Maar daar doe je geen half uur over toch? Lijkt me niet echt lekker, je laatste 20 minuten stinkend door te brengen....quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:22 schreef Croupouque het volgende:
Ik zou waarschijnlijk in mijn broek poepen.
en wat doe je als je niet blij bent en op de maan staat en nog maar 30 minuten te leven hebt?quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:23 schreef Echo99 het volgende:
ik zou niet blij zijn
Misschien drijf je wel terug naar aardequote:Op woensdag 9 juni 2004 11:25 schreef jogy het volgende:
Heel hard rennen en dan afzetten, dan maar hopen dat ik door blijf vliegen, kan ik tenminste nog een half uurtje lol hebben terwijl ik wegdrijf.
Kan je mooi nog ff bbqen in de dampkring das wel lekker met dit weerquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:26 schreef Houzer het volgende:
[..]
Misschien drijf je wel terug naar aarde
Topquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:25 schreef jogy het volgende:
Heel hard rennen en dan afzetten, dan maar hopen dat ik door blijf vliegen, kan ik tenminste nog een half uurtje lol hebben terwijl ik wegdrijf.
Ja, en dan in je hoofd van die wals muziek afspelen terwijl je over het maanlandschap darteld...quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:25 schreef jogy het volgende:
er zit geen rits in je ruimte pakquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:29 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
nog één keer masturberen en het kwaeckje de eeuwigheid in laten zweven naar een ander sterrenstelsel.
Als je dat dat en beetje goed timed hab je toch nog een keer aan wurgsex gedaanquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:29 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
nog één keer masturberen en het kwaeckje de eeuwigheid in laten zweven naar een ander sterrenstelsel.
jamaar, stel je telefoon doet het niet, wat dan?quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:32 schreef mcDavid het volgende:gewoon de ANWB bellen natuurlijk
ff e-mailtje sturenquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:39 schreef L-mo het volgende:
[..]
jamaar, stel je telefoon doet het niet, wat dan?
Reken maar dat dat kicken is op de maan!quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:41 schreef Mister_Slide het volgende:
Blaasvoetballen
ten eerste leeft je zaad niet zolang, ten tweede gebruik je dan nog meer zuurstofquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:29 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |