abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19747684
Ik ben iemand die meestal aan 7-8 uur slaap genoeg heeft. Ik neem er genoegen mee, langer slapen vind ik zonde van je tijd/leven. (haalt niet weg dat uitslapen best lekker is hoor)

Ik heb een 40-urige baan van half 9 tot 5, elke dag. Nu heb ik er een bijbaantje bijgenomen voor de verdiensten, waarbij ik op donderdagen en zaterdagen van 10 uur savonds tot 5 uur smorgens in een bepaalde tent ga werken, in de stad. Dat laat weinig ruimte over voor rusten op donderdagnacht.

Zijn er meer mensen die dit doen? En zijn er bepaalde tips (behalve redbull, dat kon ik zelf ook wel verzinnen) om vrijdag niet al te dood de dag door te komen? Ik wil de vrijdag niet vrijnemen, want dan is de verdienste van het bijbaantje ook nutteloos.
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
  woensdag 9 juni 2004 @ 10:58:51 #2
26928 Aequitas
Boondock Saint
pi_19748122
De meeste mensen hebben genoeg aan 7 tot 8 uur slaap. je bent pas speciaal als je het redt met 4 tot 5 uur.

Een snuif coke doet wonderen, alleen dan is het geld van die avond er ook zo doorheen
Catch You On The Flip Side
pi_19748125
Kun je niet gelijk werk zoeken wat goed betaald ipv 2 banen
pi_19748158
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 10:58 schreef Aequitas het volgende:
De meeste mensen hebben genoeg aan 7 tot 8 uur slaap. je bent pas speciaal als je het redt met 4 tot 5 uur.

Een snuif coke doet wonderen, alleen dan is het geld van die avond er ook zo doorheen
Ik zeg ook niet dat ik speciaal ben, is het wel?
Laptop kopen?
pi_19748165
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 10:59 schreef MaRySe het volgende:
Kun je niet gelijk werk zoeken wat goed betaald ipv 2 banen
Als dat zo makkelijk was had ik dat wel gedaan.
Laptop kopen?
  woensdag 9 juni 2004 @ 11:02:27 #6
87148 Stupide
Stompzinnig
pi_19748222
Niks voor mij. Ik wil toch wel zo'n 9 uur slaap hebben.
  woensdag 9 juni 2004 @ 11:02:30 #7
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_19748223
Het lijkt mij bijzonder zwaar, maar misschien kan jij het hebben. Ik moet er persoonlijk niet aan denken tot 5 uur in een (horecatent?) te staan, om 6 uur pas op bed te liggen, om 8 uur weer op te staan en om 9 uur weer op m' n werk te zitten.

*ril*

Na 2 weken ben ik helemaal gesloopt.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  woensdag 9 juni 2004 @ 11:03:08 #8
94827 het_ismij
Life is great
pi_19748242
pff eitje,..
ik doe nog aan school werk ernaast 40 en uitgaan vrijdag+zaterdag uit zaterdag werken,..
k slaap in een weekend maar 7 a 8 uur,..
(kep ook maar 4/5 uur slaap nodig per n8,..
heel irritant kan k je wel vertellen,..)

maar tips,..
als je moe wordt owzo ga dan niet zitten niksen maar ga wat doen,..
desnoods gewoon buiten rondlopen owzo,..
redbull werkt even maar raakt snel uitgewerkt,..
drugs is niet egt een optie,..
want daar raakt je van naar de klote zodra het is uitgewerkt,..
Gr33tz
het_ismij
Het verschil tussen een bloem en onkruid is een oordeel
pi_19748360
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 11:02 schreef Posdnous het volgende:
Het lijkt mij bijzonder zwaar, maar misschien kan jij het hebben. Ik moet er persoonlijk niet aan denken tot 5 uur in een (horecatent?) te staan, om 6 uur pas op bed te liggen, om 8 uur weer op te staan en om 9 uur weer op m' n werk te zitten.

*ril*

Na 2 weken ben ik helemaal gesloopt.
Correctie: Ik moet van 10 savonds tot 5 sochtends, das dus 7 uur. En ik moet om half 9 beginnen op mijn kantoorbaantje
Laptop kopen?
  woensdag 9 juni 2004 @ 11:09:22 #10
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_19748394
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 11:07 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Correctie: Ik moet van 10 savonds tot 5 sochtends, das dus 7 uur. En ik moet om half 9 beginnen op mijn kantoorbaantje
Ja, dat zeg ik toch?

Maar in een kroeg moet je dan nog opruimen e.d. Je ligt minimaal een uur later in bed (met geluk).
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_19748473
gewoon van 6 tot negen even een middag/avond dutje doen, en dan als je thuis komt nog even snel een paar uur. Probeer de tijd die je slaapt per keer onder de 3 uur te houden, dan word je een stuk makkelijker wakker dan wanneer je vier uur slaapt achter elkaar terwijl je zeven of acht uur gewend bent.

Voor mij zou het geen probleem zijn, ik slaap wanneer ik wil, en waar ik wil, maar weet niet hoe makkelijk jij in slaap kan komen 's avonds rond 6 of 7 uur
It's not a beer belly, it's a fuel tank for a sex machine!
pi_19748509
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 11:11 schreef Cybersailor het volgende:
gewoon van 6 tot negen even een middag/avond dutje doen, en dan als je thuis komt nog even snel een paar uur. Probeer de tijd die je slaapt per keer onder de 3 uur te houden, dan word je een stuk makkelijker wakker dan wanneer je vier uur slaapt achter elkaar terwijl je zeven of acht uur gewend bent.

Voor mij zou het geen probleem zijn, ik slaap wanneer ik wil, en waar ik wil, maar weet niet hoe makkelijk jij in slaap kan komen 's avonds rond 6 of 7 uur
Ik ga het eens proberen
Laptop kopen?
pi_19748523
Ik zou in ieder geval nog even proberen te slapen tussen 5 en 10 uur......
Als we nou alle geloven afschaffen is het eindelijk vrede op aarde!
  woensdag 9 juni 2004 @ 11:34:15 #14
94827 het_ismij
Life is great
pi_19749144
eej nachten werken in cafes discotheken en shit is echt onwijs leuk om te doen,..
ongeacht wat je verder voor werk doet,..
mijn buurman is doordeweeks systeembeheerder int weekend werkt hij in een discotheek puur voor de lol
Gr33tz
het_ismij
  woensdag 9 juni 2004 @ 11:34:24 #15
81202 blublub
snob and a half
pi_19749149
hmm ik vraag me af hoe verstandig het is om die 2-3 uur nog te gaan slapen. soms is het verstandiger om niet te slapen dan om die 2-3 uur te slapen, aangezien je dan vaak moeier wakker wordt dan je eigenlijk was. maar ik zou het denk ik zelf ook wel even doen. maar als je vrijdag tot 5 uur door moet vraag ik me af of je het voldhoudt zonder slaap. ik zou zeggen, probeer het allemaal eens uit en kijk wat het beste bij jou werkt.

sterkte iig
Op zondag 26 september 2004 14:45 schreef DennisMoore het volgende:
Het zij je vergeven, omdat je een maisje bent. 8-).
  woensdag 9 juni 2004 @ 11:36:41 #16
94827 het_ismij
Life is great
pi_19749219
helemaal mee eens,..
als hij erbij wil werken toch no prob??
lijkt mij zo,..
heeft tenminste wel een goede instelling!!
Gr33tz
het_ismij
pi_19749229
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 10:38 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ik ben iemand die meestal aan 7-8 uur slaap genoeg heeft. Ik neem er genoegen mee, langer slapen vind ik zonde van je tijd/leven.
Hehe... Wat een onzin!!!

Nou, het is maar wat je leuk vindt. Ik ben benieuwd hoe lang je dit volhoudt. Mijn tip is in ieder geval: Stop met dat "extra" baantje van 22.00 tot 5.00!
pi_19749330
Je zou het kunnen proberen met legale amfetamines als ritalin (methylfenidaat), captagon (fenetylline) etc. Wel uitkijken met hartkloppingen en andere bijwerkingen.
  woensdag 9 juni 2004 @ 11:40:54 #19
93184 Depsua
I find your lack of pants dist
pi_19749343
Het minder slaap nodig hebben kun je trainen. De eerste week ben je wel wat brak als je bv van 8 uur standaard naar 5 uur gaat, maar als je eenmaal in het ritme zit merk je het verschil niet eens meer. Als je eenmaal korter slaapt is het ook makkelijker om effectieve dutjes te doen, iig, dat heb ik dus. Een uurtje of 2 slaap kan dan al een stuk schelen.
Ook zou ik er op vrijdag voor zorgen dat ik de hele dag muziek had, dat werkt best goed om je wakker te houden. (Moetje natuurlijk geen langzame klassieke muziek ofzo opzetten )
Jezelf bezig houden is noodzaak als je wakker wil blijven.

Om nog op red bull terug te komen:
Je moet Iso Light eens proberen bij de Aldi, werkt beter en langer van red bull en is een stuk goedkoper. Duurt wel wat langer dan red bull voordat het begint te werken, maar je hoeft er geen treetje van leeg te zuipen wil je er iets van merken en je wordt er niet rot van
Life is what happens when you're planning for other things.
pi_19749387
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 11:40 schreef dopa het volgende:
Je zou het kunnen proberen met legale amfetamines als ritalin (methylfenidaat), captagon (fenetylline) etc. Wel uitkijken met hartkloppingen en andere bijwerkingen.
Als je dit soort troep nodig zou moeten hebben dan geeft dat maar weer aan hoe slecht weinig slapen voor je lichaam is!
pi_19749431
En geen middelen gebruiken om te slapen of om juist energie te hebben. Dan hou je het niet snel meer vol!
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_19749499
Ik sla weleens een nacht over maar dan moet ik die avond erna echt op zun laatst om 12 uur in bed liggen.
Leven is liefde,
Liefde is leven,
Leef in liefde,
Laat liefde leven!
pi_19749612
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 11:42 schreef P-Style het volgende:

[..]

Als je dit soort troep nodig zou moeten hebben dan geeft dat maar weer aan hoe slecht weinig slapen voor je lichaam is!
Waarom zou dit troep zijn? Het zijn handige middelen die wel eens van pas komen.

En hoe kom je erbij dat weinig slapen slecht is voor je lichaam? De recuperende werking van slaap vindt plaats tijdens "slow-wave sleep" en deze komt voornamelijk voor tijdens de eerste paar uur en neemt dan proportioneel af. . Al die overige uren slaap zijn best te missen.
pi_19750600
Ik haal ook elke week wel een keer een nacht door. Een kleine tip:

Ga niet voor een half uurtje op een bank liggen ofzo. Als je dan weer wakker moet worden, ben je zo brak als iets en wil je alleen nog maar verder slapen. Blijf dus gewoon een beetje actief bezig
[url="http://www.fritz-events.nl/[/url]
  woensdag 9 juni 2004 @ 13:10:46 #25
16715 Mylene
*schatje*
pi_19751845
edit: reacties verwijderd (geflame en offtopic) en notes aangemaakt.

Reageer op de vraag van T.S. of blijf gewoon weg.

Dank je wel .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')