quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:34 schreef Doezelhaar het volgende:
Zoiets als: Als Seedorf niet geboren was?
Je zou al die anderen inderdaad bijna vergeten.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:39 schreef RuudGullit het volgende:
[..].
Dan had iemand anders die penalty misschien wel gemist. En Seedorf is niet de enige die penalty's heeft gemist de afgelopen 12 jaar natuurlijk..
Waar heb jij het over?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:22 schreef SadKingBilly het volgende:
stél nu, dat voetbal interessant zou zijn...![]()
(sorry, kon het even niet laten)
Maar persoonlijk voel ik veel voor een andere benadering: Het inkomen van de "professionele" voetballers in Nederland niet domweg uitkeren zoals nu gebeurt, maar afhankelijk maken van winst of verlies van de betreffende partij.
Voorbeeld: Een speler moet 40 wedstrijden spelen op jaarbasis. Daarvoor krijgt ie 400.000 eurii (hypothetisch), dus zeg 10.000 per wedstrijd. Máár.. Alléén als ie wint! Bij verlies geen loon.
Lijkt me een zeer goede manier om ze wat fanatieker te krijgen, en scheelt tevens flink (gezien de lachwekkende wedstrijden die bv oranje in het verleden speelde)
Tenslotte, wanneer ik wanpresteer bij mijn baas word ik ook op straat gezet; het verbaast me dan ook bijzonder dat voetballers hun loon toch wel krijgen, of er nu gewonnen wordt of niet. En bij verlies gooien ze dan de trainer op straat, in plaats van die voetballers
Rare jongens, die voetballers!
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:20 schreef Saekerhett het volgende:
Ja stel je voor dat we het konden...
Dan waren we finalist op het EK 1992.
Dan waren we halve finalist op het EK 1996.
Dan waren we finalist op het WK 1998.
Dan waren we finalist op het EK 2000.
Dan had Ajax de Champions League opnieuw in 1996 gewonnen...
Kutpenalty's
Het geluk moet toch een kéér naar onze kant doorslaan?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:42 schreef Letterman het volgende:
gewoon blijven dromen jongens!
Dan zou het verschil tussne grote en kleine voetbal ploegen nog groter worden, slim bedacht nmaar niet goed genoegquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:22 schreef SadKingBilly het volgende:
stél nu, dat voetbal interessant zou zijn...![]()
(sorry, kon het even niet laten)
Maar persoonlijk voel ik veel voor een andere benadering: Het inkomen van de "professionele" voetballers in Nederland niet domweg uitkeren zoals nu gebeurt, maar afhankelijk maken van winst of verlies van de betreffende partij.
Voorbeeld: Een speler moet 40 wedstrijden spelen op jaarbasis. Daarvoor krijgt ie 400.000 eurii (hypothetisch), dus zeg 10.000 per wedstrijd. Máár.. Alléén als ie wint! Bij verlies geen loon.
Lijkt me een zeer goede manier om ze wat fanatieker te krijgen, en scheelt tevens flink (gezien de lachwekkende wedstrijden die bv oranje in het verleden speelde)
Tenslotte, wanneer ik wanpresteer bij mijn baas word ik ook op straat gezet; het verbaast me dan ook bijzonder dat voetballers hun loon toch wel krijgen, of er nu gewonnen wordt of niet. En bij verlies gooien ze dan de trainer op straat, in plaats van die voetballers
Rare jongens, die voetballers!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |