2004 19:44 schreef wizarddragon het volgende:
Jeetje de stukjes hier zijn echt de "darkside" van GTST.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |