abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19739630
Ja : 'stel', maar toch.

Dan hadden we nu misschien wel meer prijzen als Duitsland in de kast, en waren we in ieder geval het grootste voetbal-land van de afgelopen 10 jaar geweest (misschien op Brazil na dan).

Dat vind ik nou een raar idee dat ik even kwijt wou. .
  dinsdag 8 juni 2004 @ 22:34:09 #2
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_19739731
Zoiets als: Als Seedorf niet geboren was?
pi_19739857
Dat is inderdaad een raar idee, maar het klopt wel. Helaas zullen we er nooit achter komen, of Oranje dan het grootste voetballand zou zijn geweest.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_19739912
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 22:34 schreef Doezelhaar het volgende:
Zoiets als: Als Seedorf niet geboren was?
.

Dan had iemand anders die penalty misschien wel gemist. En Seedorf is niet de enige die penalty's heeft gemist de afgelopen 12 jaar natuurlijk. .
  dinsdag 8 juni 2004 @ 22:41:34 #5
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_19739977
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 22:39 schreef RuudGullit het volgende:

[..]

.

Dan had iemand anders die penalty misschien wel gemist. En Seedorf is niet de enige die penalty's heeft gemist de afgelopen 12 jaar natuurlijk. .
Je zou al die anderen inderdaad bijna vergeten.

Frank de Boer, Patrick Kluivert
pi_19740280
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 22:41 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

Je zou al die anderen inderdaad bijna vergeten.

Frank de Boer, Patrick Kluivert
Stam
pi_19740499
Bosvelt.
pi_19740981
Gewoon ff chil die bal erin tikken en we zijn kampioen.

toch?
pi_19741131
ja dan wel
Er kan er maar 1 de beste zijn.
  dinsdag 8 juni 2004 @ 23:20:05 #10
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_19741252
Ronald de boer, marco van basten, koeman (ronald) allemaal ook penaltie's gemist wanneer het belangrijk was. Altijd maar alle schuld naar seedorf,. terwijl de boer frank het durfde om tweemaal een penalty te missen in een wedstrijd
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_19741277
Ja stel je voor dat we het konden...

Dan waren we finalist op het EK 1992.
Dan waren we halve finalist op het EK 1996.
Dan waren we finalist op het WK 1998.
Dan waren we finalist op het EK 2000.
Dan had Ajax de Champions League opnieuw in 1996 gewonnen...

Kutpenalty's
pi_19741324
stél nu, dat voetbal interessant zou zijn...
(sorry, kon het even niet laten )

Maar persoonlijk voel ik veel voor een andere benadering: Het inkomen van de "professionele" voetballers in Nederland niet domweg uitkeren zoals nu gebeurt, maar afhankelijk maken van winst of verlies van de betreffende partij.

Voorbeeld: Een speler moet 40 wedstrijden spelen op jaarbasis. Daarvoor krijgt ie 400.000 eurii (hypothetisch), dus zeg 10.000 per wedstrijd. Máár.. Alléén als ie wint! Bij verlies geen loon.
Lijkt me een zeer goede manier om ze wat fanatieker te krijgen, en scheelt tevens flink (gezien de lachwekkende wedstrijden die bv oranje in het verleden speelde)

Tenslotte, wanneer ik wanpresteer bij mijn baas word ik ook op straat gezet; het verbaast me dan ook bijzonder dat voetballers hun loon toch wel krijgen, of er nu gewonnen wordt of niet. En bij verlies gooien ze dan de trainer op straat, in plaats van die voetballers

Rare jongens, die voetballers!
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_19741420
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 23:22 schreef SadKingBilly het volgende:

Maar persoonlijk voel ik veel voor een andere benadering: Het inkomen van de "professionele" voetballers in Nederland niet domweg uitkeren zoals nu gebeurt, maar afhankelijk maken van winst of verlies van de betreffende partij.

Voorbeeld: Een speler moet 40 wedstrijden spelen op jaarbasis. Daarvoor krijgt ie 400.000 eurii (hypothetisch), dus zeg 10.000 per wedstrijd. Máár.. Alléén als ie wint! Bij verlies geen loon.
Lijkt me een zeer goede manier om ze wat fanatieker te krijgen, en scheelt tevens flink (gezien de lachwekkende wedstrijden die bv oranje in het verleden speelde)

Tenslotte, wanneer ik wanpresteer bij mijn baas word ik ook op straat gezet; het verbaast me dan ook bijzonder dat voetballers hun loon toch wel krijgen, of er nu gewonnen wordt of niet. En bij verlies gooien ze dan de trainer op straat, in plaats van die voetballers

Waar heb jij het over? .
pi_19741541
Waar ik het over heb? Lijkt me duidelijk...
Wanneer een penalty er in gaat, no problemo. Zo niet, tsjakka!! Korten op het loon. En niet alleen de idioot die gemist heeft, maar het hele team. Goed voor teambuilding.

Met andere woorden, het inkomen van voetballers afhankelijk maken van hoe ze spelen, en niet van hun "sterrenstatus" als " topvoetballer".. Dat zal een flinke motivatie zijn om beter te spelen.
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_19741682
Tsja, aan een penalty missen kun je niet zoveel aan doen in de meeste gevallen. Denk je dat Seedorf Nederland niet graag naar de finale('s) geschoten had? Dat ie dacht "ow, ach we zien wel"?

Iemand straffen omdat ie, ondanks dat ie z'n best deed, maar door de angst of gewoon door pech een penalty miste is niet echt eerlijk lijkt me.

Plus een voetballer wordt voor interlands zelf niet echt betaald (salaris van z'n club loopt gewoon door), hij krijgt hoogstens een bonus voor presteren.
  dinsdag 8 juni 2004 @ 23:40:22 #16
73789 BillyBeflap
Wat een feest!
pi_19741850
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 23:20 schreef Saekerhett het volgende:
Ja stel je voor dat we het konden...

Dan waren we finalist op het EK 1992.
Dan waren we halve finalist op het EK 1996.
Dan waren we finalist op het WK 1998.
Dan waren we finalist op het EK 2000.
Dan had Ajax de Champions League opnieuw in 1996 gewonnen...

Kutpenalty's

Dat "wat hebben we gemist" lijstje doet me nog steeds pijn aan mn hart...... (behalve dat van Ajax dan natuurlijk he )
  dinsdag 8 juni 2004 @ 23:40:29 #17
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_19741854
Waarom lees ik nu zo vaak de naam Seedorf? Das toch typisch.
  dinsdag 8 juni 2004 @ 23:42:05 #18
503 Letterman
Niet Voeren!
pi_19741891
gewoon blijven dromen jongens!
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_19742220
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 23:42 schreef Letterman het volgende:
gewoon blijven dromen jongens!
Het geluk moet toch een kéér naar onze kant doorslaan? .
  woensdag 9 juni 2004 @ 00:03:01 #20
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_19742325
Geluk haddden we in 1988. Maar daar hoor je nooit iemand over..
pi_19742338
Omdat daar tegenover dus al die keren pech staan. .
pi_19743981
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 23:22 schreef SadKingBilly het volgende:

Dan zou het verschil tussne grote en kleine voetbal ploegen nog groter worden, slim bedacht nmaar niet goed genoeg
pi_19744263
tja, stel dat...
helaas is het één grote droom

enne.. de vraag of ze de eerste ronde overleven (hope so!!)
  woensdag 9 juni 2004 @ 10:32:05 #24
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_19747520
Hoe leuk zou het zijn als Seedorf ons naar de titel schoot dmv een penalty 2 min voor tijd in de finale.
pi_19748704
Haha, dan is Seedorf ineens DE held van Nederland. En dan ineesn vergeet iedereen het van zn gemiste penalty. Wat overigens ook erg tries is, is dat het hele team werd uitgefloten na Ierland op de middencircel. Jammer dat er ook zo' n grote groep supporters in ons land zijn die ons vaderlandse team alleen steunt als ze winnen. Als we tegen Duitsland winnen, staan die fluitesr weer te springen. Jammer maar waar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')