Ik zeg ook niet dat ik speciaal ben, is het wel?quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:58 schreef Aequitas het volgende:
De meeste mensen hebben genoeg aan 7 tot 8 uur slaap. je bent pas speciaal als je het redt met 4 tot 5 uur.
Een snuif coke doet wonderen, alleen dan is het geld van die avond er ook zo doorheen
Als dat zo makkelijk was had ik dat wel gedaan.quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:59 schreef MaRySe het volgende:
Kun je niet gelijk werk zoeken wat goed betaald ipv 2 banen
Correctie: Ik moet van 10 savonds tot 5 sochtends, das dus 7 uur. En ik moet om half 9 beginnen op mijn kantoorbaantjequote:Op woensdag 9 juni 2004 11:02 schreef Posdnous het volgende:
Het lijkt mij bijzonder zwaar, maar misschien kan jij het hebben. Ik moet er persoonlijk niet aan denken tot 5 uur in een (horecatent?) te staan, om 6 uur pas op bed te liggen, om 8 uur weer op te staan en om 9 uur weer op m' n werk te zitten.
*ril*
Na 2 weken ben ik helemaal gesloopt.
Ja, dat zeg ik toch?quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:07 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Correctie: Ik moet van 10 savonds tot 5 sochtends, das dus 7 uur. En ik moet om half 9 beginnen op mijn kantoorbaantje
Ik ga het eens proberenquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:11 schreef Cybersailor het volgende:
gewoon van 6 tot negen even een middag/avond dutje doen, en dan als je thuis komt nog even snel een paar uur. Probeer de tijd die je slaapt per keer onder de 3 uur te houden, dan word je een stuk makkelijker wakker dan wanneer je vier uur slaapt achter elkaar terwijl je zeven of acht uur gewend bent.
Voor mij zou het geen probleem zijn, ik slaap wanneer ik wil, en waar ik wil, maar weet niet hoe makkelijk jij in slaap kan komen 's avonds rond 6 of 7 uur
Hehe...quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:38 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ik ben iemand die meestal aan 7-8 uur slaap genoeg heeft. Ik neem er genoegen mee, langer slapen vind ik zonde van je tijd/leven.
Als je dit soort troep nodig zou moeten hebben dan geeft dat maar weer aan hoe slecht weinig slapen voor je lichaam is!quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:40 schreef dopa het volgende:
Je zou het kunnen proberen met legale amfetamines als ritalin (methylfenidaat), captagon (fenetylline) etc. Wel uitkijken met hartkloppingen en andere bijwerkingen.
Waarom zou dit troep zijn? Het zijn handige middelen die wel eens van pas komen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:42 schreef P-Style het volgende:
[..]
Als je dit soort troep nodig zou moeten hebben dan geeft dat maar weer aan hoe slecht weinig slapen voor je lichaam is!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |